Ze zenden BZV op grootscherm uit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef slangpie het volgende:
vanavond zal ik weinig tot niet mee FOK!ken, zo naar het dorpscafé bzv kijken
haha jepquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zenden BZV op grootscherm uit?
Ik hoop dat ik wakker kan blijven, eerst gesport, daarna heeeeelemaal naar IJsselstein een vriendin uit de figuurlijke put geholpen en nu ben ik een beetje kapot. Even een liter caffeïne er doorheen gooien.
Aad, laat me niet zitten, haal weer mooie streken uit, jij wit stuk addergebroed.
inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal vast goed komen bij boer Aad.Damn die vrouwtjes van hem.
Een sportwedstrijd oké, zelfs 't Songfestival is hysterisch leuk om op een scherm in de kroeg te kijken. Maar bij BZV kan ik me dan niks voorstellen. Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:31 schreef slangpie het volgende:
[..]
haha jepwat is dr nou leuker dan met vrienden op groot scherm naar bzv kijken?
Hahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef slangpie het volgende:
[..]
inderdaad
vannacht nog een klinkerbotsing gedaan
Shit, inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Een sportwedstrijd oké, zelfs 't Songfestival is hysterisch leuk om op een scherm in de kroeg te kijken. Maar bij BZV kan ik me dan niks voorstellen. Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.![]()
Maak er eens een foto van.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
Alsof je met vrienden, kratjes bier in de hand, op weg gaat naar de Huishoudbeurs.![]()
Maak er eens een foto van.
Ooooh nou kan ik haar nooit meer normaal zien hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef Molline het volgende:
[..]
:-)
Grappig trouwens die gelijkenissen met BN'rs. Vooral de treffende gelijkenis van Jurjen en Fortuyn is bijna eng. Henrieke doet mij denken aan Erica Terpstra, zelfde lach/mimiek en manier van praten.
Ja maar eerder werd ze vergeleken met Thomas Berge en de gedachte aan een nakomeling van die twee en de totstandkoming daarvan is... Zwaarquote:
Heb 1x gekeken aan het begin, meer niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Heeft er iemand trouwens die BZV app? Vraag me af wat voor spectaculaire weetjes je doorkrijgt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als de arm is in de koe, spreekt Bert je altijd toe!
zit toch een handschoen om? en als je niet tegen pis en stront kan moet je een ander vak kiezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Getver... blijf dat toch zo vies vinden met je arm in zo'n koe en die gaat dan ook nog staan pissen...
Schokkend he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??
Ik ben geen boer hoor....quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
zit toch een handschoen om? en als je niet tegen pis en stront kan moet je een ander vak kiezen.
It's a bloody shame!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??
Dat is schokkend inderdaad. Vrouw en hijzelf hadden het niet door??quote:
Gelukkig heeft ie er van geleerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:31 schreef Lov1 het volgende:
Je zult je ex-man maar hier terugzien, geschreven op de homo-boer..
Dat was vruchtwater..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Getver... blijf dat toch zo vies vinden met je arm in zo'n koe en die gaat dan ook nog staan pissen...
Haha dat verklaart, ik heb alles wat in BZV gebeurt wel al irl gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben geen boer hoor....Ik ben als de dood voor koeien en paarden. BZV is een soort horror voor mij.
Jij kent Aadquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat verklaart, ik heb alles wat in BZV gebeurt wel al irl gezien.
Ha ha.. echt waar.. Ik weet ook echt geen bal van dit soort dingen hoor..quote:
Zoenende homobiologischedynamische boeren ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat verklaart, ik heb alles wat in BZV gebeurt wel al irl gezien.
En dat ze vlinders voelen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Apotheose het volgende:
ik wacht totdat de eerste roept dat er een klik is......
Ach het had ook best pis kunnen zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. echt waar.. Ik weet ook echt geen bal van dit soort dingen hoor..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Gvd in het café toch geen bzv omdat de meesten liever voetbal kijken
Wie verwacht nou in een cafe naar BZV te gaan kijken??quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Een echte kerelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Johquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Wat the fuck doe je op dit tijdstip in een café danquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
bier drinken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat the fuck doe je op dit tijdstip in een café dan![]()
Wat vroeg ze?quote:
Whahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Die blonde vind ik zo berekenend overkomen, bij alles wat ze zegt en doet..quote:
Of hij niet bang is om te rijden en bang is voor water. Ik bedoel, ik snap dat ze Het Onderwerp aan wil stippen maar ik vond dit toch wel een ongelukkige vraag.quote:
welnee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoenende homobiologischedynamische boeren ook?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Waarom ie zijn vriendin had dood gereden.
Lisa bedoel je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die blonde vind ik zo berekenend overkomen, bij alles wat ze zegt en doet..
Er zit geen blonde bij Henk? Of bedoel je bij een andere boer? Lisa is rood.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die blonde vind ik zo berekenend overkomen, bij alles wat ze zegt en doet..
Oh dat zou ik ook vragenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Of hij niet bang is om te rijden en bang is voor water. Ik bedoel, ik snap dat ze Het Onderwerp aan wil stippen maar ik vond dit toch wel een ongelukkige vraag.
Of is die al naar huis? Die riviera maison dame ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lisa bedoel je?
Die andere is niet blond toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Of is die al naar huis? Die riviera maison dame ..
Nee hij reedquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Maar zat Henk achter het stuur? Dat heb ik oorspronkelijk niet meegekregen namelijk. Dacht dat hij in de auto zat.
quote:
Jeetje, dat maakt het nog heftiger vind ik.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef -Spenny- het volgende:
Die bloemenboer moet gewoon ff nekschot in zo'n kas krijgen en dan meer tv-tijd voor die andere 2 boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |