quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Als de arm is in de koe, spreekt Bert je altijd toe!
zit toch een handschoen om? en als je niet tegen pis en stront kan moet je een ander vak kiezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Getver... blijf dat toch zo vies vinden met je arm in zo'n koe en die gaat dan ook nog staan pissen...
Schokkend he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??
Ik ben geen boer hoor....quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
zit toch een handschoen om? en als je niet tegen pis en stront kan moet je een ander vak kiezen.
It's a bloody shame!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??
Dat is schokkend inderdaad. Vrouw en hijzelf hadden het niet door??quote:
Gelukkig heeft ie er van geleerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:31 schreef Lov1 het volgende:
Je zult je ex-man maar hier terugzien, geschreven op de homo-boer..
Dat was vruchtwater..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Getver... blijf dat toch zo vies vinden met je arm in zo'n koe en die gaat dan ook nog staan pissen...
Haha dat verklaart, ik heb alles wat in BZV gebeurt wel al irl gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben geen boer hoor....Ik ben als de dood voor koeien en paarden. BZV is een soort horror voor mij.
Jij kent Aadquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat verklaart, ik heb alles wat in BZV gebeurt wel al irl gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |