Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pak.
Het is in het Auditorium, duurt iets van 1.5u. Heb verder geen idee wat ik er van kan verwachten
[..]
Want?
Het zal ook wel per School verschillenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pak.
Het is in het Auditorium, duurt iets van 1.5u. Heb verder geen idee wat ik er van kan verwachten
En als ie nou of een effen overhemd of een effen stropdas heeft?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pak
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pak
Dan kan het wel beter ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zal ook wel per School verschillenGeen idee hoe ze dat bij de School of Education deden, maar ik ben ook niet het type voor allerlei uitreikingen. Ik zal er bij m'n diploma wel aan vast zitten, maar die haal ik ook net zo lief op
[..]
En als ie nou of een effen overhemd of een effen stropdas heeft?
Niet dat je van mij kleuradvies moet aannemen, ik moet nog regelmatig m'n moeder vragen welke kleuren met elkaar matchen. Ik zie dat simpelweg niet
Ah, ok. Kek kleurtje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchen.
Paars is mijn ogen altijd goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchen.
Harryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Geen jasje, dan geen dasje. Anders ben je net een verkoper(mijn associatie)
[ afbeelding ]
Piekema kan het wel hebben inderdaadquote:
Deze man!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef borisz het volgende:
Das alleen bij pak. Ik vind verder een das vreselijk.
Oh en dassen die dan expres los zitten. Doe het dan gewoon af.
Overhemd zit last-minute in de wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paars is mijn ogen altijd goedPics?
Toffe kleur!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhemd zit last-minute in de was![]()
![]()
Qua kleur komt de stropdas wel aardig overeen met dit:
[ afbeelding ], ligt er een beetje aan hoe het licht valt.
Thnx!quote:
Das/Stropdas, volgens Google is het hetzelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Das, geen stropdas![]()
Goede kleur inderdaad. Maar alleen dragen met jasje
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg ook direct reclame voor overhemden op FOK!Ik draag die dingen niet.
Nee, ik heb laatst al op die site zitten neuzen, ik weet hoe het gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstuk
Zszsalandoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstuk
Je staat wel voor paal als je met een wolvenshirt rondloopt op een P-uitreiking hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheidenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat wel voor paal als je met een wolvenshirt rondloopt op een P-uitreiking hoor.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheiden
Ruitjesblousjes met Regatta teksten er opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |