GEIL!quote:
Lol!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
Een paar domme pubertjes in het dorp hebben op twitter opgeroepen een project x feest te gaan organiseren en nu rijd er overal politie in het dorp.
Haha, hopelijk worden ze opgepaktquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
Een paar domme pubertjes in het dorp hebben op twitter opgeroepen een project x feest te gaan organiseren en nu rijd er overal politie in het dorp.
iemand heeft hier opgeroepen allemaal naar de Arena Boulevard te komen. Ze verwachten bijna 50.000 man zelfs vanuit het oosten! ME en politie te paard zijn al aanwezig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef themauster het volgende:
16%. Hier Zwolle. 5 kassa's, voor elke dikke rij van 10 a 20mquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Pino ik was zonet ook even in de MM in de haag. Absurd druk, de smartphones waren niet eens bereikbaar daar stond het helemaal vol met studenten met enorme brillen
19% korting en de wereld staat op zijn kop
Wat een irritante rage is ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
iemand heeft hier opgeroepen allemaal naar de Arena Boulevard te komen. Ze verwachten bijna 50.000 man zelfs vanuit het oosten! ME en politie te paard zijn al aanwezig.
is bijna elke twee weken raak daar. ik verwacht Kamervragen.quote:
oke eef niet te hard meezingen he dan barsten de theeglazen gr grquote:
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?quote:
Ja lekker is dat. Ik mijn best doen om dat gezellige avond chatten op gang te krijgen lees je alleen mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?
Omdat je zei dat je vanavond veel online zou zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Pino! Hoe wist je dat ik stiekem mee zat te lezen hier?
Mopperkontje!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Ik mijn best doen om dat gezellige avond chatten op gang te krijgen lees je alleen mee.
Beloof dan niks![]()
Ik dacht dat ik het rustiger zou hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je vanavond veel online zou zijn
Hard aan het beunhazen dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het rustiger zou hebben
Film aan het kijken, al kijk ik nu ff de andere kant op. Jake Gyllenhaal is zeer prettig om naar te kijken, maar slangen nietquote:
Je kent me te goed...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit jij lekker in je broek te creamen op Jake Gyllenhaal?
Jake Geilanaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij noemt hem toch altijd Jake Pakmemaar?
Ja, tot 7 uur inderdaad...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Duckje, mazzelpik jij mocht uitslapen vandaag!
Wat is dit voor taalgebruikquote:
Schijnheilig varkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor taalgebruikWaar is een mod als je er 1 nodig hebt
Waarom zo vroeg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest er al om 5:30 uit vandaar
Ik heb van 8 tot 17 gewerktquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had mij aangemeld voor een klusje vandaag in Amsterdam waar mijn collega en ik om 7:00 aanwezig diende te zijn.quote:
Aaw meeen!! Bezopen vroeg. Ik heb uitgeslapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had mij aangemeld voor een klusje vandaag in Amsterdam waar mijn collega en ik om 7:00 aanwezig diende te zijn.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaw meeen!! Bezopen vroeg. Ik heb uitgeslapen.
Morgen mag je me uitlachen, dan moet ik om 7.30 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |