Ze is inderdaad vooral de vriendin van Helen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze heeft meestal gewoon niets te doen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
GTST, gefeliciteerd
Hoe het ooit begon:![]()
![]()
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef LetsGame het volgende:
Dit heb ik ooit gemaakt, een soort kruising tussen de leaders van seizoen 6 en 7
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?Ziet er echt realistisch uit
![]()
![]()
Ik dacht écht dat-ie echt wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja, er zijn allemaal elementen die nooit zo zijn geweest. Het shot van Jef boven het shot van Janine en Ludo bijvoorbeeld. Stan in een leader met Julian en Kim
aha, hier stonden wel kaarsen... (mijn vraag uit een van de vorige topics, of er afleveringen zijn van gtst zonder kaarsen, en toen zei jij (?) : niet in de eerste afleveringquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
GTST, gefeliciteerd
Hoe het ooit begon:![]()
![]()
Was meer een schattingquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
aha, hier stonden wel kaarsen... (mijn vraag uit een van de vorige topics, of er afleveringen zijn van gtst zonder kaarsen, en toen zei jij (?) : niet in de eerste aflevering)
Stan is wel idd een erg leuk personage, maar of hem terughalen wel zo een slimme zet is weet ik zo niet. Ik bedoel hij kent Jef en Janine als vage kennissen, had geen goede band meer met Laura, was goed bevriend met Rik en haat Ludo. Ik zie hem echter wel graag terugzien, ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat-ie echt was
Stan is wel zo'n personage wat ik mis in het huidige GTST. Zo'n enorme droogkloot![]()
![]()
Ik hoop dat de makers bij het 25-jarig jubileum wat oudgedienden terughalen en dat Stan daar één van is. Ik denk dat Paul Groot daar niet moeilijk over zal doen
Wat ik vooral jammer vond is dat Arnie en Stan geen goede vrienden meer waren in seizoen 6. Af en toe spraken ze elkaar wel, maar het was niet meer hetzelfde als in seizoen 4 en 5quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stan is wel idd een erg leuk personage, maar of hem terughalen wel zo een slimme zet is weet ik zo niet. Ik bedoel hij kent Jef en Janine als vage kennissen, had geen goede band meer met Laura, was goed bevriend met Rik en haat Ludo. Ik zie hem echter wel graag terugzien, ja.
De schrijvers zijn vergeten wie Tim ook alweer was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef LetsGame het volgende:
Waarom gebruiken ze weer die oude leader zonder Tim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |