Kom niet haten jonguhquote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Als ik er over na denk ik wat ik doe bij vrouwen in het begin niet zo slecht, maar rond ik net zo slecht af als Graziano Pelle.
Nou Heloef, grijp je kansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit een barman gehad. Wel een DJ.
Wacht maar tot je 30 bent, dan kom je al helemaal niks tegenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Als ik er over na denk ik wat ik doe bij vrouwen in het begin niet zo slecht, maar rond ik net zo slecht af als Graziano Pelle.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
It's is going it's wayquote:
Ben ik bezet dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Heloef van de bezette dames is
Alleen via de kluts kunnen scoren tegen Zwolle.quote:
En wij namen daarna Charisteasquote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen via de kluts kunnen scoren tegen Zwolle.![]()
![]()
![]()
Ik voel met het Legioen mee voor deze ene keer, het is een beetje als toen wij Charisteas kochten om Ibrahimovic op te volgen.![]()
Het is slecht gesteld met de Nederlandse koopkracht.
Ja ... Nog niemand die mij geclaimd heeft.quote:
Ik ben nog steeds hier hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
En weg zijn de mooie mannen... niet te gleuven
Oh ja, de hoogtijdagen onder de geweldige TD Peter Bosz.quote:
Ik ben een barman en DJ.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik zat wel vast ja, maar niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht van wel ja, of ik ben in de war met een ander.
...maar ik denk 't niet
Ja, dat was niet zo'n succes, en Gullit en Wotte ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, de hoogtijdagen onder de geweldige TD Peter Bosz.
Iemand die lief voor me is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een barman en DJ.
Nou wat wil je nog meer?
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo'n succes, en Gullit en Wotte ook niet.
Gelukkig gaat dat nu wel goed
Ik ben lief vraag het maar aan de mensen hier.quote:
Oké.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.
[..]
Ik ben lief vraag het maar aan de mensen hier.
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zoals het hoort te zijn, Ajax en Feyenoord boven in.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.
Dat heeft nog nooit iemand van Fok voor me gedaan
Heloef is een beetje te lief zelfsquote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Met meloen als toetje?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef heeft ooit kip voor me gebakken.
Dat heeft nog nooit iemand van Fok voor me gedaan
Neem een knuffelbeerquote:
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.quote:
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warmquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.Die gebruikt zijn tong teveel naar mijn smaak.
Hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een warm iemand. Maar mijn hond is ook niet genoeg.Die gebruikt zijn tong teveel naar mijn smaak.
Of een blok hout en een aansteker.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warm
Ik heb er vier staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
morgen maar een fles whiskey halen...is ook lekker warm
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een blok hout en een aansteker.
Heyhey lichtje.. gaan we volgende week nog een biertje drinken oid?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een blok hout en een aansteker.
Het gaat niet goed als ik whiskey drink denk ikquote:
Ik straal warmte uit. Hoeveel, daar moet je zelf maar achter komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak er Irish Coffee van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |