Bert de Pannenkoek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:25 schreef mootie het volgende:
Van Basten vind ik wel een tikkeltje optimistisch.
dit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb lekker geen spoilers gekeken, ik ben dus echt benieuwd wie Aad gaat kiezen, en heb ook weer zin in vanavond. Wie weet wordt het nu wel smeuïg
ben dus niet de enigequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Molline het volgende:
Jesus, dat commentaar hierzo over Yoni![]()
Sommige reacties lijken wel afkomstig van een jaloerse wraakzuchtige ex....![]()
Nee, dan die blondedertienineendozijn vrouwen, op de speeddate kon je ze amper uit elkaar houden.
Yoni is
Die scheve tand is idd fascinerend :-)quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit bij Ina steeds te letten op haar falende kaaklijn en haar scheve tanden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Molline het volgende:
[..]
Die scheve tand is idd fascinerend :-)
Ze zenden BZV op grootscherm uit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef slangpie het volgende:
vanavond zal ik weinig tot niet mee FOK!ken, zo naar het dorpscafé bzv kijken
haha jepquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zenden BZV op grootscherm uit?
Ik hoop dat ik wakker kan blijven, eerst gesport, daarna heeeeelemaal naar IJsselstein een vriendin uit de figuurlijke put geholpen en nu ben ik een beetje kapot. Even een liter caffeïne er doorheen gooien.
Aad, laat me niet zitten, haal weer mooie streken uit, jij wit stuk addergebroed.
inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal vast goed komen bij boer Aad.Damn die vrouwtjes van hem.
Een sportwedstrijd oké, zelfs 't Songfestival is hysterisch leuk om op een scherm in de kroeg te kijken. Maar bij BZV kan ik me dan niks voorstellen. Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:31 schreef slangpie het volgende:
[..]
haha jepwat is dr nou leuker dan met vrienden op groot scherm naar bzv kijken?
Hahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef slangpie het volgende:
[..]
inderdaad
vannacht nog een klinkerbotsing gedaan
Shit, inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Een sportwedstrijd oké, zelfs 't Songfestival is hysterisch leuk om op een scherm in de kroeg te kijken. Maar bij BZV kan ik me dan niks voorstellen. Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.![]()
Maak er eens een foto van.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.![]()
Maak er eens een foto van.
Ooooh nou kan ik haar nooit meer normaal zien hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef Molline het volgende:
[..]
:-)
Grappig trouwens die gelijkenissen met BN'rs. Vooral de treffende gelijkenis van Jurjen en Fortuyn is bijna eng. Henrieke doet mij denken aan Erica Terpstra, zelfde lach/mimiek en manier van praten.
Ja maar eerder werd ze vergeleken met Thomas Berge en de gedachte aan een nakomeling van die twee en de totstandkoming daarvan is... Zwaarquote:
Heb 1x gekeken aan het begin, meer niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Heeft er iemand trouwens die BZV app? Vraag me af wat voor spectaculaire weetjes je doorkrijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |