Neeeeheeeeee, omdat je laatste posts "q" en "qe" waren. Kukelekuuuuuuuquote:
OKE GARPIG HAHA :dquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee, omdat je laatste posts "q" en "qe" waren. Kukelekuuuuuuu
Like alwaysquote:
lekker supergeheim weerquote:
Een exactere bewoording was dus niet nodig, je kan het zelf!!111!!quote:
Je blijft bij mij iig altijd een warm plekje in m'n hart houden, Facebook of nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb alleen geen Flutsbook account, dus ik ben dan maar een n00b en paria
Meteen een bericht geplaats dat we daar rustig over jou kunnen roddelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb alleen geen Flutsbook account, dus ik ben dan maar een n00b en paria
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meteen een bericht geplaats dat we daar rustig over jou kunnen roddelen.
Graag, ik houd er van als er achter mijn rug over mij slecht geouwehoerd wordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het ook totaal niet eigenlijk, maar toch breng ik er kostbare tijd doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het niet interessant om het te hebben. Dat is het
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Graag, ik houd er van als er achter mijn rug over mij slecht geouwehoerd word
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"![]()
Whehelaat mij hem pestenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"![]()
En bovendien waardeert Rolf het ontzett0nd als je recht in zijn pm scheldt
Leave wolfje alonequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehelaat mij hem pesten. Vind ie toch alleen maar leuk
.
hahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Leave wolfje alone![]()
*insert pic of Britneyfan*
Nah, die Kid Cudi is mij iets te hipquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Dance Remix)
Wat een rammer
Slaap lekker steentjequote:
Slaap lekker, geniet van het uitslapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaaaaaaa tijd om te slapen.
Morgen 10 minuten van huis werkenDat wordt uitslapen LOLOMG!!1
Laat de tt even rijpen, dan ga je de genialiteit er vanzelf van inzienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:21 schreef Evertjan het volgende:
faal TT maar dat zijn we gewend van Wolflolerszzz
Stel je aan joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Deze plaat van Coldplay is echt hun absolute dieptepuntvoor zover dat nog mogelijk was
De enigetwitter:538 twitterde op woensdag 03-10-2012 om 10:05:24Kane staat op 't podium bij #LIVE38XXL! Dinand: ‘Het is de enige gig die we doen dit jaar.’ Moet je bij zijn! http://t.co/WeiMbCSk #538radio reageer retweet
Was even in de war met Gimme Some Lovin', die dan oorspronklijk weer van The Spencer Davis Group Isquote:
Ik vond dit ooit een heel mooi nummer, maar toen gingen ze het nog een keer megahit maken toen het al een halfjaar gedraaid werdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Howard![]()
Tijd voor iets nieuws!
QFTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Howard![]()
Tijd voor iets nieuws!
Het valt Domien gelukkig ook opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dit ooit een heel mooi nummer, maar toen gingen ze het nog een keer megahit maken toen het al een halfjaar gedraaid werdEn nu nog steeds, ben er wel een beetje klaar mee nu.
Klaverjassenquote:
quote:
De zomer is helaas al voorbijquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Pino112 het volgende:
De enigetwitter:538 twitterde op woensdag 03-10-2012 om 10:05:24Kane staat op 't podium bij #LIVE38XXL! Dinand: ‘Het is de enige gig die we doen dit jaar.’ Moet je bij zijn! http://t.co/WeiMbCSk #538radio reageer retweet
.
Hoe is't met m'n pa?quote:
Ik zoek hem volgende week even opquote:
Dit topic heeft sinds eergisteren een FB-groep. Mocht je er ook bij willen kan je mij DM'en. Of als je bij iemand hier als vriend op FB staat kan diegene je uitnodigenquote:
Nogal jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zoek hem volgende week even op
(dit moet er raar uitzien voor buitenstaanders)
Sowieso is facebook niet echt boeiend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat is het doel van die facebook? Dat dit topic verdwijnt?
Dat wil niet, de groep is geheim zodat niemand van je volgers in de gaten heeft bij wat voor een sektarisch gezelschap je bent aangeslotenquote:
quote:
quote:
Paul, dat je altijd overal kleuren ziet. Is dat niet gewoon breking van licht in je bril?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paul, dat je altijd overal kleuren ziet. Is dat niet gewoon breking van licht in je bril?
Herkenbaar ja!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef alors het volgende:
Ik ga elke keer een beetje hersendood van deze plaat.
Pas halverwege besef ik me altijd pas dat ik die troep aan het luisteren ben
Het zit diep hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
Bovendien mag Coldplay haar ook wel aanklagen, ze heeft hun tekst gejat:
ooooooooooh oooooooooooooh ooooooooooooh ooooooooooooh
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
Het is net zo voorspelbaar als jij Paul Rabbering grapquote:
Wil je daar een keer mee ophouden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
Van mij mag je continu bitchen op DJ's hoor, wat inhoudt dat ik ook continu mag bitchen op artiestenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je daar een keer mee ophouden?
Wij mogen ook niet continu bitchen op DJ's, jij dus ook niet op artiesten.
Ik blijf deze mooi vinden:quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik blijf deze mooi vinden:
[ afbeelding ]
You only live ones!!!!11111111!1
Gewoon normaal meeposten, is voor iedereen tofferquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van mij mag je continu bitchen op DJ's hoor, wat inhoudt dat ik ook continu mag bitchen op artiesten![]()
Mag niet meer, zijn er al teveel vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten, is voor iedereen toffer![]()
Anders open je een anti-Coldplaytopic in KLB
Ik ben trots op je!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag wel al een hoopgeplaatst op leuke nummers!
Ik ga een tattoo laten zetten met You only live EINZ!!!111!1!111!1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik blijf deze mooi vinden:
[ afbeelding ]
You only live ones!!!!11111111!1
YOLEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga een tattoo laten zetten met You only live EINZ!!!111!1!111!1
Papa fume une pipequote:
OVSUF!quote:
YOLO op z'n Kroatischquote:
You only lick once?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een YOLO op je oog kan je krijgen, KAMERAAD
quote:
Ik vind hem wel stoerquote:
Vooral mooi als hij Sjaak heet ofzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Paul het volgende:
Gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel om 16 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Timur en Ramon tegenwoordig net zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Idd, niks tegen Giel trouwens, maar vind Timur en Ramon ook wel heel erg grappigEn Giel hoor ik elke dag...
Haters gonna hatequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
kut, nog meer 90s terugluisteren dus
Hell yeah. Mag hopen dat dit eenmalig is en dat Timur en Ramon op dit moment een oscarwaardige onderscheiding in ontvangst nemen, elk ander excuus neem ik geen genoegen mee.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hell yeah. Mag hopen dat dit eenmalig is en dat Timur en Ramon op dit moment een oscarwaardige onderscheiding in ontvangst nemen, elk ander excuus neem ik geen genoegen mee.
Hurts like heaven OOOooooh!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag niks meer zeggen
Maar ik heb deze plaat al gehoord vandaagOok bij Giel
Bedankt daarvoor broertjequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Giel ging het openingsliedje hard en vals meezingen
Jij bent Topmodelquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag toch geen telefoontjes ontvangen op de gesloten afdeling?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Giel mag mij wel bellen op mijn GIEL mobiel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je een 3330 met GIEL frontje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel mag mij wel bellen op mijn GIEL mobiel hoor
Zal ik je eens wat vertellen Paulquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel mag mij wel bellen op mijn GIEL mobiel hoor
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen Paul
Ik heb Giel 2 keer aan de telefoon gehad in de Freaknacht
[ afbeelding ]
Geen zorgen als je het gemist hebt, staat zometeen als audiofragment op 3FM.nl.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Giel ging het openingsliedje hard en vals meezingen
Die moet viral gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen zorgen als je het gemist hebt, staat zometeen als audiofragment op 3FM.nl.
Ze hebben ook maar 1 richting: richting de prullenbakquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Astu: http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/240560/59758
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar 1 richting: richting de prullenbak
Oh ewacht, ik mocht niet meer zeiken
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenmiddag, wat doet Giel het leuk vanmiddag
Zeker, of het ligt aan mijn ochtendhumeur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef henkde_j het volgende:
Vind Giel dit beter doen dan z'n ochtendshow
Gast, zeur niet en zet je radio ergens anders op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef franklop het volgende:
waarom moest Giel mn radiomiddag nou vergallen
had ik ook gedaan, kan hem gewoon niet uitstaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, zeur niet en zet je radio ergens anders op.
Het kan niemand iets boeien, opbokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
had ik ook gedaan, kan hem gewoon niet uitstaan.
Dus dan is meteen maar je radiomiddag vergald?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
had ik ook gedaan, kan hem gewoon niet uitstaan.
Dit jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Cee het volgende:
Vind het wel grappig, Giel om 16.00 uur. Lijkt een beetje alsof ik het Glazen Huis aan het luisteren ben.En geweldig dat ie gewoon One Direction draait.
Dit niet. Kan gewoon nog steeds naar hem luisteren, niks aan het handje.quote:'s Ochtends vind ik 'm nog steeds amper te pruimen maar vanmiddag was het toch weer anders.
yup, want 538 is helemaal niks danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus dan is meteen maar je radiomiddag vergald?
Nee Frederik Willemsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
yup, want 538 is helemaal niks dan
Maar goed, neem aan morgen weer Timur en Ramon?
Da's héél lang terug ja. Volgens mij zat 'ie er toen net een jaartje ofzo, hooguit 2...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef borisz het volgende:
Venema al weer zeven jaar op dit tijdstip.
Al weer een tijdje geleden we de studie bezochten.
Whatsapp is niet handig om te chatten vind ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Chatten via Facebook? dat doet iedereen toch via whatsapp :S
Voordeel van FB chat is dat je ook gewoon door kan gaan op een volwaardige computer. Tikt toch wat lekkerder dan zo'n smartphone met on-screen touch-toetsenbord.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whatsapp is niet handig om te chatten vind ik.
whatsapp/fbchat/msn. Maar msn blijft gewoon het fijnst (ja, ook op mob). Jammer dat het uitsterft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef borisz het volgende:
Ik gebruik whatsapp/fbchat/google chat.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stfu jongeh met je hipster afkortingen
Bij een overhemd kies ik bij voorkeur voor geen stropdasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Modevraagje
Ik ga dus niet in pak naar m'n P-uitreiking, maar wat vinden jullie van een mooie stropdas bij bijpassend overhemd?
Wat doen andere studenten? Voordat je overdressed bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Modevraagje
Ik ga dus niet in pak naar m'n P-uitreiking, maar wat vinden jullie van een mooie stropdas bij bijpassend overhemd?
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doen andere studenten? Voordat je overdressed bentMijn P-uitreiking van journalistiek stelde niks voor, gezamenlijk praatje voor alle studenten in 10 minuten er door heen gejaagd en daarna per klas een praatje van m'n slb'er. Op een doodgewone collegedag, dus iedereen was in z'n normale kloffie
En m'n P van de docentenopleiding moet ik nog steeds ophalen
En stropdas/overhemd kan wel hoor
Want?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een overhemd kies ik bij voorkeur voor geen stropdas
Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pak.
Het is in het Auditorium, duurt iets van 1.5u. Heb verder geen idee wat ik er van kan verwachten
[..]
Want?
Het zal ook wel per School verschillenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iig eentje van mijn SLB-groep gaat in pak.
Het is in het Auditorium, duurt iets van 1.5u. Heb verder geen idee wat ik er van kan verwachten
En als ie nou of een effen overhemd of een effen stropdas heeft?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pak
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleurencombinatie komt meestal precies níet uit. Door de overlap. Het is net niet afgemaakt, ik mis het pak
Dan kan het wel beter ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zal ook wel per School verschillenGeen idee hoe ze dat bij de School of Education deden, maar ik ben ook niet het type voor allerlei uitreikingen. Ik zal er bij m'n diploma wel aan vast zitten, maar die haal ik ook net zo lief op
[..]
En als ie nou of een effen overhemd of een effen stropdas heeft?
Niet dat je van mij kleuradvies moet aannemen, ik moet nog regelmatig m'n moeder vragen welke kleuren met elkaar matchen. Ik zie dat simpelweg niet
Ah, ok. Kek kleurtje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchen.
Paars is mijn ogen altijd goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is een heel-licht-paars overhemd met een donkerder paarse stropdas. Alles in één gekocht dus dat moet wel matchen.
Harryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Geen jasje, dan geen dasje. Anders ben je net een verkoper(mijn associatie)
[ afbeelding ]
Piekema kan het wel hebben inderdaadquote:
Deze man!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef borisz het volgende:
Das alleen bij pak. Ik vind verder een das vreselijk.
Oh en dassen die dan expres los zitten. Doe het dan gewoon af.
Overhemd zit last-minute in de wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paars is mijn ogen altijd goedPics?
Toffe kleur!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overhemd zit last-minute in de was![]()
![]()
Qua kleur komt de stropdas wel aardig overeen met dit:
[ afbeelding ], ligt er een beetje aan hoe het licht valt.
Thnx!quote:
Das/Stropdas, volgens Google is het hetzelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Das, geen stropdas![]()
Goede kleur inderdaad. Maar alleen dragen met jasje
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg ook direct reclame voor overhemden op FOK!Ik draag die dingen niet.
Nee, ik heb laatst al op die site zitten neuzen, ik weet hoe het gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstuk
Zszsalandoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Typ eens Salando met een Z in combinatie met een willekeurig kledingstuk
Je staat wel voor paal als je met een wolvenshirt rondloopt op een P-uitreiking hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheidenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je staat wel voor paal als je met een wolvenshirt rondloopt op een P-uitreiking hoor.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheiden
Ruitjesblousjes met Regatta teksten er opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |