SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 01-10-2012 04:32:53 ]Land of the free. Home of the brave.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 04:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gewoon een recente scene uit GTST.
Moest eigenlijk meer lachen om die castfoto eronder, die hoofden van Bing en Ninaquote:Op maandag 1 oktober 2012 04:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gewoon een recente scene uit GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Haar ogen vind ik niet bijzonder mooi uitkomen als ze een hoofddoek op/om heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 04:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Al zou ze een vuilniszak dragen was het nog een prachtige dame
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft dat meer te maken met haar karaktereigenschappen dan met dat hoofddoekjequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik associeer Nuran nu vooral met zeurderigheid, wellicht dat dat veranderd als ze dat ding eens af doet.
Uiteraard, maar in tegenstelling tot de werkelijkheid brengt een verandering van uiterlijk in soaps ook een gedragsverandering met zich mee. Kijk maar naar Florien en met name naar Robert Albertsquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat meer te maken met haar karaktereigenschappen dan met dat hoofddoekje
Robert is wel een goed voorbeeld jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in tegenstelling tot de werkelijkheid brengt een verandering van uiterlijk in soaps ook een gedragsverandering met zich mee. Kijk maar naar Florien en met name naar Robert Alberts
Een van de weinige bedrijven van Hogendoorn Enterprise die nog actief is in Nederland, ik vraag me af of Nico Stenders nog steeds formeel de leiding heeft over dat bedrijf.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.nuwerk.nl/bedr(...)tm_keyword=position1
Iemand interesse in een baantje bij Hoogendoorn Automatisering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ze heeft meestal gewoon niets te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En wat is de reden daarvoor?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een van de weinige bedrijven van Hogendoorn Enterprise die nog actief is in Nederland, ik vraag me af of Nico Stenders nog steeds formeel de leiding heeft over dat bedrijf.Misschien dat Jack daar een baantje kan nemen als schoonmaker ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat ie dan enige tijd later terugkeert als een medogenloze grijsaard die meervoudig multimiljonair is met een erkende zoon en een bastaardzoon, beiden begin 20quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Jack daar een baantje kan nemen als schoonmaker ofzo?
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat ie dan enige tijd later terugkeert als een medogenloze grijsaard die meervoudig multimiljonair is met een erkende zoon en een bastaardzoon, beiden begin 20
wat voor verjaardag is dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanavond om 19:00 uur is GTST pas écht jarig
Ze is inderdaad vooral de vriendin van Helen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze heeft meestal gewoon niets te doen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
GTST, gefeliciteerd
Hoe het ooit begon:![]()
![]()
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef LetsGame het volgende:
Dit heb ik ooit gemaakt, een soort kruising tussen de leaders van seizoen 6 en 7
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?Ziet er echt realistisch uit
![]()
![]()
Ik dacht écht dat-ie echt wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja, er zijn allemaal elementen die nooit zo zijn geweest. Het shot van Jef boven het shot van Janine en Ludo bijvoorbeeld. Stan in een leader met Julian en Kim
aha, hier stonden wel kaarsen... (mijn vraag uit een van de vorige topics, of er afleveringen zijn van gtst zonder kaarsen, en toen zei jij (?) : niet in de eerste afleveringquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
GTST, gefeliciteerd
Hoe het ooit begon:![]()
![]()
Was meer een schattingquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
aha, hier stonden wel kaarsen... (mijn vraag uit een van de vorige topics, of er afleveringen zijn van gtst zonder kaarsen, en toen zei jij (?) : niet in de eerste aflevering)
Stan is wel idd een erg leuk personage, maar of hem terughalen wel zo een slimme zet is weet ik zo niet. Ik bedoel hij kent Jef en Janine als vage kennissen, had geen goede band meer met Laura, was goed bevriend met Rik en haat Ludo. Ik zie hem echter wel graag terugzien, ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat-ie echt was
Stan is wel zo'n personage wat ik mis in het huidige GTST. Zo'n enorme droogkloot![]()
![]()
Ik hoop dat de makers bij het 25-jarig jubileum wat oudgedienden terughalen en dat Stan daar één van is. Ik denk dat Paul Groot daar niet moeilijk over zal doen
Wat ik vooral jammer vond is dat Arnie en Stan geen goede vrienden meer waren in seizoen 6. Af en toe spraken ze elkaar wel, maar het was niet meer hetzelfde als in seizoen 4 en 5quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stan is wel idd een erg leuk personage, maar of hem terughalen wel zo een slimme zet is weet ik zo niet. Ik bedoel hij kent Jef en Janine als vage kennissen, had geen goede band meer met Laura, was goed bevriend met Rik en haat Ludo. Ik zie hem echter wel graag terugzien, ja.
De schrijvers zijn vergeten wie Tim ook alweer was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef LetsGame het volgende:
Waarom gebruiken ze weer die oude leader zonder Tim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |