Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 02-10-2012 23:44:53 ]Laffe huichelaar
jij of ik misschien niet direct. Het forum als geheel is wel meer rechts dan links. Nws misschien iets meer dan pol maar het blijft gemiddeld genomen stevig rechtsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, jij en ik zijn rechtse rakkers zoals Rutte
En de paus is Ned. Hervormd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
jij of ik misschien niet direct. Het forum als geheel is wel meer rechts dan links. Nws misschien iets meer dan pol maar het blijft gemiddeld genomen stevig rechts.
Dat mag. Lijkt me objectief gezien een bijzondere constatering maar voor jouw rekening moet dit kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf bij mijn al veel eerdere constatering, als rechts het forum links vindt, en links het forum rechts, zal de waarheid wel ergens in het midden liggen
nee ze is onbeschoft en daar word ze regelmatig op 'gepakt' dat anderen dit proberen te versnellen doet weinig af aan het feit dat ze A. onbeschoft is en B. zelden inhoudelijk reageertquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.
Jij bent behoorlijk links, Nikita behoorlijk rechts. Om het maar even voorzichtig te zeggen.
En dat links vs. rechts zit behoorlijk in Fok. Het speelt heel erg mee hoe iedereen elkaar bekijkt. Dat merk je aan alles.
je zit er in mijn geval iig al 180 graden naast, hoe serieus moet ik dat 'fok!' is behoorlijk links van jou dan nemen?quote:En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
ik heb nog nooit ergens neutraliteit geclaimed, integendeel zelfsquote:Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
het is een belachelijke postquote:Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...
Ik ben niet rechts hoor. Midden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
Dus sp3c en Tim zijn bij deze uit kast gekomen als rechts, waar zijn de linkse mods dan , hè ?!
Nou goed hoe dan ook, zolang de mods hun best doen in hun modgedrag objectiviteit te betrachten moet het natuurlijk geen rol spelen.
ja niet alleen he verdorre!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je zei net toch eerder rechts dan links?quote:
Op sommige punten rechts, op andere punten links. Ik heb ChristenUnie gestemd. Gewoon midden dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zei net toch eerder rechts dan links?
Al ben je rechterkant binnenstebuiten trouwens, maakt weinig uit
das waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
en dat gedoe over vulkanen vind ook niemand boeiend
de bedoeling is dat je me dan een vulkaanhater noemtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das waar![]()
daar heb ik gelukkig dan ook al een nieuw forum voor
Dan ga ik gewoon Wilders stemmen. Of kan hij niet alle zwarten naar friesland ofzo verbannen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef sp3c het volgende:
chistenunie
laten we timmmmm gaan pesten voortaan![]()
![]()
kankeruniequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef sp3c het volgende:
chistenunie
laten we timmmmm gaan pesten voortaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja verklap ff waar sinterklaas aan land komt dit jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon Wilders stemmen. Of kan hij niet alle zwarten naar friesland ofzo verbannen?
mietjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je me dan een vulkaanhater noemt
dan vraag ik 1 post waar dat uit blijkt naast die ene en dan zijn we zo weer een topic verder
Ik had in de vorige een melding van een mogelijk dubbeltopic, maar die collega van je gaat zo hard tekeer, dat het is ondergesneeuwd.quote:
mergeverzoek loopt nog...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in de vorige een melding van een mogelijk dubbeltopic, maar die collega van je gaat zo hard tekeer, dat het is ondergesneeuwd.
Klopt wel ja, beetje reacties weghalen en SP stemmen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef mossad_agent het volgende:
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.
Maar in POL heeft iedereen een mening.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Nibb-it het volgende:
Jullie FB is veel gezelliger dan het onze.
het mietje gooit de handdoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef 3-voud het volgende:
Zooo... ff uitrekken.
Zie dat sp3c op zijn teentjes getapt is en weer lekker door flipt?
Niet boeiend.
Nah, tis al mooi dat je laat zien hoe triest je bent als mod dat je je zo laat gaan.quote:
huilebalkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, tis al mooi dat je laat zien hoe triest je bent als mod dat je je zo laat gaan.
Ik hoef er weinig aan toe te voegen dan "bedankt".
I sense a challengequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
sp3c op dit niveau kun je het niet winnen met 3-voud.
Gevalletje don't argue with an idiot he will drag you down to his level and beat you with experience.
Iedereen die hem wat langer kent hier weet dit, maar negeren is de beste optie.
Maakt niet uit. De calimero-kaart moet en zal getrokken worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb juist uitgebreid gereageerd op feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |