Blijkbaar kon je het zelf niet goed. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
'Praat even normaal over je moeder'
Zouden jullie het normaal vinden als jullie ma je mail gaat checken en beantwoorden?
quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef dr.Bellows het volgende:
kan zijn eigen billen niet afvegen
- Neem een ander wachtwoord?quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
'Praat even normaal over je moeder'
Zouden jullie het normaal vinden als jullie ma je mail gaat checken en beantwoorden?
grgrquote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Pharkus het volgende:
Mag ik je moeders email? Dan mail ik dit topic even.
Grgr
Ik zou het niet waarderen, maar zoals jij over je moeder praat is wat mij betreft een goed argument om kinderen te slaan.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Blijkbaar kon je het zelf niet goed. Hoe oud ben je?
Zou wel geniaal zijn...quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Herkauwer het volgende:
Gewoon even geduld, dan komt zijn moeder wel een verklaring geven hier op Fok!
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
Praat eens even normaal over je moeder joh.
Wat zijn we ook een stel softies hier met z'n allen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef CartWOman het volgende:
Zeiken, stoer doen, haten. Klaagbaak.
Maar als moeders wordt uitgescholden....![]()
Er is nog hoop.
Als TS hier niet zou zijn moeder zou uitschelden zou ze allang dood zijnquote:Op zondag 30 september 2012 19:13 schreef CartWOman het volgende:
Zeiken, stoer doen, haten. Klaagbaak.
Maar als moeders wordt uitgescholden....![]()
Er is nog hoop.
Gaat beetje moeilijk als je ma je dwingt om je wachtwoord te geven.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Albert86 het volgende:
[..]
- Neem een ander wachtwoord?
- Log uit na gebruik
- Ga uit huis
- Zet wachtwoord op de computer
Dus jij hebt gewoon geen ruggengraat?quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om even duidelijk te zijn: ik laat me mail niet open staan ofzo. Maar me ma dwingt me om me wachtwoord te geven.
En dan zeg jij "ja mama", terwijl je haar hier heel stoer gaat uitschelden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om even duidelijk te zijn: ik laat me mail niet open staan ofzo. Maar me ma dwingt me om me wachtwoord te geven.
Gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zal er vast ook wel achterkomen dat je op FOK! zit. En dan zal ze dit topic wel vinden.
Nou als je beweert dat je het niet pikt eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
Wat moet ik anders doen, bewusteloos slaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |