Volgens mij niet, want alles loopt door elkaar bij mij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
bovenaan: forum.fok.nl/topic1876880/5/25#117482604 (dat is de telling toch??)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi acteerwerk en special effectsJe ziet niet eens dat ze hem steekt, geen bloed, helemaal niks. Wat een low budget serie is het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
en Sjors keek alsof zij gestoken werd...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.
Ja is van morgenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van morgen? Maar alsnog zag je de mes er niet ingaan, in veel films gebruiken ze een inklapbare mes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe Danny de Jong van de trap viel na de duw van Aysen was ook echt te triest voor woorden trouwens. In het buitenland zouden ze hier hard om lachen. Ik denk dat een creatief groepje studenten het nog professioneler kan maken dan de huidige regie van GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
en Sjors keek alsof zij gestoken werd...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja is van morgenJa inderdaad. En nu zit er een rood vlekje op zijn shirt. Geloofwaardig acteerwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Dat was wel de druppel inderdaad!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoe Danny de Jong van de trap viel na de duw van Aysen was ook echt te triest voor woorden trouwens. In het buitenland zouden ze hier hard om lachen. Ik denk dat een creatief groepje studenten het nog professioneler kan maken dan de huidige regie van GTST
had ik ook last vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef Koosnaam het volgende:
Even een vraag voor de mensen die seizoen 1 hebben gezien.
Doet bij jullie aflevering 109 het ook heel slecht. Het beeld blijft de hele tijd haperen. En 8 minuten stopt de aflevering zelfs helemaal.Het is bij de intrede van Rolf Huygens.
jezus man, koop eens een nieuw toetsenbordquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef amenth het volgende:
hahaha bing gedjoekt beter man die gozer is pendew (homo) in het echt is echt zo hij kom uit dorro iedreern weet t daar
en jij bent wereldvreemdquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef amenth het volgende:
hahaha bing gedjoekt beter man die gozer is pendew (homo) in het echt is echt zo hij kom uit dorro iedreern weet t daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |