Doe maar lekker normaal!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best gelukkig in mijn comfortzone. En dan een echte FOK!autistenuitspraak: ik laat alles liever zoals het is.
Dat zeg ik anders heul nooit!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best gelukkig in mijn comfortzone. En dan een echte FOK!autistenuitspraak: ik laat alles liever zoals het is.
Laat mij gelukkig zijn.quote:
Happiness is like peeing your pants. Everyone can see it, but only you can feel the warmthquote:
Tsja...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Happiness is like peeing your pants. Everyone can see it, but only you can feel the warmth
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSELquote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal!
Nou ze boeken wel vooruitgang hoor, gelijk chicks aanspreke bij die 2e opdracht![]()
Zo erg zijn ze nog niet, niet zoals die gasten bij beauty and the nerd
Misschien was het een neppertquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die lekkerste jongen is gewoon binnen 1 dag een hosselbaas geworden![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSEL![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen eerst over als mensen die nog 10x zo nerveus waren als ik, maar ze doen al meteen dingen die ik niet durf. Of ze vallen reuze mee of ze zijn ingehuurd om klunsjes te spelen.
Jij moet meedoen man, dit in combinatie met mijn hosselgids is keihard winnenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
DAN DOE JE AL GEK GENOEG! IK BEN 43 EN HEB EEN KORT PITTIG KAPSEL![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen eerst over als mensen die nog 10x zo nerveus waren als ik, maar ze doen al meteen dingen die ik niet durf. Of ze vallen reuze mee of ze zijn ingehuurd om klunsjes te spelen.
Dat werkt niet, trust me, I triedquote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Best een goed programma, ik ga morgen een roze shirt aantrekken. Deze aflevering als zoveel geleerd.
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Best een goed programma, ik ga morgen een roze shirt aantrekken. Deze aflevering als zoveel geleerd.
Dan zeggen ze "je vrienden op wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?
Hmmmmmm
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij moet meedoen man, dit in combinatie met mijn hosselgids is keihard winnen
Wel verdomme.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werkt niet, trust me, I tried
Ik laat het FOK! gedeelte wel achterwege.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vrinden op Fok raadden me aan om een roze shirt aan te trekken, wat vinden jullie ervan?
Hmmmmmm
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCKING THOMAS
DOE DIE RADSLAG
HELD!!!
Nu ga ik naar vrienden toe... kusjes
Toedeloequote:
Ik heb zo juist een poster van Thomas op A2 formaat besteld.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCKING THOMAS
DOE DIE RADSLAG
HELD!!!
Nu ga ik naar vrienden toe... kusjes
of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.
Mij kan het steeds minder schelen.
Het werkt alleen als je het echt wil.
Maar jij werkt tegenwoordig toch als barman op feesten?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote verschil is die jongens willen zo graag, dat zie je er gewoon af.
Mij kan het steeds minder schelen.
Het werkt alleen als je het echt wil.
[..]
Wel verdomme.
[..]
Ik laat het FOK! gedeelte wel achterwege.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet![]()
Dat heb ik in de zomer wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij werkt tegenwoordig toch als barman op feesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |