ja, lekker puh voor Aysen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Stapt Jack trouwens zo uit de serie? Ik neem ontslag en ik ga.
Wat spectaculair!!!
tuurlijk is er wel bloed, dat zien we moggelquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi acteerwerk en special effectsJe ziet niet eens dat ze hem steekt, geen bloed, helemaal niks. Wat een low budget serie is het ook.
het is niet goed schat, ik weet het...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik ga een abbo op Sizz nemen. Het word me te spannend!
In een boek zie je dat toch ook niet. Het gaat om het verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi acteerwerk en special effectsJe ziet niet eens dat ze hem steekt, geen bloed, helemaal niks. Wat een low budget serie is het ook.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
het is niet goed schat, ik weet het...![]()
djoeksquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
hahahaha sjors die bing djoeks ik zweer moest lachen
sorry spelfout bedoelde djoekt ipv djoeks ahahahquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
djoeks
Nee, ze stak hem met z'n mes.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
djoeks
Nee, ze stak hem met z'n mes.
Of hij wordt gecremeerd en in een urn (lees: bloempot van Danny) gestopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
Bing wordt levend gevild en verwerkt in de gehaktballen van Jef.
Ik hoop niet dat je het over mij hebt hè?quote:
Ja, ik had het over jou, met je achterlijke spelfoutenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt hè?Anders stuur ik Sjors effe op je af en die djoekst je zo het ziekenhuis in
Ah ja, nu zie ik hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, ik had het over jou, met je achterlijke spelfouten![]()
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de timequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik hetStom van me
[quote]quote:
Neuw johw, die meisje goiwt Bin tog uit die raam jowquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de time
Se s geck johw, djoekt m mt niffi, kapot gewk, s se crazy ofso :S:Squote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuw johw, die meisje goiwt Bin tog uit die raam jow
beetje chanant, dat is alles...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de time
Sullen wei har eenz lesju leru?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Se s geck johw, djoekt m mt niffi, kapot gewk, s se crazy ofso :S:S
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sullen wei har eenz lesju leru?
Zo worden de teksten aan het einde van seizoen 23 uitgesproken
Nej man wu gubruik gen wape! dad iz nie goe!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja s goedt wnnr moe k langs kome k hb wape
ik dacht dat ik weleens off-topic ging... maar jullie kunnen er ook wat vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nej man wu gubruik gen wape! dad iz nie goe!
Wu late har band van vietz leglopon!
Man, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig?
Dan zijn we eerder bij topic #500quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht dat ik weleens off-topic ging... maar jullie kunnen er ook wat van
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zijn we eerder bij topic #500
Ja s goedt :dquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??
nou, dan vanavond deze maar eerst volmaken dan...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TT
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Tmi? Wsa dta neit ed zono vna Luod? Of aws eht un ed ozon avn Jfe?
In eidre gevla kotm hji binennkotr ni ed esrie."
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Tmi? Wsa dta neit ed zono vna Luod? Of aws eht un ed ozon avn Jfe?
In eidre gevla kotm hji binennkotr ni ed esrie."
ik zit ook even naar de post-nummers te kijken...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TT
Hè? Waar zie je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik zit ook even naar de post-nummers te kijken...
misschien bij de 2000.000??? (zitten nu op ongeveer 1.876880, zie ik dat goed?? )
Volgens mij niet, want alles loopt door elkaar bij mij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
bovenaan: forum.fok.nl/topic1876880/5/25#117482604 (dat is de telling toch??)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
en Sjors keek alsof zij gestoken werd...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.
Ja is van morgenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe Danny de Jong van de trap viel na de duw van Aysen was ook echt te triest voor woorden trouwens. In het buitenland zouden ze hier hard om lachen. Ik denk dat een creatief groepje studenten het nog professioneler kan maken dan de huidige regie van GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
en Sjors keek alsof zij gestoken werd...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja is van morgenJa inderdaad. En nu zit er een rood vlekje op zijn shirt. Geloofwaardig acteerwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Dat was wel de druppel inderdaad!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoe Danny de Jong van de trap viel na de duw van Aysen was ook echt te triest voor woorden trouwens. In het buitenland zouden ze hier hard om lachen. Ik denk dat een creatief groepje studenten het nog professioneler kan maken dan de huidige regie van GTST
had ik ook last vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef Koosnaam het volgende:
Even een vraag voor de mensen die seizoen 1 hebben gezien.
Doet bij jullie aflevering 109 het ook heel slecht. Het beeld blijft de hele tijd haperen. En 8 minuten stopt de aflevering zelfs helemaal.Het is bij de intrede van Rolf Huygens.
jezus man, koop eens een nieuw toetsenbordquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef amenth het volgende:
hahaha bing gedjoekt beter man die gozer is pendew (homo) in het echt is echt zo hij kom uit dorro iedreern weet t daar
en jij bent wereldvreemdquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef amenth het volgende:
hahaha bing gedjoekt beter man die gozer is pendew (homo) in het echt is echt zo hij kom uit dorro iedreern weet t daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |