Voetbalquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
We beginnen de avond met Manchester United - Tottenham, daarna Ajax - FC Twente, en tot slot Sevilla - Barça
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk wel vaak Duits voetbal op zaterdag
Waar gaat het anders om? Exposure heeft ze niet echt nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs dat vraag ik me af eigenlijk.
Ze is er wel verslaafd aan, denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar gaat het anders om? Exposure heeft ze niet echt nodig.
Die krijgt ze toch juist door steeds dit soort dingen te doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar gaat het anders om? Exposure heeft ze niet echt nodig.
Dat vraag ik me bij veel vaste gasten van DWDD ook af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:17 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet hoe die Brard het voor elkaar krijgt om nog steeds op tv te mogen komen.
DAT vond ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
En het succes van Op Volle Toeren snap ik ook echt niet.
Ik ook!quote:
Die laffe twat durfde er niet eens op in te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:18 schreef Pietepietje het volgende:
Toch vind ik het goed dat ze het voor Tegenlicht opneemt. Topprogramma
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef JosefDettelbacher het volgende:
VI of Janine Jansen, wat moeilijk....
quote:
quote:
quote:
Lucky Fonz III.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Welke huisband was wél goed volgens jullie?
Go Back to THE Zooquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
De dwerg. Dat zei ik net.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Ik lees altijd Vennegoor of Hesselink als ik VOH zie staan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Stukje VI en dan naar VOH, dat begint toch altijd te laat.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:28 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik lees altijd Vennegoor of Hesselink als ik VOH zie staan.
Leven die alletwee nog?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:28 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik lees altijd Vennegoor of Hesselink als ik VOH zie staan.
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Die hamsters! En het ergste is, ze doen het zelf!
quote:Manuëla Kemp, Frouke Fokkema over biografie Mick Jagger, Richard Groenendijk en Ali B. over de Poelifinario, muziek is er van Moke, tafelheer is Jan Mulder.
Ofnie?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik was even in de keuken en dacht: wat hoor ik nou!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs durft het niet over zich zelf te hebben.
Hij hoopte dat Mulder het zou zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
En dan nu: maar IK ben ook genomineerd hoor...
Oh nee niet eens.
Henry heeft er ook éénquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef YazooW het volgende:
Waarom zou een standbeeld van Zidane niet kunnen?
Zitten wel grappige sketches tussen maar het is wat wereldvreemd op de een of andere manier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
Toren C, wat een aids.
Ze zullen waarschijnlijk alleen subsidie krijgen om het quotum te halen voor de vrouwenparticipatie in de kunstwereld.
Is zijn zwakte, daar kan hij nog een keer kapot aan gaan, met zijn hoofd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs durft het niet over zich zelf te hebben.
Nee, ook niet. Het is niks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zitten wel grappige sketches tussen
bergkamp was op het WL-98 beter.quote:
Ja, ik kan het ook niet waarderen hoor.quote:
ronald goedemondtquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef waxmask het volgende:
Schijt Ali B weer erbij...En dat is nu dus een cabaretier??? Vandaar zeker dat ik al jaren niet meer ga kijken in het theater... Na Hans en Theo zijn er geen leuke meer bijgekomen....
Moet je op Fok lezen. Daar wordt Hans Teeuwen al een ouwe lul gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef waxmask het volgende:
Schijt Ali B weer erbij...En dat is nu dus een cabaretier??? Vandaar zeker dat ik al jaren niet meer ga kijken in het theater... Na Hans en Theo zijn er geen leuke meer bijgekomen....
Vind 'm ook niet leuk. Geef mij maar Goedemondt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je op Fok lezen. Daar wordt Hans Teeuwen al een ouwe lul gevonden.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet waarderen hoor.
Ik vind er ook geen moer aan, 1x gezien, nee, niet leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me vanzelfsprekend.
Schijt die ook nonnen met afgezaagde benen in de mond ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind 'm ook niet leuk. Geef mij maar Goedemondt.
Zijn laatste show was dan ook best wel slecht....quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je op Fok lezen. Daar wordt Hans Teeuwen al een ouwe lul gevonden.
Ik vind 'm wel milder, ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijt die ook nonnen met afgezaagde benen in de mond ?
Of is ie iets milder ?
Smaakvoller, maar niet minder absurd. Kalfsragoutquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of is ie iets milder ?
Goedemondt is goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of is ie iets milder ?
Yup die kan er nog wel mee door...maar niet zo goed dat ik er en kaartje voor zou kopen...quote:
schilder speelt op het middenveldquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze het over Vermeer. Terwijl je schilder in het doel kunt zetten
En dan mist ie de ^:?quote:
Pas maar op, anders post ik nog een plaatje van Bassiequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef hexje het volgende:
Gaan we nu alle Nederlandse clowns opsommen.
Vind het maar een kwast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schilder speelt op het middenveld
Het is weer de grote Matthijs showquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Luistert Matthijs überhaupt wel? Of zit hij te wachten tot hij de volgende vraag kan stellen?
Het gesprek is pre-fab. Alles is geplanned.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Luistert Matthijs überhaupt wel? Of zit hij te wachten tot hij de volgende vraag kan stellen?
Ik wilde hem ook noemen, maar denk sws dat iedere cabaretier een tijdje nodig heeft om zich te ontwikkelen/goed te worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup die kan er nog wel mee door...maar niet zo goed dat ik er en kaartje voor zou kopen...
Hier stopte ik met lezenquote:
Held.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Henry van Loon, niet verwacht dat die ooit bij DWDD zou komen
Z'n nazi 'bloopers'quote:
Die humor is ook gejat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ali B heeft 10 keer zoveel humor als de Kakkerige Joep.
Ziet ie nog steeds.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Stickertje het volgende:
als al die artiesten een deel van hun grote berg geld af geven hoeft er geen plek meer dicht...
En dan hoeven wij hier niet naar te kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Stickertje het volgende:
als al die artiesten een deel van hun grote berg geld af geven hoeft er geen plek meer dicht...
Matthijs praat niet snel, hij leest heel snel autocue.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Iemand die NOG sneller kan praten dan Matthijs, hele prestatie.
quote:
Ik ken hem van WIDM.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet eensToen ik die naam zag moest ik aan een wielrenner denken.
Ali Bquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem niet eensToen ik die naam zag moest ik aan een wielrenner denken.
Nee.quote:
Huh echt? Had ik nooit verwacht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Zo hee, is ie homosensueel?
Dat zie je niet van een kilometer afstand.
Zag alleen schouder....quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Meisje in rood truitje naast brilmeisje
Brilmeisje is leuker, hipstersquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Meisje in rood truitje naast brilmeisje
Meen je dat nou? Zag ik echt meteen en bij die conference al helemaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh echt? Had ik nooit verwacht.
Wij hoeven hem niet hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh echt? Had ik nooit verwacht.
Hipstersquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brilmeisje is leuker, hipsters
Quatta?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
Grappig dat het quatta aan homo's en voetbalexpers evengroot is in lulprogramma's en dat er nog geen homo uit de kast is gekomen qua voetballer
PI vergeten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Zag ik echt meteen en bij die conference al helemaal.
Lik m'n quotums. Was je maar zo snel in het sportforum als mod.quote:
Vanwege de kritiek op ali B?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Ties02 het volgende:
waarom zit marc marie nooit meer bij dwdd
Volgens mij niet, ben je niet in de war met die Dreft gay?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef Stickertje het volgende:
die manier waarop ali b praat stoort mij
Huffnagel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ben je niet in de war met die Dreft gay?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Richard_Groenendijk
Wikipedia never lies.
E deze vent is ook niksquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had 'de manier waarop' ook door moeten strepen, nu lijkt het nergens op.
Heb ik een Turkse schotel voorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef Stickertje het volgende:
de manier waarop ali b praat stoort mij
Die kan ik me niet herinneren dan. Welke was dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die de mol was toen, zo'n musical gay.
Dat is hem toch??quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ben je niet in de war met die Dreft gay?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Richard_Groenendijk
Wikipedia never lies.
Daar ken ik hem ook alleen van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Oh lol, ik las niet goed hij deed wel mee aan WIDM, in 2006
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jon_van_Eerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren dan. Welke was dat?
Ohja, die hadden we ook nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jon_van_Eerd
quote:
Die waren baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |