Op sommige punten rechts, op andere punten links. Ik heb ChristenUnie gestemd. Gewoon midden dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zei net toch eerder rechts dan links?
Al ben je rechterkant binnenstebuiten trouwens, maakt weinig uit
das waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
en dat gedoe over vulkanen vind ook niemand boeiend
de bedoeling is dat je me dan een vulkaanhater noemtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das waar![]()
daar heb ik gelukkig dan ook al een nieuw forum voor
Dan ga ik gewoon Wilders stemmen. Of kan hij niet alle zwarten naar friesland ofzo verbannen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef sp3c het volgende:
chistenunie
laten we timmmmm gaan pesten voortaan![]()
![]()
kankeruniequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef sp3c het volgende:
chistenunie
laten we timmmmm gaan pesten voortaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja verklap ff waar sinterklaas aan land komt dit jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon Wilders stemmen. Of kan hij niet alle zwarten naar friesland ofzo verbannen?
mietjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je me dan een vulkaanhater noemt
dan vraag ik 1 post waar dat uit blijkt naast die ene en dan zijn we zo weer een topic verder
Ik had in de vorige een melding van een mogelijk dubbeltopic, maar die collega van je gaat zo hard tekeer, dat het is ondergesneeuwd.quote:
mergeverzoek loopt nog...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in de vorige een melding van een mogelijk dubbeltopic, maar die collega van je gaat zo hard tekeer, dat het is ondergesneeuwd.
Klopt wel ja, beetje reacties weghalen en SP stemmen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef mossad_agent het volgende:
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.
Maar in POL heeft iedereen een mening.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Nibb-it het volgende:
Jullie FB is veel gezelliger dan het onze.
het mietje gooit de handdoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef 3-voud het volgende:
Zooo... ff uitrekken.
Zie dat sp3c op zijn teentjes getapt is en weer lekker door flipt?
Niet boeiend.
Nah, tis al mooi dat je laat zien hoe triest je bent als mod dat je je zo laat gaan.quote:
huilebalkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, tis al mooi dat je laat zien hoe triest je bent als mod dat je je zo laat gaan.
Ik hoef er weinig aan toe te voegen dan "bedankt".
I sense a challengequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
sp3c op dit niveau kun je het niet winnen met 3-voud.
Gevalletje don't argue with an idiot he will drag you down to his level and beat you with experience.
Iedereen die hem wat langer kent hier weet dit, maar negeren is de beste optie.
Maakt niet uit. De calimero-kaart moet en zal getrokken worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb juist uitgebreid gereageerd op feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |