Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En betasten, vergeet betasten niet.
Openscheuren, niet betasten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.
Mag wel heur.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, haar vriendin moet ik betasten. Haar hoef ik enkel te bekijken.
Samzzzzzzzzzzquote:
Eerst betasten dan openscheuren.quote:
Oh dat verandert de zaak.quote:
Misschien kunnen we wel met zijn drieën verder feesten.quote:
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik.. ik.. ik moet dit doen.. het ligt niet aan mij, het ligt aan jou...
Me, big shoulder.....en ook al heet ik friend, no friendzone. Groetjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opflikkeren, als je mijn hart breekt, dan breek ik jou.
Zo is het maar net Flipsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I see where this is going...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel met zijn drieën verder feesten.
Fijn nu moet ik aan haar denken terwijl ze met een shagstem zegt: I have an offer you can't refuse.quote:
Liefquote:Op donderdag 27 september 2012 22:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me, big shoulder.....en ook al heet ik friend, no friendzone. Groetjes.
Dat dacht ik ookquote:
Te veel detailquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
I see where this is going...
[..]
Fijn nu moet ik aan haar denken terwijl ze met een shagstem zegt: I have an offer you can't refuse.
Wanneer precies was je dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn hart te breken? Terwijl ik zo lief voor jou ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |