Of hij wordt gecremeerd en in een urn (lees: bloempot van Danny) gestopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
Bing wordt levend gevild en verwerkt in de gehaktballen van Jef.
Ik hoop niet dat je het over mij hebt hè?quote:
Ja, ik had het over jou, met je achterlijke spelfoutenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt hè?Anders stuur ik Sjors effe op je af en die djoekst je zo het ziekenhuis in
Ah ja, nu zie ik hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, ik had het over jou, met je achterlijke spelfouten![]()
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de timequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik hetStom van me
[quote]quote:
Neuw johw, die meisje goiwt Bin tog uit die raam jowquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de time
Se s geck johw, djoekt m mt niffi, kapot gewk, s se crazy ofso :S:Squote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuw johw, die meisje goiwt Bin tog uit die raam jow
beetje chanant, dat is alles...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maackt nit uit johw, spellingsfouten maaken gebeurd al de time
Sullen wei har eenz lesju leru?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Se s geck johw, djoekt m mt niffi, kapot gewk, s se crazy ofso :S:S
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sullen wei har eenz lesju leru?
Zo worden de teksten aan het einde van seizoen 23 uitgesproken
Nej man wu gubruik gen wape! dad iz nie goe!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja s goedt wnnr moe k langs kome k hb wape
ik dacht dat ik weleens off-topic ging... maar jullie kunnen er ook wat vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nej man wu gubruik gen wape! dad iz nie goe!
Wu late har band van vietz leglopon!
Man, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig?
Dan zijn we eerder bij topic #500quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht dat ik weleens off-topic ging... maar jullie kunnen er ook wat van
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zijn we eerder bij topic #500
Ja s goedt :dquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ow... en wil je dat dit jaar nog halen? of tegelijk met een mooi aantal van de afleveringen van gtst??
nou, dan vanavond deze maar eerst volmaken dan...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TT
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Tmi? Wsa dta neit ed zono vna Luod? Of aws eht un ed ozon avn Jfe?
In eidre gevla kotm hji binennkotr ni ed esrie."
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Tmi? Wsa dta neit ed zono vna Luod? Of aws eht un ed ozon avn Jfe?
In eidre gevla kotm hji binennkotr ni ed esrie."
ik zit ook even naar de post-nummers te kijken...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag dit jaar nog. En met een toepasselijke TT
Hè? Waar zie je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik zit ook even naar de post-nummers te kijken...
misschien bij de 2000.000??? (zitten nu op ongeveer 1.876880, zie ik dat goed?? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |