SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Crew bash, epische banquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij stinkt zelf
[..]
Beetje door een slotje heen posten, he! KUTMODS!
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....quote:
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.
Hihihi, Esses is een supergeheime kalkemmer-spion. A.k.a: 000.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.
Bazenspel.quote:
Die is ook wel realistisch inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Battlefield 3 is voor de echte bazen
Btw wat is je username?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Beginnen bij 0:40. Nog vragen? Nee? Dooorgaaaaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
PS3?quote:
jammer danquote:
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hoe durf ik het te zeggen: zo slapen
Moet ik dat als een compliment opvattenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moet ik dat als een compliment opvatten
Dat zal wel lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je woord bij daad voegt en morgenochtend om 0700 naast je bed staat en niet als een wrak op tijd op school komt.
Jij bent nooit onlinequote:
Mooiquote:
Tot morgenochtend 0700quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Beginnen bij 0:40. Nog vragen? Nee? Dooorgaaaaan.
Vooral die Hyperion zijn kut. Ze schijnen de acuraatste van the 6 galaxies te zijn, maar beginnen inaccuraat en worden steeds beter hoe langer je de trekker ingedrukt houdt, maar tegen de tijd dat je wat begint te raken is je magazijn alweer leeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben die Bewm Bewm aan 't doodmaken. Maar dayum son, wat zijn die iron sights ruk as hell.
lol ja. Voordat ik een hit gescoord heb is mijn magazijn inderdaad al bijna leeg. Ik heb nu een shotgun en een hyperion revolver. Die claptrapjes zijn wel baasquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vooral die Hyperion zijn kut. Ze schijnen de acuraatste van the 6 galaxies te zijn, maar beginnen inaccuraat en worden steeds beter hoe langer je de trekker ingedrukt houdt, maar tegen de tijd dat je wat begint te raken is je magazijn alweer leeg.
Gamersquote:
Welke class speel je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol ja. Voordat ik een hit gescoord heb is mijn magazijn inderdaad al bijna leeg. Ik heb nu een shotgun en een hyperion revolver. Die claptrapjes zijn wel baas. Irritante kutstem ^^ En die Jack dude met z'n diamanten paard genaamd ''Butt Stallion''
No offense, maar ik snap echt helemaal níets van al die gamesquote:
Mensen die games niet snappenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No offense, maar ik snap echt helemaal níets van al die games
Ik heb Leisure Suit Larry nog gespeeld, telt dat ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Mensen die games niet snappen![]()
Gamen is dan ook een bezigheid van echte bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |