quote:
Ik vind hem wel stoerquote:
Vooral mooi als hij Sjaak heet ofzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Paul het volgende:
Gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel om 16 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Timur en Ramon tegenwoordig net zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Idd, niks tegen Giel trouwens, maar vind Timur en Ramon ook wel heel erg grappigEn Giel hoor ik elke dag...
Haters gonna hatequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef alors het volgende:
[..]
kut, nog meer 90s terugluisteren dus
Hell yeah. Mag hopen dat dit eenmalig is en dat Timur en Ramon op dit moment een oscarwaardige onderscheiding in ontvangst nemen, elk ander excuus neem ik geen genoegen mee.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hell yeah. Mag hopen dat dit eenmalig is en dat Timur en Ramon op dit moment een oscarwaardige onderscheiding in ontvangst nemen, elk ander excuus neem ik geen genoegen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |