SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Crew bash, epische banquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij stinkt zelf
[..]
Beetje door een slotje heen posten, he! KUTMODS!
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....quote:
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.
Hihihi, Esses is een supergeheime kalkemmer-spion. A.k.a: 000.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.
Bazenspel.quote:
Die is ook wel realistisch inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Battlefield 3 is voor de echte bazen
Btw wat is je username?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Beginnen bij 0:40. Nog vragen? Nee? Dooorgaaaaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
PS3?quote:
jammer danquote:
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hoe durf ik het te zeggen: zo slapen
Moet ik dat als een compliment opvattenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moet ik dat als een compliment opvatten
Dat zal wel lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je woord bij daad voegt en morgenochtend om 0700 naast je bed staat en niet als een wrak op tijd op school komt.
Jij bent nooit onlinequote:
Mooiquote:
Tot morgenochtend 0700quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Beginnen bij 0:40. Nog vragen? Nee? Dooorgaaaaan.
Vooral die Hyperion zijn kut. Ze schijnen de acuraatste van the 6 galaxies te zijn, maar beginnen inaccuraat en worden steeds beter hoe langer je de trekker ingedrukt houdt, maar tegen de tijd dat je wat begint te raken is je magazijn alweer leeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben die Bewm Bewm aan 't doodmaken. Maar dayum son, wat zijn die iron sights ruk as hell.
lol ja. Voordat ik een hit gescoord heb is mijn magazijn inderdaad al bijna leeg. Ik heb nu een shotgun en een hyperion revolver. Die claptrapjes zijn wel baasquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vooral die Hyperion zijn kut. Ze schijnen de acuraatste van the 6 galaxies te zijn, maar beginnen inaccuraat en worden steeds beter hoe langer je de trekker ingedrukt houdt, maar tegen de tijd dat je wat begint te raken is je magazijn alweer leeg.
Gamersquote:
Welke class speel je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol ja. Voordat ik een hit gescoord heb is mijn magazijn inderdaad al bijna leeg. Ik heb nu een shotgun en een hyperion revolver. Die claptrapjes zijn wel baas. Irritante kutstem ^^ En die Jack dude met z'n diamanten paard genaamd ''Butt Stallion''
No offense, maar ik snap echt helemaal níets van al die gamesquote:
Mensen die games niet snappenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No offense, maar ik snap echt helemaal níets van al die games
Ik heb Leisure Suit Larry nog gespeeld, telt dat ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Mensen die games niet snappen![]()
Gamen is dan ook een bezigheid van echte bazen
Oh ok. Ja, ik ga normaal gewoon lekker lomp soldier met de meeste RPG's. Maar die assassin met z'n dolkje zag er wel lache uit. Ik heb nog geen enkele perk geunlocked though.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef jankaas020 het volgende:
Ahh, de Assassin. Die speel ik nu ook. En ik heb een Commando op een hoger level, maar daar speel ik co-op met een maatje mee.
RPG'squote:Op maandag 1 oktober 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Ja, ik ga normaal gewoon lekker lomp soldier met de meeste RPG's. Maar die assassin met z'n dolkje zag er wel lache uit. Ik heb nog geen enkele perk geunlocked though.
Dat komt pas vanaf lvl 5 ofzo. En sniper rifles vind je in het begin ook niet zo heel veel. Sir Hammerlock heeft er één voor je als je een sidequest doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Ja, ik ga normaal gewoon lekker lomp soldier met de meeste RPG's. Maar die assassin met z'n dolkje zag er wel lache uit. Ik heb nog geen enkele perk geunlocked though.
Even wachten tot level 5 dan. Trusten jongquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat komt pas vanaf lvl 5 ofzo. En sniper rifles vind je in het begin ook niet zo heel veel. Sir Hammerlock heeft er één voor je als je een sidequest doet.![]()
Maar ik ga tukken.
Van voor mijn tijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RPG'sdie herinner ik mij ook nog. AD&D, Baldur's Gate en zo
Baldurs gatequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RPG'sdie herinner ik mij ook nog. AD&D, Baldur's Gate en zo
Gelukkig, iemand die weet waar ik het nu over hebquote:
Ken uw "games of the year 1900"quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand die weet waar ik het nu over heb
Implicier je daar nu mee dat ik een fossiel benquote:
Hij wil je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Implicier je daar nu mee dat ik een fossiel ben
Dan zou ik dat toch ook zijn aangezien ik het ook gespeeld heb?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jong fossielquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan zou ik dat toch ook zijn aangezien ik het ook gespeeld heb?
Dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat AchJa het wintquote:
Trusten zoutjequote:
quote:
Ik ook. En ik voel me nog steeds verrot.......quote:
quote:
quote:
Allemaal ziek?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik voel me nog steeds verrot.......
Wat heb je allemaal uitgevoerd dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik voel me nog steeds verrot.......
Geen idee. Maar ik kruip zo maar weer m'n bed in denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgevoerd dan?
Ziek valt wel mee. Gewoon flauw en zwakjes enzo. Verkoudheid zelf valt gewoon mee.quote:
Beterschap dan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kruip zo maar weer m'n bed in denk ik.
Rustig aan doen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ziek valt wel mee. Gewoon flauw en zwakjes enzo. Verkoudheid zelf valt gewoon mee.
Sterkte!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lamlendig gevoel bij mij. Gaat wel weer over.quote:
Klinkt niet goed, rust uit, doe kalm aan, en doe een heet waterkruik op je kneiter!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus, werkt veel beter dan een hete zak op mijn kop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, en als het kan, een flinke scheut whisky nemen!
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus, werkt veel beter dan een hete zak op mijn kop.
Have funquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef 026Remco het volgende:
Laatste dagje in Nederland, morgen vlieg ik weer terug naar Curacao.
Heeft me goed gedaan de afgelopen dagen. Even weg van alle hypocrisie en kinderachtige gedoe daar op Curacao.
Volgende week begint gelijk weer goed, dan gaan we de hele week schieten
Succes in de West!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef 026Remco het volgende:
Heeft me goed gedaan de afgelopen dagen. Even weg van alle hypocrisie en kinderachtige gedoe daar op Curacao.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef 026Remco het volgende:
DCS Worldquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Mensen die games niet snappen![]()
Gamen is dan ook een bezigheid van echte bazen
quote:
Bedankt dames.quote:
Middag chippiequote:
Bier heffen zekerquote:
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Thaboel het volgende:
Hoop toch verdomme niet dat ik ziek ga worden...
Grog naar binnen en vroeg naar bed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Thaboel het volgende:
Hoop toch verdomme niet dat ik ziek ga worden...
Little Big Soldier?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef paintmeester het volgende:
De wacht, gelukkig komt er een leuke film op televisie
Ja zag hem op de reclame. Straks ff ronde en dan op tijd terug op post voor de filmquote:
bronquote:Marinier Rob verloor zijn rechteronderbeen, zijn linkerbeen werd verbrijzeld en hij brak zijn kaak nadat hij in Afghanistan op een bermbom was gereden. Hij overleefde de aanslag en werkt nog steeds bij defensie, nu als schietinstructeur. Momenteel traint Rob voor de Mud Masters Obstacle Run, een 12 kilometer lange hindernisbaan. Hij ziet het als een missie die hij wil volbrengen met prothese.
Heb daar wat over gelezen ja, zo maar eens kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond op NED2 om 21:05 bij Altijd Wat
[..]
bron
Ik neem hem op. Geen zin in 'zware' kost vanavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb daar wat over gelezen ja, zo maar eens kijken
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Even m'n Xperia S updaten naar ICS 4.0.4
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Even m'n Xperia S updaten naar ICS 4.0.4
quote:
Mn whatsapp update is wel een verbetering hoorquote:
Ik doe niet aan whatsappquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mn whatsapp update is wel een verbetering hoor
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hedde ge liever gingerbread ofzo?
Jellybeanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hedde ge liever gingerbread ofzo?
En betrouwbaar.quote:
2.2.x is Froyo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Esses het volgende:
kdraai nog altijd 2.2.3 (weet projectname zo niet). Heerlijk stabiel.
Het gehuil me stock ics ben ik wel klaar mee. Na mn errste ICS updat had ik 20x reboot p/d...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is ICS minder betrouwbaar dan ofzo?
Owk. Nou, hij is even ICS aan 't installen. Kijken hoe het op deze telefoon gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het gehuil me stock ics ben ik wel klaar mee. Na mn errste ICS updat had ik 20x reboot p/d...
En zo'n verbetering vind ik het persoonlijk niet.
ICS draait prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het gehuil me stock ics ben ik wel klaar mee. Na mn errste ICS updat had ik 20x reboot p/d...
En zo'n verbetering vind ik het persoonlijk niet.
Nu wel. Begin niet.quote:
BredeBradda heeft vast geen duits gehad op schoolquote:
Ich bin nicht gut in Deutsch, es ist nicht toll. English keeps me on the movequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BredeBradda heeft vast geen duits gehad op school
Google translate vertaald slapen gewoon in schlafenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ich bin nicht gut in Deutsch, es ist nicht toll. English keeps me on the move
Ik gebruik dan ook geen google translatequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google translate vertaald slapen gewoon in schlafen
Ga jij nu maar slapenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik gebruik dan ook geen google translate
Yes mam.quote:
quote:
quote:
Naar bed naar bed zei Duimelot, dus, naar bed jij!quote:
Jong doe rustug, moet me tanden nog poetsenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei Duimelot, dus, naar bed jij!
PC uit, tandjes schrobben en slappie doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jong doe rustug, moet me tanden nog poetsen
Brave jongen, en nu niet meer reageren, maar echt je ding doenquote:
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google translate vertaald slapen gewoon in schlafen
vertaaltquote:
Luister ik liever naar ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef thesystem het volgende:
Still getting goosebumps....
So freakin awesome!
Allmost 2 years allready....time flies...
Hmmm helaas te "tam" voor mij...quote:
Gast. Ga gewoon ff in de SC janken met je nep militair. Ben gelukkig meer militair dan jij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mooie karikatuur van jou, een nep militair
Ach gossie toch, kerel, toch. Kusje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Gast. Ga gewoon ff in de SC janken met je nep militair. Ben gelukkig meer militair dan jij.
Nee, steek die maar in de gleuf van Lotus. Fijne avond nog he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach gossie toch, kerel, toch. Kusje?
Omgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef thesystem het volgende:
[..]
ghey muziek?
Hier Thaboel, iets voor jou
Neuken zit er vandaag niet in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, steek die maar in de gleuf van Lotus. Fijne avond nog he.
Ik kijk naar boven en zie Jezus nee schudden met z'n kop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Esses het volgende:
Jezus, word tijd dat ik de pisbak schoon maak, hoor 'm hier nog lekken.
lolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Esses het volgende:
En die kut lama ook is laten inslapen... Hoor hem hier nog schijten. Klote kinderboerderij.
Snel, kniel, aanbid het vliegende spaghetti monster!quote:
Zou idd strafbaar moeten wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Esses het volgende:
En die kut lama ook is laten inslapen... Hoor hem hier nog schijten. Klote kinderboerderij.
Was het wel smaakvol? vleugje Jamie Oliver erbij?quote:
Kanibalisme is strafbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het wel smaakvol? vleugje Jamie Oliver erbij?
Nou, ga ik maar een nieuw geloof zoekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef thesystem het volgende:
Hmmm, viel best tegen...beetje taaie spaghetti...zn ballen waren niet goed gaar en zn saus was flauw...
Draaiende drol, klinkt goed ja.quote:
quote:
Hervormdquote:
PKN FTWquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hervormd
En die bestaan niet meer, zijn nu onderdeel van de protestantse kerk
quote:
Mooi kut danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hervormd
En die bestaan niet meer, zijn nu onderdeel van de protestantse kerk
http://www.pkn.nl NSFWquote:
Eh, ik weet wat de PKN is, maar PKMquote:
quote:
Ah, dank jequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Esses het volgende:
PKM is een geweer....
Die ik hier trouwens hoor ratelen... Ga maar een biertje pakken.
quote:
zand erover Esses, bier dan!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Esses het volgende:
PKM is een geweer....
Die ik hier trouwens hoor ratelen... Ga maar een biertje pakken.
quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en jij moest daarstraks lachen om mijn vertaald/vertaalt fout. Ik wist in ieder geval zeker dat het níet vertaaldt was
Ach, ik weet wel wat andere groeperingen die meer gebaad zijn bij een PKM oplossingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef thesystem het volgende:
[..]
Een Russisch machinegeweer....perfecte oplossing voor de PKN dus
Naaaaa, voor die liever een GAU-8quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik weet wel wat andere groeperingen die meer gebaad zijn bij een PKM oplossing
Het zit je wel mee vandaag...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik weet wel wat andere groeperingen die meer gebaad zijn bij een PKM oplossing
Wat is er moppie?quote:
OK, ik moest googlenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
Naaaaa, voor die liever een GAU-8
PMS?quote:
Niet echt neequote:
het reeds geposte is anti kwaliteitquote:
Nope, zwanger.quote:
Hmm de maandverband van ThaBoel lekt door.quote:
Mag hij mooi zelf opruimen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmm de maandverband van ThaBoel lekt door.
Hihiquote:
Allemaal bestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef thesystem het volgende:
[..]
of wat GBU's, AGM's en de liefdevolle CBU 103?
Die vertiefte kutherrie? Nahquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jaloers op een goede muziek smaak?
Een docent van mij probeerde eens uit het raam te springen om weg te komen van een leerling huilend om onze hulp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een docent van mij had ooit dit nummer als z'n ringtone
Dank! Is al iets minder erg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mijn beste lieve pina vrindje
Ahum, ik ben na mijn tijdelijke verdoving door muziek van jou opgehouden met op jouw linkjes te klikken. Ik was wél gewaarschuwd voor ER's linkjes, maar niet voor die van jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef thesystem het volgende:
[..]
quote:
Ook goed hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef thesystem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik ben na mijn tijdelijke verdoving door muziek van jou opgehouden met op jouw linkjes te klikken. Ik was wél gewaarschuwd voor ER's linkjes, maar niet voor die van jou
Is echt gewaarschuwd hoor, en niet gewaarschuwt of gewaarschuwdtquote:
Zal vast, maar nu luister ik dit, kan echt 140km per uur rijden over landweggetjes, en dan dit nummer aanhebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is echt gewaarschuwd hoor, en niet gewaarschuwt of gewaarschuwdt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is echt gewaarschuwd hoor, en niet gewaarschuwt of gewaarschuwdt
Kaene is wel goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast, maar nu luister ik dit, kan echt 140km per uur rijden over landweggetjes, en dan dit nummer aanhebben
Nooit controle, en rijdt lekker wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaene is wel goed
En 140 km/u over landweggetjes }:|
Tot je wel controle krijgt, en je je rijbewijs kwijt bent. Lekker handig met je werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit controle, en rijdt lekker weg
Natuurlijke selectie, alleen jammer dat het niet alleen voor jezelf geld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Esses binnenkort een stokje voor die activiteiten gaat steken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geldtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie, alleen jammer dat het niet alleen voor jezelf geld.
Nooit pliesie daarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot je wel controle krijgt, en je je rijbewijs kwijt bent. Lekker handig met je werk
Edit: Als je al op een landweggetje wordt aangehouden voor wildplassen
quote:
Kinderhand...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huh, SC? Ik vermaak me prima met mijn nieuwe telefoon ^^
De boeren hebben hem al eerder in de smiezen dan menig ander, en die waarschuwen me ook altijd als er politie op het "land" rijdtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Esses binnenkort een stokje voor die activiteiten gaat steken...
Dank je, nu heb ik ook eindelijk weer een sigquote:
Esses doet natuurlijk aan covert ops...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De boeren hebben hem al eerder in de smiezen dan menig ander, en die waarschuwen me ook altijd als er politie op het "land" rijdt
Die verkleed zich als boerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses doet natuurlijk aan covert ops...
te laat voor mijn ninjaquote:
De boeren die op het land werken ook, die zijn echt niet domquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses doet natuurlijk aan covert ops...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik ook eindelijk weer een sig
Groen gras, witte sneeuw etc.?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een Limbo
En volgens Esses een gestoorde Limbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |