Neeeeheeeeee, omdat je laatste posts "q" en "qe" waren. Kukelekuuuuuuuquote:
OKE GARPIG HAHA :dquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee, omdat je laatste posts "q" en "qe" waren. Kukelekuuuuuuu
Like alwaysquote:
lekker supergeheim weerquote:
Een exactere bewoording was dus niet nodig, je kan het zelf!!111!!quote:
Je blijft bij mij iig altijd een warm plekje in m'n hart houden, Facebook of nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb alleen geen Flutsbook account, dus ik ben dan maar een n00b en paria
Meteen een bericht geplaats dat we daar rustig over jou kunnen roddelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb alleen geen Flutsbook account, dus ik ben dan maar een n00b en paria
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meteen een bericht geplaats dat we daar rustig over jou kunnen roddelen.
Graag, ik houd er van als er achter mijn rug over mij slecht geouwehoerd wordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het ook totaal niet eigenlijk, maar toch breng ik er kostbare tijd doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het niet interessant om het te hebben. Dat is het
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Graag, ik houd er van als er achter mijn rug over mij slecht geouwehoerd word
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"![]()
Whehelaat mij hem pestenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet waar! Er werd gelijk gejankt "is Wolfje er niet?!"![]()
En bovendien waardeert Rolf het ontzett0nd als je recht in zijn pm scheldt
Leave wolfje alonequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehelaat mij hem pesten. Vind ie toch alleen maar leuk
.
hahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Leave wolfje alone![]()
*insert pic of Britneyfan*
Nah, die Kid Cudi is mij iets te hipquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Dance Remix)
Wat een rammer
Slaap lekker steentjequote:
Slaap lekker, geniet van het uitslapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaaaaaaa tijd om te slapen.
Morgen 10 minuten van huis werkenDat wordt uitslapen LOLOMG!!1
Laat de tt even rijpen, dan ga je de genialiteit er vanzelf van inzienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:21 schreef Evertjan het volgende:
faal TT maar dat zijn we gewend van Wolflolerszzz
Stel je aan joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Deze plaat van Coldplay is echt hun absolute dieptepuntvoor zover dat nog mogelijk was
De enigetwitter:538 twitterde op woensdag 03-10-2012 om 10:05:24Kane staat op 't podium bij #LIVE38XXL! Dinand: ‘Het is de enige gig die we doen dit jaar.’ Moet je bij zijn! http://t.co/WeiMbCSk #538radio reageer retweet
Was even in de war met Gimme Some Lovin', die dan oorspronklijk weer van The Spencer Davis Group Isquote:
Ik vond dit ooit een heel mooi nummer, maar toen gingen ze het nog een keer megahit maken toen het al een halfjaar gedraaid werdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Howard![]()
Tijd voor iets nieuws!
QFTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben Howard![]()
Tijd voor iets nieuws!
Het valt Domien gelukkig ook opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dit ooit een heel mooi nummer, maar toen gingen ze het nog een keer megahit maken toen het al een halfjaar gedraaid werdEn nu nog steeds, ben er wel een beetje klaar mee nu.
Klaverjassenquote:
quote:
De zomer is helaas al voorbijquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Pino112 het volgende:
De enigetwitter:538 twitterde op woensdag 03-10-2012 om 10:05:24Kane staat op 't podium bij #LIVE38XXL! Dinand: ‘Het is de enige gig die we doen dit jaar.’ Moet je bij zijn! http://t.co/WeiMbCSk #538radio reageer retweet
.
Hoe is't met m'n pa?quote:
Ik zoek hem volgende week even opquote:
Dit topic heeft sinds eergisteren een FB-groep. Mocht je er ook bij willen kan je mij DM'en. Of als je bij iemand hier als vriend op FB staat kan diegene je uitnodigenquote:
Nogal jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zoek hem volgende week even op
(dit moet er raar uitzien voor buitenstaanders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |