Da's héél lang terug ja. Volgens mij zat 'ie er toen net een jaartje ofzo, hooguit 2...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef borisz het volgende:
Venema al weer zeven jaar op dit tijdstip.
Al weer een tijdje geleden we de studie bezochten.
Whatsapp is niet handig om te chatten vind ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Chatten via Facebook? dat doet iedereen toch via whatsapp :S
Voordeel van FB chat is dat je ook gewoon door kan gaan op een volwaardige computer. Tikt toch wat lekkerder dan zo'n smartphone met on-screen touch-toetsenbord.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whatsapp is niet handig om te chatten vind ik.
whatsapp/fbchat/msn. Maar msn blijft gewoon het fijnst (ja, ook op mob). Jammer dat het uitsterft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef borisz het volgende:
Ik gebruik whatsapp/fbchat/google chat.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stfu jongeh met je hipster afkortingen
Bij een overhemd kies ik bij voorkeur voor geen stropdasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Modevraagje
Ik ga dus niet in pak naar m'n P-uitreiking, maar wat vinden jullie van een mooie stropdas bij bijpassend overhemd?
Wat doen andere studenten? Voordat je overdressed bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Modevraagje
Ik ga dus niet in pak naar m'n P-uitreiking, maar wat vinden jullie van een mooie stropdas bij bijpassend overhemd?
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doen andere studenten? Voordat je overdressed bentMijn P-uitreiking van journalistiek stelde niks voor, gezamenlijk praatje voor alle studenten in 10 minuten er door heen gejaagd en daarna per klas een praatje van m'n slb'er. Op een doodgewone collegedag, dus iedereen was in z'n normale kloffie
En m'n P van de docentenopleiding moet ik nog steeds ophalen
En stropdas/overhemd kan wel hoor
Want?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een overhemd kies ik bij voorkeur voor geen stropdas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |