Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn idioten.
zou ik nog even doenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.
Mij is niks gevraagd anders, en mijn mening is toch wel heel belangrijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik iedereen z'n mening heb gevraagd, maar ik heb zo'n idee.
I get your point, thanks.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd anders, en mijn mening is toch wel heel belangrijk.
Ja daar ben je stil van.quote:
Was geen punt hoor, lijkt me gewoon hilarisch als je dat op straat aan random mensen gaat vragen.quote:
Had ik je toch te lief ingeschat. How wrong was I.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen punt hoor, lijkt me gewoon hilarisch als je dat op straat aan random mensen gaat vragen.
Beginnersfout, overkomt de besten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik je toch te lief ingeschat. How wrong was I.
Ik ben nog jong en naïef.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beginnersfout, overkomt de besten.![]()
quote:
Dan had mijn dag wel compleet geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb je mij nog niet eens ontmoet vandaag!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee niet meer.quote:
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
Heloef, denk je dat Fera leuker is als ze kleding draagt?
Uitgebreid nog wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.
Maar ik kom hier over een week uitgebreid op terug.
*kuch*fb*kuch*quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel lelijk of moddervet is dus nee.
Maar ik kom hier over een week uitgebreid op terug.
Ja ik ga je uitgebreid bekijken, analyses analyseren, wikken en wegen, filosoferen en dan kom ik met een rapport.quote:
Ik had Heloefje al gezien.quote:
Geen half werk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ga je uitgebreid bekijken, analyses analyseren, wikken en wegen, filosoferen en dan kom ik met een rapport.
Ik kan niks met foto's.quote:
En betasten, vergeet betasten niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niks met foto's.![]()
Voor een goede mening moet ik haar in het in het echt zien.
Als je het doet, dan doe je het goed.quote:
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niks met foto's.![]()
Voor een goede mening moet ik haar in het in het echt zien.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En betasten, vergeet betasten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |