Kom niet haten jonguhquote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Als ik er over na denk ik wat ik doe bij vrouwen in het begin niet zo slecht, maar rond ik net zo slecht af als Graziano Pelle.
Nou Heloef, grijp je kansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit een barman gehad. Wel een DJ.
Wacht maar tot je 30 bent, dan kom je al helemaal niks tegenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Als ik er over na denk ik wat ik doe bij vrouwen in het begin niet zo slecht, maar rond ik net zo slecht af als Graziano Pelle.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
It's is going it's wayquote:
Ben ik bezet dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Heloef van de bezette dames is
Alleen via de kluts kunnen scoren tegen Zwolle.quote:
En wij namen daarna Charisteasquote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen via de kluts kunnen scoren tegen Zwolle.![]()
![]()
![]()
Ik voel met het Legioen mee voor deze ene keer, het is een beetje als toen wij Charisteas kochten om Ibrahimovic op te volgen.![]()
Het is slecht gesteld met de Nederlandse koopkracht.
Ja ... Nog niemand die mij geclaimd heeft.quote:
Ik ben nog steeds hier hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
En weg zijn de mooie mannen... niet te gleuven
Oh ja, de hoogtijdagen onder de geweldige TD Peter Bosz.quote:
Ik ben een barman en DJ.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik zat wel vast ja, maar niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht van wel ja, of ik ben in de war met een ander.
...maar ik denk 't niet
Ja, dat was niet zo'n succes, en Gullit en Wotte ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, de hoogtijdagen onder de geweldige TD Peter Bosz.
Iemand die lief voor me is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een barman en DJ.
Nou wat wil je nog meer?
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo'n succes, en Gullit en Wotte ook niet.
Gelukkig gaat dat nu wel goed
Ik ben lief vraag het maar aan de mensen hier.quote:
Oké.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.
[..]
Ik ben lief vraag het maar aan de mensen hier.
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.
Dat heeft nog nooit iemand van Fok voor me gedaan
Heloef is een beetje te lief zelfsquote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Met meloen als toetje?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.
Dat heeft nog nooit iemand van Fok voor me gedaan
Neem een knuffelbeerquote:
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.quote:
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warmquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.Die gebruikt zijn tong teveel naar mijn smaak.
Hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.Die gebruikt zijn tong teveel naar mijn smaak.
Of een blok hout en een aansteker.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warm
Ik heb er vier staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warm
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een blok hout en een aansteker.
Heyhey lichtje.. gaan we volgende week nog een biertje drinken oid?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een blok hout en een aansteker.
Het gaat niet goed als ik whiskey drink denk ikquote:
Ik straal warmte uit. Hoeveel, daar moet je zelf maar achter komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak er Irish Coffee van!
Je kunt het proberenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het gaat niet goed als ik whiskey drink denk ik
Ik voel me zo gewild.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit. Hoeveel, daar moet je zelf maar achter komen.
Als ik dat lief vraag, val ik dan ook onder de lieve mannen?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag ook wel een gezellig biertje mee nuttigen als je het lief vraagt![]()
Ja. Ik ben volgens mij (ik heb geen agenda) elke avond beschikbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyhey lichtje.. gaan we volgende week nog een biertje drinken oid?
Dat moet ik nog bepalenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik dat lief vraag, val ik dan ook onder de lieve mannen?
Jij bent de wederhelft van Zweetteef?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit. Hoeveel, daar moet je zelf maar achter komen.
Wat een toeval.quote:
Wat kunnen we dan verwachten?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat een toeval.Ik denk niet dat je dat wilt zien, als ik (te) veel alcohol op heb
Dat is niet verstandig om hier te plaatsenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan verwachten?
Heb dinsdag tot 5 les..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Ik ben volgens mij (ik heb geen agenda) elke avond beschikbaar.
Tjeempie, ik zie al dat jij van het plannen bent, dus ik stel voor dat jij het gaat regelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb dinsdag tot 5 les..
En op donderdag weet ik niet tot hoe laat ik bezig ben
Schikt dat? En waar meeten we enzo?
Moet je je nummer even geven.. en het is jouw stadje he?!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, ik zie al dat jij van het plannen bent, dus ik stel voor dat jij het gaat regelen.
Ik denk dat ze mannen met baarden in hun gezicht tuft terwijl ze met een rokje aan met haar voeten een biertje probeert te tappen.quote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat een toeval.Ik denk niet dat je dat wilt zien, als ik (te) veel alcohol op heb
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mannen met baarden in hun gezicht tuft terwijl ze met een rokje aan met haar voeten een biertje probeert te tappen.
De rest van de dagen ben ik eerder klaar.. en dan moet ik vast wachten.. en op vrijdag ben ik niet in je stadjequote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, ik zie al dat jij van het plannen bent, dus ik stel voor dat jij het gaat regelen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
De rest van de dagen ben ik eerder klaar.. en dan moet ik vast wachten.. en op vrijdag ben ik niet in je stadjeVandaar..
Raakt haar dekbed zo smerig vanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Of Sammers gewoon liefde geven ipv alcohol.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Of Sammers gewoon liefde geven ipv alcohol.
Dan mag jij eens wat biertjes achterover tikken, dan kan ik eens lachenquote:
Is goed hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan mag jij eens wat biertjes achterover tikken, dan kan ik eens lachen
Oke, dat is gezegd. Dit weekend dan?quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Ik vind het goedquote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oke, dat is gezegd. Dit weekend dan?
Kijken wie het meeste op kan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Nou maar eens afspreken dan hequote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kijken wie het meeste op kan?Wat win ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Ome Royco vond het hosselen uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk deze meesterhosselaar eens aan het werk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
ROXANNEROXETTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
ROXANNEDeze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ROXANNEvind jou meer een sympathy for the devil-persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ROXETTELuister eerst deze af maar thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
vind jou meer een sympathy for the devil-persoon.
EVERYDAY IM HOSSELINGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
als je ook nog van jimi hendrix en johnny cash houdt wil ik wel een beschuitje met je eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]thnx... is ook een van mijn favoriete nummers
Dat heb je goed geradenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als je ook nog van jimi hendrix en johnny cash houdt wil ik wel een beschuitje met je eten.
Gezelligquote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Thuis na lange dag werken. Broek uit.
Hoe is het hier?
Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nu aan het eten en smaakt prima
Iets wat prima smaakt denk ik.quote:
ander woord voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat heb je goed geraden![]()
Maar beschuit.. moet dat?
Mijn broek is ook uit. Boks.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het hier?
Twee keer avondeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geruld gehakt met aardappelblokjes en halve uienringen (was nog over van de hutspot)
Blijkbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets wat prima smaakt denk ik.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als je ook nog van jimi hendrix en johnny cash houdt wil ik wel een beschuitje met je eten.
quote:
Het is "broek af"quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het hier?
haatseks. is. de. beste.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]maar jij vindt mij helemaal niet lief.. en dan moet ik haatseks met je gaan hebben :| WHUT:?
Ik houd mijn broek lekker aan, anders voel ik me zo nakendquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Ik ga mijn broek ook uit trekken anders voel ik mij buiten de groep vallen.
Je moeder is broek af.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Prima, heb alleen sporten gemist omdat ik in slaap ben gevallenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd. Hoe is het ermee koffie?
Zeker wetenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gister had ik aardappelschijfjes en vandaag blokjes
Even wat variatie he
Alleen de echte bazen mogen dat. Voel je welkom.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
Hehe, slaapkopje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, heb alleen sporten gemist omdat ik in slaap ben gevallen
Met jou? Of moet ik nu zeggen, met jullie
True story, en loef, niet struikelen hequote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen de echte bazen mogen dat. Voel je welkom.
het is niet dat we daarna gaan t:rouwen of zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar niet altijd.. En wil niet zeggen dat ik dat met jou wil
Dat is een pussy magnet bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef dawg het volgende:
sausagefest hier. zo dus maar eens fifa13 uitproberen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een pussy magnet bedoel je?
WT, held dat je bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
natuurlijk. met z'n allen op de bank met je lul in de hand echter niet. viezerikken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij zit mee te lurken ja?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
MLIG belt me zojuist. Hij denkt dat hij naar de meet komt.
Wat is fifa13? Een game zeker?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
Mensen op Facebook die geilen op Fifa13
Ik had hem uitgenodigd via facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zit mee te lurken ja?
Jij bent anti-game?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is fifa13? Een game zeker?
Wat is dat voor een vooroorlogse versie trouwens? Vijftien jaar geleden waren ze al bij 98. Met Blur - Song2 erin. Maar hier heb je charleston ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
Zo noemen ze het, ik ben er niet helemaal in thuis. Het zal wel slaan op het jaar 2013, but that's just a thought.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vooroorlogse versie trouwens? Vijftien jaar geleden waren ze al bij 98. Met Blur - Song2 erin. Maar hier heb je charleston ofzo?
facebook.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
Weet ik, ben niet helemaal fit.. en morgen weer werkenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel vroeg, zelfs voor jouw dong Sammers
Trusten!
Facebook op zich vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook.al kreeg ik er geld bij, dan nog niet.
Ok, is goedquote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Weet ik, ben niet helemaal fit.. en morgen weer werken
En dit weekend ook genoeg te doen
en met jou 800 miljoen nogwat.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Facebook op zich vind ik wel leuk.
Ja, ik ben een geval apart.quote:
HEB JE WEER WAT TE ZEIKEN. IS HET WEER NIET GOED DAT EEN VROUW IN BEWEGING IS. KAN JE HET WEER ALLEMAAL NIET HANDLEN.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen die voetballen.
FLIPS IK DOEL OP JOU JA.
Vrouwen in bewegingquote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEB JE WEER WAT TE ZEIKEN. IS HET WEER NIET GOED DAT EEN VROUW IN BEWEGING IS. KAN JE HET WEER ALLEMAAL NIET HANDLEN.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEB JE WEER WAT TE ZEIKEN. IS HET WEER NIET GOED DAT EEN VROUW IN BEWEGING IS. KAN JE HET WEER ALLEMAAL NIET HANDLEN.
Het voetbalteam hier had een super mooi meisje, die interesse leek te hebben, maar ze had al een vriendin.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
Voetballende vrouwen zijn tof, respect. Zelf bak ik er namelijk niks van.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het voetbalteam hier had een super mooi meisje, die interesse leek te hebben, maar ze had al een vriendin.
Komt ze vrijdag ook?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]Mijn beste vriendin voetbalt ook en die is nog single.
Hahaha wat een vrolijkheid.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vrouwen in bewegingAZ
Vrouwen
Flips
![]()
quote:
Vriendenteam, zo serieus is het niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
Voetballende vrouwen zijn tof, respect. Zelf bak ik er namelijk niks van.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het voetbalteam hier had een super mooi meisje, die interesse leek te hebben, maar ze had al een vriendin.
Sportende vrouwenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]Mijn beste vriendin voetbalt ook en die is nog single.
Zo intiem ben ik niet met d'r hoor.quote:
zou ik r doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik niet met d'r hoor.
Beter 22 vrouwen om naar te kijken dan 22 mannen die tegen een bal schoppen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha wat een vrolijkheid.
[..]
[..]
Vriendenteam, zo serieus is het niet.
[..]
FLIPSBIPS!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha wat een vrolijkheid.
[..]
[..]
Vriendenteam, zo serieus is het niet.
[..]
Zeker iemand die zelf 19 was en zichzelf echt te "volwassen" vond voor zulke praktijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
Iemand vond dat ik maar eens moest stoppen met gamen, ik was inmiddels al 18.
And I was like:
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar naar mijn weten zijn het er veel die d'r doen.quote:
En vervolgens 2200 man die met elkaar op de vuist gaan en een heel stadje slopenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter 22 vrouwen om naar te kijken dan 22 mannen die tegen een bal schoppen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar naar mijn weten zijn het er veel die d'r doen.
O NO een inactieve man in wordingquote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind gaming wel relaxing. Hoewel ik niet meer online op een pc speel. Af en toe (vaak met vrienden) even op de xbox.
Ik kan daar heel eerlijk over zijn. Het is een lief mens verder.quote:
Multiplayer gaming!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind gaming wel relaxing. Hoewel ik niet meer online op een pc speel. Af en toe (vaak met vrienden) even op de xbox.
Je bent overal eerlijk en direct over.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan daar heel eerlijk over zijn. Het is een lief mens verder.
En sport ik nog genoeg damequote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
O NO een inactieve man in wording![]()
Beter met 10 vrouwen onder de douche dan dan dan dan weet ik het.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter 22 vrouwen om naar te kijken dan 22 mannen die tegen een bal schoppen.
KANEELquote:
Laat maar.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar naar mijn weten zijn het er veel die d'r doen.
That's me.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent overal eerlijk en direct over.
Met 10 vrouwen onder de douche, zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Doe mij er maar 1 of 2.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter met 10 vrouwen onder de douche dan dan dan dan weet ik het.
[..]
KANEEL
Awww. Geef d'r een kans.quote:
Ongegeneerd starenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 10 vrouwen onder de douche, zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Doe mij er maar 1 of 2.
I'm in.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter met 10 vrouwen onder de douche dan dan dan dan weet ik het.
[..]
KANEEL
quote:
Ze doet het wel veilig! Dat moet van mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
I'm in.
[..]Geef ik haar een kans, geeft ze mij een soa.
Dat zijn geen leuke garpjes.
Zouden ze het dan niet raar vinden dat ik daar sta en een stijve sta te hebben?quote:
Gekloot met een condoom, heul geen zin in.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze doet het wel veilig! Dat moet van mij.
1: Zet de douche vast aanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 10 vrouwen onder de douche, zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Doe mij er maar 1 of 2.
En terechtquote:Op donderdag 27 september 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
I'm in.
[..]Geef ik haar een kans, geeft ze mij een soa.
Dat zijn geen leuke garpjes.
Zou raar zijn als je die niet zou hebben, omdat homoquote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden ze het dan niet raar vinden dat ik daar sta en een stijve sta te hebben?
En dan heb jij wat te zeggen over soa's.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gekloot met een condoom, heul geen zin in.![]()
Maar ondertussen wel de hele dag zitten Facebooken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker iemand die zelf 19 was en zichzelf echt te "volwassen" vond voor zulke praktijken.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1: Zet de douche vast aan
2: Hangt mn handdoek op
3: Reikt de shampoo aan
4: Reikt de badschuim aan
5: Sponst mij nog even na
6: Reikt wederom mijn handdoek aan
7: Droogt mij
8: Reikt mijn kleren aan
9: Zet het bier vast koud
10: Reikt het biertje aan
KIES MIJ KIES MIJquote:
Ik heb nog nooit iets gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan heb jij wat te zeggen over soa's.
Goede post.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is homo zijn raar?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Zou raar zijn als je die niet zou hebben, omdat homo
Baas.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind je haar zo erg dat je homo neigingen krijgt?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Als ik aan flips denk zie ik alleen maar eenhoorns die door regenbogen heenspringen.
Nee want mijn beste vriend is homoquote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede post.
[..]
Is homo zijn raar?
Oké, ik zal een goed woordje voor je doen. Maar eerst meeten, kan ik checken of je wel oké voor d'r bent.quote:
dioe andere reden?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want mijn beste vriend is homoDus niets mis met homo's en die andere reden weet je al waarom ik niets tegen homo;s heb
Toevallig als ik aan Flips denk zie ik Ronaldo en Pique in tutu's zich een weg banen naar het einde van de regenboog waar ze hun overvolle zakken met geld nog meer proberen te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Als ik aan flips denk zie ik alleen maar eenhoorns die door regenbogen heenspringen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Deze, mijn beste Murdera, zal ik onthoudenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind je haar zo erg dat je homo neigingen krijgt?
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.gamesfreak.net/games/Robot-Unicorn-Attack_3970.html![]()
[..]
Deze, mijn beste Murdera, zal ik onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Toevallig als ik aan Flips denk zie ik Ronaldo en Pique in tutu's zich een weg banen naar het einde van de regenboog waar ze hun overvolle zakken met geld nog meer proberen te vullen.
Ik ben geweldig, maar daar kom je nog wel achter.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, ik zal een goed woordje voor je doen. Maar eerst meeten, kan ik checken of je wel oké voor d'r bent.
Knuffel je nog regelmatig met hem?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want mijn beste vriend is homoDus niets mis met homo's en die andere reden weet je al waarom ik niets tegen homo;s heb
The hard way?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geweldig, maar daar kom je nog wel achter.
Heloef is een baas. Ik sta voor hem in.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, ik zal een goed woordje voor je doen. Maar eerst meeten, kan ik checken of je wel oké voor d'r bent.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag nogquote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffel je nog regelmatig met hem?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]ssssst nu breek je die zwakke bambi zijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jou wil ik wel geloven op je mooie ogen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is een baas. Ik sta voor hem in.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als ik aan Flips denk krijg ik het altijd warm.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Toevallig als ik aan Flips denk zie ik Ronaldo en Pique in tutu's zich een weg banen naar het einde van de regenboog waar ze hun overvolle zakken met geld nog meer proberen te vullen.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een optie.quote:
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tranen biggelden al over mijn wangetjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
ssssst nu breek je die zwakke bambi zijn hart.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
Is praten in spoilers de nieuwe trend?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
Is praten in spoilers de nieuwe trend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk middagje hoor mevrouw flips.quote:Hihi.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou wil ik wel geloven op je mooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zet je verwarming dan iets lager.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik aan Flips denk krijg ik het altijd warm.C'est la vie
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen idee, liever alles open en bloot.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
Is praten in spoilers de nieuwe trend?![]()
As you wish.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, liever alles open en bloot.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lekker voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
De tranen biggelden al over mijn wangetjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk middagje hoor mevrouw flips.
[..]
Hihi.Wel leuke middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, want ex.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker voor je.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan heb je mij nog niet eens ontmoet vandaag!quote:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat ik in kleding leuker ben.quote:
voor wie?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in kleding leuker ben.![]()
Most people.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn idioten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
zou ik nog even doenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.![]()
![]()
Mij is niks gevraagd anders, en mijn mening is toch wel heel belangrijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.C'est la vie
I get your point, thanks.quote:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd anders, en mijn mening is toch wel heel belangrijk.
Ja daar ben je stil van.quote:C'est la vie
Was geen punt hoor, lijkt me gewoon hilarisch als je dat op straat aan random mensen gaat vragen.quote:![]()
![]()
Had ik je toch te lief ingeschat. How wrong was I.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen punt hoor, lijkt me gewoon hilarisch als je dat op straat aan random mensen gaat vragen.
Beginnersfout, overkomt de besten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik je toch te lief ingeschat. How wrong was I.![]()
![]()
![]()
Ik ben nog jong en naïef.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beginnersfout, overkomt de besten.
quote:Dan had mijn dag wel compleet geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb je mij nog niet eens ontmoet vandaag!
[..]
[..]
[ afbeelding ]Nee niet meer.quote:![]()
![]()
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
Heloef, denk je dat Fera leuker is als ze kleding draagt?
Maar ik kom hier over een week uitgebreid op terug.C'est la vie
Uitgebreid nog wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.
Maar ik kom hier over een week uitgebreid op terug.
*kuch*fb*kuch*quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.
Maar ik kom hier over een week uitgebreid op terug.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja ik ga je uitgebreid bekijken, analyses analyseren, wikken en wegen, filosoferen en dan kom ik met een rapport.quote:C'est la vie
Ik had Heloefje al gezien.quote:hij werkt bij hetzelfde bedrijf als mijn beste vriendin, dus komt wel goed met die klik.
Geen half werk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ga je uitgebreid bekijken, analyses analyseren, wikken en wegen, filosoferen en dan kom ik met een rapport.![]()
![]()
Ik kan niks met foto's.quote:![]()
Voor een goede mening moet ik haar in het in het echt zien.C'est la vie
En betasten, vergeet betasten niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niks met foto's.![]()
Voor een goede mening moet ik haar in het in het echt zien.![]()
Als je het doet, dan doe je het goed.quote:
C'est la vie
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niks met foto's.![]()
Voor een goede mening moet ik haar in het in het echt zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En betasten, vergeet betasten niet.
Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En betasten, vergeet betasten niet.C'est la vie
Openscheuren, niet betasten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.![]()
Mag wel heur.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Samzzzzzzzzzzquote:
Eerst betasten dan openscheuren.quote:
C'est la vie
Oh dat verandert de zaak.quote:C'est la vie
Misschien kunnen we wel met zijn drieën verder feesten.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik.. ik.. ik moet dit doen.. het ligt niet aan mij, het ligt aan jou...![]()
Me, big shoulder.....en ook al heet ik friend, no friendzone. Groetjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou.![]()
Zo is het maar net Flipsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kreeg een stijfje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou.![]()
![]()
I see where this is going...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel met zijn drieën verder feesten.Fijn nu moet ik aan haar denken terwijl ze met een shagstem zegt: I have an offer you can't refuse.quote:C'est la vie
Liefquote:Op donderdag 27 september 2012 22:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me, big shoulder.....en ook al heet ik friend, no friendzone. Groetjes.Dat dacht ik ookquote:Te veel detailquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
I see where this is going...
[..]
Fijn nu moet ik aan haar denken terwijl ze met een shagstem zegt: I have an offer you can't refuse.
Ik kreeg net een nerdboner.
C'est la vie
Wanneer precies was je dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn hart te breken? Terwijl ik zo lief voor jou ben..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: