D'r wordt goed geknipt, geplakt en gemonteerd... en daar trekken kijkers heel wat beslissingen uit...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op de eerste plaats vertrouw ik hem nog steeds niet, er zit ergens nog een nare dubbele bodem. En verder dat gesprek met Henrieke met gestrekt been ingaan. Niet even aanvoelen hoe het zit maar gewoon zeggen stuur me maar weg. Alsof wat ze er zelf van vind er niet toe doet. Hij brengt haar in een hele nare positie zo.
Maargoed je ziet natuurlijk maar een heel klein deeltje van zo'n logeerpartijtje
Moet ze met een koeienvlaai op d'r kop de horlepiep gaan dansen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is saai en de boeren zijn nog saaier.
Ik las laatst in een interview dat er ook best veel geregisseerd wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef elkravo het volgende:
[..]
D'r wordt goed geknipt, geplakt en gemonteerd... en daar trekken kijkers heel wat beslissingen uit...
Kan ik me helemaal voorstellen... zo van Henrieke, het is lekker zonnig, ga maar lekker op je tuinsetje zitten terwijl de jongens aankomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las laatst in een interview dat er ook best veel geregisseerd wordt
Kunnen we niet ergens een insider vandaan halen die ons wat meer vertelt hoe het nou allemaal in zijn werk gaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef elkravo het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen... zo van Henrieke, het is lekker zonnig, ga maar lekker op je tuinsetje zitten terwijl de jongens aankomen.
Of "hé Barry en Henrieke,... gaan julie eens een stukje trekker-rijden?"
Vervolgens de cameraman naar Bert om zijn reactie te peilen als ze in de trekker zitten... En dan uitzenden of het tegelijkertijd gebeurt, terwijl er volgens mij maar 1 camera is...
Er stond laatst dus wat over in de viva, het gaat idd zo van: "ga maar even bij dat hek staan en vraag dan nog eens naar haar kinderwens".quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een insider vandaan halen die ons wat meer vertelt hoe het nou allemaal in zijn werk gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef EdVe het volgende:
En wie dumpt Aad?
Antwoord onder de spoiler!Huh, wat is dat voor filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
En wie dumpt Aad?
Antwoord onder de spoiler!Beetje te vroeg op de website gezet met voorspelbare url? Zijn er ook andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gesprekken voerenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ze met een koeienvlaai op d'r kop de horlepiep gaan dansen?
Jemig wat een koppen.. eerlijk gezegd vind ik ze er allemaal vrij kansloos uit zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:55 schreef Maja het volgende:
In Duitsland start maandag een nieuwe serie: http://www.rtl.de/cms/sen(...)ie-neuen-bauern.html
[ afbeelding ]
Peter, der schüchterne Ackerbauer
Die boeren lijken nog wat meer oubollig dan de Nederlandse...
Ja, ze ziet er leuk uit, en voor mij niet eens om het stukje kinderkleding, maar gewoon lekker een beetje make-up, gewoon verzorgdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Is jullie trouwens de metamorfose van Yvon opgevallen? Ze winkelt niet meer op de kinderafdeling van C&A, maar heeft gewoon volwassen kleding aan. En normaal haar, en make-up. Het wordt nog wel eens wat met haar!
nee, alleen previews en afl 14 en 15 van de tweeling.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Beetje te vroeg op de website gezet met voorspelbare url? Zijn er ook andere?
Hoe vind je die dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:45 schreef EdVe het volgende:
[..]
nee, alleen previews en afl 14 en 15 van de tweeling.
Jep, net Ron Perlman in z'n jongere jaren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:37 schreef oldschoolf00l het volgende:
Boer Bert doet me altijd denken aan die gast uit The name of the rose..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, nou, nu sla je iets door hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Burdie het volgende:
Of een jonge Marco van Basten
[ afbeelding ]
En wie dumpt Aad?
Antwoord onder de spoiler!Als je dit filmpje kijkt dan lijkt het alsof zij er als tweede uit gaat. Omdat ze het steeds over een andere concurrent heeft. En dan weet je dus meteen wie het uiteindelijk geworden is. Precies degene die ik verwacht overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie dumpt Aad?
Antwoord onder de spoiler!Wah, staat die video 5 weken te vroeg erop ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Ja, delen dan!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:10 schreef JohnDDD het volgende:
Haha ik heb ook de andere video's gevonden
Geval van een opendirretje. Veel anders interessants staat er niet in hoor!quote:
Oooh, nu moet ik mezelf zien te bedwingen....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:10 schreef JohnDDD het volgende:
Haha ik heb ook de andere video's gevonden
Zitten verder weinig spoilers in hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:00 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oooh, nu moet ik mezelf zien te bedwingen....
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie nu dicht gaat..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geval van een opendirretje. Veel anders interessants staat er niet in hoor!
http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/
Ik heb nu toch al een paar gevonden die nog niet zijn uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe dan ook, echt iets nieuws staat er niet in; gewoon stom van ze dat ze die video van Ina nu hebben geüpload, dat doen ze normaal denk ik niet.
Spoiler?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe dan ook, echt iets nieuws staat er niet in; gewoon stom van ze dat ze die video van Ina nu hebben geüpload, dat doen ze normaal denk ik niet.
Bert de Pannenkoek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef mootie het volgende:
Van Basten vind ik wel een tikkeltje optimistisch.
dit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb lekker geen spoilers gekeken, ik ben dus echt benieuwd wie Aad gaat kiezen, en heb ook weer zin in vanavond. Wie weet wordt het nu wel smeuïg
ben dus niet de enigequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Molline het volgende:
Jesus, dat commentaar hierzo over Yoni![]()
Sommige reacties lijken wel afkomstig van een jaloerse wraakzuchtige ex....![]()
Nee, dan die blondedertienineendozijn vrouwen, op de speeddate kon je ze amper uit elkaar houden.
Yoni is
Die scheve tand is idd fascinerend :-)quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit bij Ina steeds te letten op haar falende kaaklijn en haar scheve tanden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Die scheve tand is idd fascinerend :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |