nog een keer dan voor 3-voudquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De calimero-kaart moet en zal getrokken worden.
Ah dat verklaard de wildgroei aan POL-lers ineensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De calimero-kaart moet en zal getrokken worden.
Ik vergeet het te zeggen, sp3c is een mietje, maar wel eentje met aparte humorquote:
Ga es elders janken huilebalkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik vergeet het te zeggen, sp3c is een mietje, maar wel eentje met aparte humor
hij toch niet!!!quote:
Serieuze vraag: zit je vol met medicijnen ofzo?quote:
bier, koffie en drop meestalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Serieuze vraag: zit je vol met medicijnen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mij mag je nog wel voor rotte vis uitmaken, daar deed ik sowieso nooit moeilijk over want ik ben eindbaas maar gebruik wat variatie want ik leer graag bijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vondst! Ik herken het gevoel in mijn meest gevolgde topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf bij mijn al veel eerdere constatering, als rechts het forum links vindt, en links het forum rechts, zal de waarheid wel ergens in het midden liggen
Met zo'n opmerking kun je het wel bagatelliseren maar het blijft een feit dat je niet iemand kunt corrigeren en zelfs mogelijk bestraffen als je eenzelfde gedrag vertoont.... dat noemt men in de volksmond hypocriet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Nou fijn... tijd voor FB dan maar weer
Ok! Acceptedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:08 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking kun je het wel bagatelliseren maar het blijft een feit dat je niet iemand kunt corrigeren en zelfs mogelijk bestraffen als je eenzelfde gedrag vertoont.... dat noemt men in de volksmond hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |