Haha dat wisselt inderdaad best wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde pak een lakenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheiden
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha dat wisselt inderdaad best wel.
Échte IT'ers hebben een wolvenshirt aan.
Weet ik. Ik zie vrijwel dagelijks veel van dat soort luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n buurman is één van die lui op de foto.
I reject reality and substitute my own
informatica....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha dat wisselt inderdaad best wel.
Échte IT'ers hebben een wolvenshirt aan.
Dat is de duoterminologie van 'systeembeheerder' immers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wehehequote:
Short skirt and a looooooooooooooong jacket?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Beter een goed shirt dan een slecht zittend pak.
Wat dat betreft ben ik een nep-iT'er, maar dat heb ik dan maar voor lief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zie vrijwel dagelijks veel van dat soort luiEn m'n buurman is één van die lui op de foto.
Je zit zeker ook niet bij Gumbo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een nep-iT'er, maar dat heb ik dan maar voor lief.
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Short skirt and a looooooooooooooong jacket?
Verkleeddag? Waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...
overigens is het morgen verkleedddag op mn werk. een groot aantal collega's komt verkleed.....ik niet. of ik moet mijn groene legerjas opzoeken en door de gangen gaan marcheren...
ik loop standaard op legerkisten, ook naar mijn werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...
overigens is het morgen verkleedddag op mn werk. een groot aantal collega's komt verkleed.....ik niet. of ik moet mijn groene legerjas opzoeken en door de gangen gaan marcheren...
Ik heb ooit eens met een deel van het bestuur gegeten. Ze zitten je alleen maar wat aan te gapen alsof je daadwerkelijk van Venus komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee
Sowieso studie-/studentenverenigingen
wat is er nou leuker dan met je jaargenoten lekker zuipen, kotsen, brallen en schelden op het plebs?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee
Sowieso studie-/studentenverenigingen
het is callcenteragentweek....en na een loterij, een poffertjeskraam, een suikerspinkraam en een limonadepissende kabouter is het morgen tijd voor verkleden....quote:
Je weet het nooitquote:
Ohja, daarom hebben wij al die dagenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is callcenteragentweek....en na een loterij, een poffertjeskraam, een suikerspinkraam en een limonadepissende kabouter is het morgen tijd voor verkleden....
misschien komen er wel strippers!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, daarom hebben wij al die dagenGeen idee wat wij morgen hebben. Als er maar iets lekkers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |