GEIL!quote:
Lol!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
Een paar domme pubertjes in het dorp hebben op twitter opgeroepen een project x feest te gaan organiseren en nu rijd er overal politie in het dorp.
Haha, hopelijk worden ze opgepaktquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
Een paar domme pubertjes in het dorp hebben op twitter opgeroepen een project x feest te gaan organiseren en nu rijd er overal politie in het dorp.
iemand heeft hier opgeroepen allemaal naar de Arena Boulevard te komen. Ze verwachten bijna 50.000 man zelfs vanuit het oosten! ME en politie te paard zijn al aanwezig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
16%. Hier Zwolle. 5 kassa's, voor elke dikke rij van 10 a 20mquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Pino ik was zonet ook even in de MM in de haag. Absurd druk, de smartphones waren niet eens bereikbaar daar stond het helemaal vol met studenten met enorme brillen
19% korting en de wereld staat op zijn kop
Wat een irritante rage is ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand heeft hier opgeroepen allemaal naar de Arena Boulevard te komen. Ze verwachten bijna 50.000 man zelfs vanuit het oosten! ME en politie te paard zijn al aanwezig.
is bijna elke twee weken raak daar. ik verwacht Kamervragen.quote:
oke eef niet te hard meezingen he dan barsten de theeglazen gr grquote:
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?quote:
Ja lekker is dat. Ik mijn best doen om dat gezellige avond chatten op gang te krijgen lees je alleen mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?
Omdat je zei dat je vanavond veel online zou zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?
Mopperkontje!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Ik mijn best doen om dat gezellige avond chatten op gang te krijgen lees je alleen mee.
Beloof dan niks![]()
Ik dacht dat ik het rustiger zou hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je vanavond veel online zou zijn
Hard aan het beunhazen dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het rustiger zou hebben
Film aan het kijken, al kijk ik nu ff de andere kant op. Jake Gyllenhaal is zeer prettig om naar te kijken, maar slangen nietquote:
Je kent me te goed...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit jij lekker in je broek te creamen op Jake Gyllenhaal?
Jake Geilanaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij noemt hem toch altijd Jake Pakmemaar?
Ja, tot 7 uur inderdaad...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Duckje, mazzelpik jij mocht uitslapen vandaag!
Wat is dit voor taalgebruikquote:
Schijnheilig varkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor taalgebruikWaar is een mod als je er 1 nodig hebt
Waarom zo vroeg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest er al om 5:30 uit vandaar
Ik heb van 8 tot 17 gewerktquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had mij aangemeld voor een klusje vandaag in Amsterdam waar mijn collega en ik om 7:00 aanwezig diende te zijn.quote:
Aaw meeen!! Bezopen vroeg. Ik heb uitgeslapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had mij aangemeld voor een klusje vandaag in Amsterdam waar mijn collega en ik om 7:00 aanwezig diende te zijn.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaw meeen!! Bezopen vroeg. Ik heb uitgeslapen.
Morgen mag je me uitlachen, dan moet ik om 7.30 op
Daarnet trouwens gondelvaart hier in schiedamquote:
Gondelvaarten zijn tof, kwam elk jaar in Giethoornquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daarnet trouwens gondelvaart hier in schiedam
Dat was de snelste ooit denk ik met 5 praalbotenAl die kapiteins waren zeker bij de Media Markt
Oh, wacht... Nu leeft z'n broer ook weer?!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
Nu is ze dood? Wut? Droeg die prins giftige lipstick? Wat een valse nicht.
Wat een enthousiasme elke keerquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
EEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ CINDYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
Wij hadden het ook even op staan, wat een vage bendequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wacht... Nu leeft z'n broer ook weer?!
De meest vage shit die ik ooit heb gezien
quote:
Hoorde het netquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Schiedam is twee prestigieuze records rijker: het wereldrecord voor meeste deelnemers aan een lipdub en het wereldrecord voor de langste lipdub ooit gemaakt.
Oh okee. Joepie Schiedam
Blij dat ie afgelopen isquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hadden het ook even op staan, wat een vage bende.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Blij dat ie afgelopen is![]()
Ik heb de game ook nooit gespeeld, dus geen enkele vorm van herkenning hier
Momenteel wel ja. Ik schakel zo inquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Wint ze nog die kaartjes ook, had ik net zo goed mee kunnen doen met m'n zielige zaterdagavond![]()
Ben ik de enige die luistert?
Dat maakt m'n avond nog zieliger, als enige naar 3FM luisterenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Momenteel wel ja. Ik schakel zo in.
Inschakeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt m'n avond nog zieliger, als enige naar 3FM luisterenIk had moeten smsen
Ik ben er ook nog, maar moet nog wat werk afmakenquote:
Ja, kan ik er wat aan doen dat mijn cliënten zo onvoorspelbaar zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inschakeld
Minthy zou ook zeer actief zijn, maarja..
Nee, kunnen zij toch ook niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat mijn cliënten zo onvoorspelbaar zijn
Het zijn mensen met autisme, daar kun je doorgaans de klok op gelijk zetten. Behalve vanavondquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zijn mensen met autisme, daar kun je doorgaans de klok op gelijk zetten. Behalve vanavond
Nog 11 minuten. En een nacht. En morgenochtend nogquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]Heb je iig iets te doen
Moet je nog lang?
Black Keys had me nog wel tof geleken, maar ik vrees dat ik zo onder de wol duik. Hoe laat zullen ze ongeveer te zien zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef Qunix het volgende:
LIVE: Global Festival
Live: K'Naan, Band Of Horses, Neil Young, The Black Keys en Foo Fighters
Nu trouwens Band Of Horses.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Black Keys had me nog wel tof geleken, maar ik vrees dat ik zo onder de wol duik. Hoe laat zullen ze ongeveer te zien zijn?
Wat moet je onder een schaap?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Black Keys had me nog wel tof geleken, maar ik vrees dat ik zo onder de wol duik. Hoe laat zullen ze ongeveer te zien zijn?
Non-stop?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog 11 minuten. En een nacht. En morgenochtend nog
Nee, ik mag slapen tussen middernacht en 7:30quote:
Precies hetzelfde hierquote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
Oei, ik dacht even een chatberichtje op Facebook te krijgen, terwijl ik de chat daar al maanden offline heb staan
Maar... maar... maar.... Ze zijn nu!?quote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
En nu weer een plopje die exact klinkt als het plopje van de mobiele Facebook-chatIk geef het op, ik ga naar bed
trustenquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
En nu weer een plopje die exact klinkt als het plopje van de mobiele Facebook-chatIk geef het op, ik ga naar bed
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
Je bericht kwam net na de mijne. Even danquote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar... maar... maar.... Ze zijn nu!?
quote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bericht kwam net na de mijne. Even dan
Hoe lang treden de bands op dan? Of weet je dat ook nietquote:
3 á 4 nummers.quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang treden de bands op dan? Of weet je dat ook niet
Wat een overgang trouwens, van dampende stampende clubmuziek naar The Black Keys.
Achja, tuurlijk wel, maar ik bedoel meer te zeggen dat de algemene muzieksmaak in Amerika heel anders is dan in Nederland danwel Europa.quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef Qunix het volgende:
Hier heb je ook mainstream evenementen hoor. 538 Museumplein was er eentje.
Inderdaad aparte lineup.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achja, tuurlijk wel, maar ik bedoel meer te zeggen dat de algemene muzieksmaak in Amerika heel anders is dan in Nederland danwel Europa.
Daar gaat m'n 'even'quote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voorgaande bandjes deden max 4 nummers, Black Keys nu #6.
Wat is daar bij jou te beleven dan?quote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
Gut, wat een rumoer op straat. Lijkt me de keer erger te worden
Bij mijn weten niet zoveel, volgens mij volk dat de stad in gaatquote:Op zondag 30 september 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is daar bij jou te beleven dan?
Woon jij in de randstad?quote:Op zondag 30 september 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet zoveel, volgens mij volk dat de stad in gaat
Nee, in een heel rustig dorpje in het noord-oosten van het land. Ik slaap echter in Zwolle deze nacht, ben aan het werk. Rumoer op straat ben ik niet gewendquote:
Kom voor de grap eens op een dinsdagavond bij mij slapen, da's altijd rumoerigquote:Op zondag 30 september 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, in een heel rustig dorpje in het noord-oosten van het land. Ik slaap echter in Zwolle deze nacht, ben aan het werk. Rumoer op straat ben ik niet gewend
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, in een heel rustig dorpje in het noord-oosten van het land. Ik slaap echter in Zwolle deze nacht, ben aan het werk. Rumoer op straat ben ik niet gewend
Lijkt me niet verstandig, dan doe ik geen oog dichtquote:Op zondag 30 september 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom voor de grap eens op een dinsdagavond bij mij slapen, da's altijd rumoerig
Dat ben ik ook, al kan ik me voostellen dat het uiteindelijk ook best went!quote:Op zondag 30 september 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Wees blij dat je niet in Amsterdam woont dus.
Mwah, het is niet de hele nacht hoorquote:Op zondag 30 september 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, dan doe ik geen oog dicht
[..]
Dat ben ik ook, al kan ik me voostellen dat het uiteindelijk ook best went!
True that! (mooie posttijd btw)quote:Op zondag 30 september 2012 01:00 schreef Qunix het volgende:
Deze klinkt ook niet verkeerd. Eerste keer dat ik het hoor.
Die komen dus hierna.quote:Op zondag 30 september 2012 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True that! (mooie posttijd btw)
Youtube zegt via Twitter dat de Foo Fighters bezig zijn..
quote:Op zondag 30 september 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
Zo, en nu dan echt tijd om m'n bed in te duiken. Trusten
twitter:sander3fm twitterde op zondag 30-09-2012 om 08:34:53Vanmorgen was @Whitneyweett te gast in de blazer. Kanonne wat een lekker wijf
reageer retweet
twitter:
wehehehe.twitter:Whitneyweett twitterde op zondag 30-09-2012 om 08:38:37@rachidfinge @sander3fm bijna 17 <3 reageer retweet
Halve meter kippenvel op plekken waar ik het me niet voor mogelijk hieldquote:Op zondag 30 september 2012 10:30 schreef Againzender het volgende:
Oooooooooh wat blijft dit toch mooi!!
Je hebt Cricket gekeken onder het genot van een flesje Maaza?quote:Op zondag 30 september 2012 10:26 schreef Againzender het volgende:
Koppijn, keelpijn. Voel mij alsof ik de hele avond bier heb gezopen en voetbal heb gekeken.
Ow, wacht...
quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef 3rdRock het volgende:
de Sociale Werkplaats van 3fm is weer open![]()
![]()
door Obese! Let's make things vetter.quote:Op zondag 30 september 2012 12:06 schreef alors het volgende:
Door wie zou deze aflevering mede mogelijk worden gemaakt? Prins Friso? Duo Penotti? of toch gewoon de Nuon?
probeer zo´n ding maar eens aan de praat te krijgen met een LED lampquote:
Halogeen nep gloeilampquote:Op zondag 30 september 2012 12:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeer zo´n ding maar eens aan de praat te krijgen met een LED lamp
jij ook al?quote:Op zondag 30 september 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net trouwens heerlijk gescheten!
Hieperdepiep?quote:
quote:
quote:On the band's official website, the biography section states that Flowers is singing "Are we human, or are we dancer?" and also says that the lyrics were inspired by a disparaging comment made by Hunter S. Thompson, where he stated America was raising "a generation of dancers".[13][14] In an interview with Rolling Stone, Flowers said that he was irritated over the confusion about the lyrics and also that fans were unhappy with the song's dance beat: "It's supposed to be a dance song, [the beat] goes with the chorus...If you can't put that together, you're an idiot. I just don't get why there's a confusion about it."[15]
ja! ik ben een idioot! en nog meer mensen, ook in dit topic, want hier werd ik er op gewezen dat het ook wel eens denser ipv dancer zou kunnen zijnquote:
coma kun je toch helemaal niet drinken??quote:Op zondag 30 september 2012 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Morgen weer. Dan gaat ie coma zuipen
quote:Op zondag 30 september 2012 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Morgen weer. Dan gaat ie coma zuipen
Juichen? Hij raakt dan in een coma en dan nemen Timur en Ramon de komende 10 jaar de ochtendshow over hequote:
ah, zo ken ik je weer. je deed zo raar de laatste dagen.quote:
ben ooit mijn labjas verloren. Resultaat breekt hier nu het huis af.quote:Op zondag 30 september 2012 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mn mp3speler ook maar verliezen denk ik.....
gezellige vrouw heb jequote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ooit mijn labjas verloren. Resultaat breekt hier nu het huis af.
ik klaag niet. de kids breken de zaak af btw, vrouw staat onder de douche.quote:
Ah, dus iets verliezen is the key naar een leuk persoon om je leven mee te delen? Ook maar iets verliezen dan.quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ooit mijn labjas verloren. Resultaat breekt hier nu het huis af.
dat dacht ik al. qua kids dan. dat je vrouw onder de douche staat wist ik natuurlijk nietquote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik klaag niet. de kids breken de zaak af btw, vrouw staat onder de douche.
misschien. maar het was bij de studie all about chemistry, gezellig met zn allen op het lab de hele dag, en daarna de stad in om te eten. En een enkel biertje te drinken.quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dus iets verliezen is the key naar een leuk persoon om je leven mee te delen? Ook maar iets verliezen dan.
Ik ben net m'n verstand verloren. Ik verwacht een toffe zondagquote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dus iets verliezen is the key naar een leuk persoon om je leven mee te delen? Ook maar iets verliezen dan.
je kan ook je kluts verliezen, maar dat kan afschrikwekkend werken.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben net m'n verstand verloren. Ik verwacht een toffe zondag
of 36 cavialijkjes....dnek niet dat dat gaat werken...quote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan ook je kluts verliezen, maar dat kan afschrikwekkend werken.
welk boek?quote:Op zondag 30 september 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
Ik ben overigens wel 30 bladzijden 'kwijt' van mijn boek. Iemand die me de missende 30 pagina's kan bezorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
lang plaatje dus in spoiler. maar niet vies of ranzig. juist lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
daar zijn toch 140000delen van?quote:
Die ben ik al ik weet niet hoe lang kwijtquote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan ook je kluts verliezen, maar dat kan afschrikwekkend werken.
ik kan wel 30blz volschrijven. ik kan alleen niet beloven dat het dan helemaal klopt...quote:
Ik heb eigenlijk allang de digitale versie gevonden en morgen even een belletje naar de webshop om dit op te lossen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan wel 30blz volschrijven. ik kan alleen niet beloven dat het dan helemaal klopt...
Nou ja, je kan altijd even dequote:Op zondag 30 september 2012 13:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk allang de digitale versie gevonden en morgen even een belletje naar de webshop om dit op te lossen.
Persoonlijk doe ik het niet zo goed op commando'squote:
nee dommie, ik had het over de radio. Timur liet een stilte vallenquote:Op zondag 30 september 2012 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het niet zo goed op commando's
Goed dat je dat er tussen haakjes bij hebt gezet, je kent me te goedquote:Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee dommie, ik had het over de radio. Timur liet een stilte vallen(nee, nou is de stilte niet stuk, tis een stevige stilte....)
quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er? Het is toch leuk om even de
Zeg Roflcopter, ik heb er zo'n hekel aan als mensen hun zin nietquote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er? Het is toch leuk om even de
nee, ik doe niet mee aan die onzin. ik houd niet van hypes, trends en andere hippighedenquote:
Nu heb je dus geen zin meerquote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef CindieY het volgende:
Zeg, stelletje wijsneuzen, ondertussen heb ik mijn zin al uit kunnen lezen
jemig. bijdehandjes gegeten?quote:
Nee, slaapdienst gehad en zo brak als de neten. Daar kan ik enorm flauw van worden.quote:
weet je wat jij moet doen?quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, slaapdienst gehad en zo brak als de neten. Daar kan ik enorm flauw van worden.
Geen zorgen, ik stort zo in, dan is het afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen?Die is dicht op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ren ff langs de koffiezetter, lijkt me beter
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
dit vind ik nog wel een vrolijk liedje. ik ken het nog niet. nieuwe single ofzo?quote:
Wel de nieuwste ja.quote:Op zondag 30 september 2012 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit vind ik nog wel een vrolijk liedje. ik ken het nog niet. nieuwe single ofzo?
daarnet was het nog de onderkin van Ramonquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
wat een topic weer.... Na eten ook nog eens extra moeten betalen voor WC-bezoek
ik heb een mooie fluitquote:
nja, ik wil zodadelijk een film zien...maari k twijfel of ik er op moet wachten want waarschijnlijk is ie nagesynchroniseerd....quote:
Welke film?quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik wil zodadelijk een film zien...maari k twijfel of ik er op moet wachten want waarschijnlijk is ie nagesynchroniseerd....
En hiermee komt m'n grootste fetisj naar boven; zeer jonge mannen aan het brullen makenquote:
Ik huilde nepquote:Op zondag 30 september 2012 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
En hiermee komt m'n grootste fetisj naar boven; zeer jonge mannen aan het brullen maken
quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef minthy het volgende:
Waar gaat PS Radio over straks? En gaat er überhaupt iemand luisteren?
quote:Hé! Leg die telefoon nou eens weg!
Heb jij ook vaak het gevoel dat je partner een beetje doorslaat in het gebruik van social media? Luister dan zondagavond naar PS Radio, Paul en Lieke hebben het over technologie in je relatie.
Jaaa, leuk onderwerp!!quote:
Alhoewel het geen iPhone was, heb ik ook zo'n ex. Voordat ik zelf een fatsoenlijke smartphone had, was ik ook heel erg tegen whatsapp, al die mensen die maar elk tijdstip van de dag berichtjes naar je kunnen sturen en dat het niet offline kanquote:Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaa, leuk onderwerp!!![]()
Heb een ex die vergroeid was met zijn iPhone, man wat was ik dat ding zat...
ik heb Ikke Naken op Zapp zitten kijken. gelukkig niet nagescynchroniseerdquote:
Kon ik me eerder ook niet voorstellen, dat het toch wel enorm handig zou zijn. En dat het me ik weet niet hoeveel geld zou gaan besparenquote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alhoewel het geen iPhone was, heb ik ook zo'n ex. Voordat ik zelf een fatsoenlijke smartphone had, was ik ook heel erg tegen whatsapp, al die mensen die maar elk tijdstip van de dag berichtjes naar je kunnen sturen en dat het niet offline kan
Ik heb mijn ex ontmoet via twitter en zaten regelmatig langs elkaar op de bank of zo onze twitter of facebook te lezen op onze telefoonquote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Kon ik me eerder ook niet voorstellen, dat het toch wel enorm handig zou zijn. En dat het me ik weet niet hoeveel geld zou gaan besparen
En die ex zat dan lekker aso met andere meiden te ouwehoeren via Ping, terwijl ik naast hem op de bank zat... Alleen daarom hoef ik geen vent met een iPhone, das voor mij al een reden om af te wijzen. Lekker oppervlakkig, maar ik kan die geluidjes niet meer horen
Ik had het over Ping/WhatsAppquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ontmoet via twitter en zaten regelmatig langs elkaar op de bank of zo onze twitter of facebook te lezen op onze telefoon.
Vond het niet erg hoor.
Ik merk wel dat ik ook regelmatig opstap of wat dan ook toch even twitter/facebook ga lezen.
Ik vind het beiden vervelend. Als je bij mij bent, dan neem ik aan dat je voor mij komt en dat je vrienden en je timeline heus wel een dagje kunnen wachten.quote:
Zie mijn editquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
WA verneukt je relatie, iig die kans is groot.
Verder zeg ik er niks over.
Ja, al vind ik het niet zo erg als hij even iets bijleest oid. Je kan toch niet de hele dag aan elkaar plakkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het beiden vervelend. Als je bij mij bent, dan neem ik aan dat je voor mij komt en dat je vrienden en je timeline heus wel een dagje kunnen wachten.
slechte ervaring?quote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
WA verneukt je relatie, iig die kans is groot.
Verder zeg ik er niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |