Blijkbaar kon je het zelf niet goed. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
'Praat even normaal over je moeder'
Zouden jullie het normaal vinden als jullie ma je mail gaat checken en beantwoorden?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef dr.Bellows het volgende:
kan zijn eigen billen niet afvegen
- Neem een ander wachtwoord?quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zouden jullie het normaal vinden als jullie ma je mail gaat checken en beantwoorden?
grgrquote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Mag ik je moeders email? Dan mail ik dit topic even.
Grgr
Ik zou het niet waarderen, maar zoals jij over je moeder praat is wat mij betreft een goed argument om kinderen te slaan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Blijkbaar kon je het zelf niet goed. Hoe oud ben je?
Zou wel geniaal zijn...quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Herkauwer het volgende:
Gewoon even geduld, dan komt zijn moeder wel een verklaring geven hier op Fok!
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
Praat eens even normaal over je moeder joh.
Wat zijn we ook een stel softies hier met z'n allen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef CartWOman het volgende:
Zeiken, stoer doen, haten. Klaagbaak.
Maar als moeders wordt uitgescholden....![]()
Er is nog hoop.
Als TS hier niet zou zijn moeder zou uitschelden zou ze allang dood zijnquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef CartWOman het volgende:
Zeiken, stoer doen, haten. Klaagbaak.
Maar als moeders wordt uitgescholden....![]()
Er is nog hoop.
Gaat beetje moeilijk als je ma je dwingt om je wachtwoord te geven.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Albert86 het volgende:
[..]
- Neem een ander wachtwoord?
- Log uit na gebruik
- Ga uit huis
- Zet wachtwoord op de computer
Dus jij hebt gewoon geen ruggengraat?quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om even duidelijk te zijn: ik laat me mail niet open staan ofzo. Maar me ma dwingt me om me wachtwoord te geven.
En dan zeg jij "ja mama", terwijl je haar hier heel stoer gaat uitschelden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om even duidelijk te zijn: ik laat me mail niet open staan ofzo. Maar me ma dwingt me om me wachtwoord te geven.
Gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zal er vast ook wel achterkomen dat je op FOK! zit. En dan zal ze dit topic wel vinden.
Nou als je beweert dat je het niet pikt eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
Wat moet ik anders doen, bewusteloos slaan?
TS
woont thuis
zit op school
heeft een moeder
zit onder de plak
bij zijn moeder
Jawel, ik app der zo wel ffquote:
Want je kreeg geen bevestigingsmail voor het aanmaken van een account?quote:
Dat programma.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef NietJouwVrouw het volgende:
TS en zijn moeder doen later mee aan wie trouwt mijn zoon. Dat krijg je, als je jezelf niet eens kan verdedigen tegenover je moeder.
Waar woon jij dan?quote:
Op FOK! verlaat iedereen zodra hij of zij 18 is het ouderlijk huis om vervolgens ergens in een villawijk neer te strijken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?Niet thuis, maar in een tehuis ofzo?
En je nieuwe huis is dan niet je thuis?quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op FOK! verlaat iedereen zodra hij of zij 18 is het ouderlijk huis om vervolgens ergens in een villawijk neer te strijken.
Ah, ik heb 'm nu pas door.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En je nieuwe huis is dan niet je thuis?
TS
woont thuis
zit op school
heeft een moeder
zit onder de plak
bij zijn moeder
quote:
Dat je de boel niet goed hebt beveiligd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
Valt wel mee. Als minderjarige zijn jouw ouders compleet verantwoordelijk voor je, dus is het hun goedrecht om ook in jouw email of post te kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat je de boel niet goed hebt beveiligd.
Ik vind het ook te ver gaan van je moeder. Maar je bent zelf sdom om niet je zaakjes op orde te hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef pussycatdoll het volgende:
ze heeft niks fout gedaan hoor zij mag dat. de enige fout van haar is dat ze je niet heeft geaborteerd
Om afspraken te maken voor pijpen voor punten natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Je kunt ook een andere mail aanmaken en die doorgeven aan je leraren.
Ik weet trouwens mijn god niet waarom je je leraren frequent mailt, maar goed.
Durf nee te zeggen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Gaat beetje moeilijk als je ma je dwingt om je wachtwoord te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Dan vraag je er ook zelf om hequote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Gaat beetje moeilijk als je ma je dwingt om je wachtwoord te geven.
Zoals ik al zei, dwingt me ma me om me ww te geven. En als ik dat niet doe, sluit ze het internet af...quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat je de boel niet goed hebt beveiligd.
Ik vind het ook te ver gaan van je moeder. Maar je bent zelf sdom om niet je zaakjes op orde te hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dwingt me ma me om me ww te geven. En als ik dat niet doe, sluit ze het internet af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh wat heb jij het zwaar,quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dwingt me ma me om me ww te geven. En als ik dat niet doe, sluit ze het internet af...
Ik ben geen spellingnazi,maar "hout"?quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Goh wat heb jij het zwaar,
Ik zou de kinderbescherming bellen.
Het hout niet op , niet van zelf
Zit nou op mobiel dus dan krijg je wat meer van die foutjes, met woorden aan vullen aan.quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef m.y.m het volgende:
[..]
Ik ben geen spellingnazi,maar "hout"?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Mag ik je moeders email? Dan mail ik dit topic even.
Grgr
neem als wachtwoord 'pappaneuktdereceptioniste'quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
neem als wachtwoord 'pappaneuktdereceptioniste'
Ik zou lekker het wachtwoord niet geven en buiten internet om een leven zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Kutsmoes.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Zit nou op mobiel dus dan krijg je wat meer van die foutjes, met woorden aan vullen aan.
[..]
[..]
Jij let ook echt niet op wat ik zeg he?quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Miertje88 het volgende:
HCFeestbeest![]()
![]()
Jij bent gewoon een vuige, doorgesnoven gabber, die zijn eigen wachtwoord niet meer kan onthouden.
Hierdoor moet je moeder het nu voor je doen.
Moet je je moeder niet de schuld van geven, debiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |