Als ik aan Flips denk krijg ik het altijd warm.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Toevallig als ik aan Flips denk zie ik Ronaldo en Pique in tutu's zich een weg banen naar het einde van de regenboog waar ze hun overvolle zakken met geld nog meer proberen te vullen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een optie.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tranen biggelden al over mijn wangetjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
ssssst nu breek je die zwakke bambi zijn hart.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
Is praten in spoilers de nieuwe trend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk middagje hoor mevrouw flips.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou wil ik wel geloven op je mooie ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zet je verwarming dan iets lager.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik aan Flips denk krijg ik het altijd warm.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geen idee, liever alles open en bloot.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
Is praten in spoilers de nieuwe trend?
As you wish.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, liever alles open en bloot.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
De tranen biggelden al over mijn wangetjes.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk middagje hoor mevrouw flips.
[..]
Hihi.Wel leuke middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, want ex.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker voor je.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan heb je mij nog niet eens ontmoet vandaag!quote:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat ik in kleding leuker ben.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor wie?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in kleding leuker ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: