Dat is idd irritant, ben benieuwd of dat minder wordt nu Barry weg is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij zit ook steeds zo calimero-achtig te zeiken, van : ze besteedt wel aandacht aan hem, maar niet aan mij etc.
Kssst...... Bert isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
zo eindelijk de aflevering van zondag gekeken. Ik begin Bert alleen maar naarder te vinden
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
zo eindelijk de aflevering van zondag gekeken. Ik begin Bert alleen maar naarder te vinden
Bert is gewoon bert. Niks acteerwerk of opvallend gedrag om in de picture te komen. Nee, bert is gewoon bert. Zoals een echte nuchtere tukker hoort te zijn. Kortom, gewoon bert.quote:
Weet ik, vroeg me alleen af waarom re hem naarder vindt worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:54 schreef maxmit het volgende:
[..]
Bert is gewoon bert. Niks acteerwerk of opvallend gedrag om in de picture te komen. Nee, bert is gewoon bert. Zoals een echte nuchtere tukker hoort te zijn. Kortom, gewoon bert.
Met elkaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:25 schreef Naamah het volgende:
Net weer de nieuwe afleveringen van Jan en Martin gekeken, ze hebben allebei gekust![]()
![]()
Ik vind Bert wel oke, maar ik vind het teleurstellend hoe zij uit zoveel brieven zulke jongens weet te kiezen. Maar ja, dat is wat haar aanspreekt, dus het moet maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
Ow, ik hou juist van onder een TL-lamp met een glaasje melk op een ongemakkelijk bankje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vind jij romantisch?
- Gezellig samen eten, wijntje, kaarsjes aan. (Linda, van boer Aad)
- Gezellig op de bank zitten met kaarslicht. (Charissa, van boer Aad)
- Kaarsjes aan, lekker wijntje, knisperend hout van de openhaard en een zwoele zomerbries door het huis. (Sharon, van boer Henk)
- Lekker eten, een goed gesprek in een romantische omgeving. (Lisa van boer Henk)
- Kaarsjes aan, lekker eten, film kijken en met elkaar zijn. (Robin van Henrieke)
- Kaarslicht met een ondergaande zon. (Bert van Henrieke)
- Openhaard, kaarsje, wijntje of samen wandelen in de natuur. (Wilma van Martin)
- Samen met iemand op een mooie locatie, liefst een mooie oude boerderij met kaarsen aan en lekker eten. (Eelco, van boer Willem)
- Samen heerlijk een glaasje wijn op de bank, weekendje/dag samen erop uit waarbij niets moet en ontmoeten echt is. (Jacob van Willem)
wat? ' Dat ontmoeten echt is' haha wat is dat nou voor een omschrijving?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vind jij romantisch?
- Kaarsjes aan, lekker wijntje, knisperend hout van de openhaard en een zwoele zomerbries door het huis. (Sharon, van boer Henk)
- Lekker eten, een goed gesprek in een romantische omgeving. (Lisa van boer Henk)
- Kaarsjes aan, lekker eten, film kijken en met elkaar zijn. (Robin van Henrieke)
- Openhaard, kaarsje, wijntje of samen wandelen in de natuur. (Wilma van Martin)
- Samen met iemand op een mooie locatie, liefst een mooie oude boerderij met kaarsen aan en lekker eten. (Eelco, van boer Willem)
- Samen heerlijk een glaasje wijn op de bank, weekendje/dag samen erop uit waarbij niets moet en ontmoeten echt is. (Jacob van Willem)
Ik mis afl 11 in het overzicht, hebben jullie dat ook?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:25 schreef Naamah het volgende:
Net weer de nieuwe afleveringen van Jan en Martin gekeken, ze hebben allebei gekust![]()
![]()
Ik dacht echt precies hetzelfde. Dat standaardgeneuzel over kaarsen altijd. Nou, wanneer gaan wij romantisch daten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:07 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben niet van de kaarsen, doe mij maar picknicken in de volle zon!
Oehhh "Ik denk dat je een hele hele grote fout maaktgaat maken"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:03 schreef Apotheose het volgende:
Deze zondag in BZV:
http://boerzoektvrouw.kro(...)zending/default.aspx
"Boer Zoekt Vrouw wordt mede mogelijk gemaakt door Bolsius"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vind jij romantisch?
Ha bedankt! Hebben de vrouwen misschien bezwaar gemaakt tegen het online staan van de afl? Kan me het niet voorstellen, maar het is wel gek.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Naamah het volgende:
Wat gek, ik nu ook. Eerder vandaag was hij er wel. Ik ga even zoeken of ik de url nog in mijn geschiedenis heb staan of zo.
Alstu: http://boerzoektvrouw.kro(...)erderij/default.aspx
Op de eerste plaats vertrouw ik hem nog steeds niet, er zit ergens nog een nare dubbele bodem. En verder dat gesprek met Henrieke met gestrekt been ingaan. Niet even aanvoelen hoe het zit maar gewoon zeggen stuur me maar weg. Alsof wat ze er zelf van vind er niet toe doet. Hij brengt haar in een hele nare positie zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |