Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.quote:
Als heloef er niet bij is geld dat laatste trouwens niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.
Jammer van de spelvautquote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn sms terug:
"Nee je hebt je kansen al heeel lang geleden verspilt"
Ik zal wel niks terug krijgen. Vanavond chillen met mijn echte vrienden
Ik ging eigenlijk voor de kusjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.
Euhhh dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de kusjes.
heloef kwam de afgelopen 6 meets niet omdat hij geen 'geld' hadquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als heloef er niet bij is geld dat laatste trouwens niet.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhhh dat bedoelde ik natuurlijk.Damn you autocorrect!
Belangrijke mededeling:quote:
Hij zit al jaren niet meer op school dus hij zal het wel niet opmerkenquote:
Ik denk niet dat ik daar mooier van word...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ik ken een gedeelte wel IRL, ik ga alleen donderdagavond al stappen met mijn klas en weet niet in hoeverre ik nog leef op vrijdagquote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling:
Op vrijdag 5 oktober gaan we los in Leiden, SC Relaties presenteert met trots: Project X Leiden.
Nodig al je vriendjes uit, maak een openbaar event aan op Facebook leef je uit, een gesloopte AH en fietsenwerpbattle met de ME zijn het streefdoel.
Start: 20:00
Waar: Leiden dus
Wie komen er: even alle bazen op een rij
heloef (wat een held is dat toch, shined zo hard dat je ogen pijn doen)
Kaneel (pretty boy en tevens VVV gids van Leiden)
Captain_Maximum (neem een doos Lego mee)
Twi (Het is snel en het maakt grappen? Nou ja Twi dus)
Myraela (wat een heldin is dat toch, is zo knap dat je ogen pijn doen)
Fera (ik wacht nog even met de beoordeling)
Magnetronkoffie (wholla, die man is goed)
Muhahaha (ehm, Muhahaha mensen daar hou ik het bij)
Murdera (woorden schieten te kort)
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het beste werk van boysboys al zeg ik het zelf
Die charlie chaplin
WTF...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die charlie chaplin
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar mooier van word...
Zou leuk zijn als je ook kon komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ik ken een gedeelte wel IRL, ik ga alleen donderdagavond al stappen met mijn klas en weet niet in hoeverre ik nog leef op vrijdag
Jammer, ik vind die inkoppertjes altijd wel leuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, en ik ga hem NIET inkoppen. Lief he.
[..]
Zou leuk zijn als je ook kon komen.Maar kijk maar even of je dan nog in staat bent om langs te komen.
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, en ik ga hem NIET inkoppen. Lief he.
[..]
Zou leuk zijn als je ook kon komen.Maar kijk maar even of je dan nog in staat bent om langs te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Er opent binnenkort een echte LEGO winkel hier
Waar is hier?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die charlie chaplin
Was te makkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, ik vind die inkoppertjes altijd wel leuk.
KANEEL C_M!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor mequote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch waar mn huis woont jonge.
Venloquote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor me
Oh nicequote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Alles kan, als je er maar in gelooftquote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen kan je niet telefoneren met lego![]()
Legomeetquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Eindelijk een reden voor een meet hier
Hallo ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Een LEGO meet, is weer eens wat andersquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik was van de week met een goede vriendin bij de Bart Smit.
Die keek me heel raar aan toen ik heel lang bij de lego bleef staan.
Mijn argument dat ik voor haar zoontje aan het kijken was geloofde ze denk ik niet
Als ik in een speelgoedwinkel ben, moet ik daar ook altijd even blijven hangen jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Mijn argument dat ik voor haar zoontje aan het kijken was geloofde ze denk ik niet
Dat gaat m'n rekening niet leuk vinden denk ik als ik die dozen irl ziequote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Wat een vuige kuthoer.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik in een speelgoedwinkel ben, moet ik daar ook altijd even blijven hangen ja
Blasphemy.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik gek dat ik lego vroeger niet cool vond?
Zeg, schiet je nou eens op met die foto'squote:
Koop jij nog weleens LEGO?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gaat m'n rekening niet leuk vinden denk ik als ik die dozen irl zie
Nee, verder is ze wel lief hoor.quote:
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, schiet je nou eens op met die foto's?
Dan gaan we allemaal naar LEGOland op kosten van de mannen hierquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Een LEGO meet, is weer eens wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
De Transformer schappen zijn altijd een beetje leegquote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En bij de action figures.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal naar LEGOland op kosten van de mannen hier
Dat zou echt cool zijn. Ik wil daar echt nog wel een keer heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zijn ook geen toffe te koopquote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Transformer schappen zijn altijd een beetje leeg
Nee ik probeer me juist in te houden....quote:
Pakfoto.quote:
me 2quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn. Ik wil daar echt nog wel een keer heen.
Mag ik die voor mijn verjaardag?quote:
[..]
Daar wil ik nog steeds een keer heen, naar de echte in Denemarken uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil daar wonen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ertussen staan ja.
Ben ik al eens geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef STING het volgende:
[..]
Daar wil ik nog steeds een keer heen, naar de echte in Denemarken uiteraard
[..]
Daar staat wel iets tegenover uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweesto yeah!
uber!
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik probeer me juist in te houden....
Ik ben wel gecharmeerd van de modular buildings, en de exclusives enzo.... minstens 150,- per stuk
En ik ken mezelf.... heb ik er 1, dan wil ik ze allemaal
Me so jelly.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
me 2al ben ik er wel eens geweest!
[..]
Mag ik die voor mijn verjaardag?
Ok doe ik wel een keer een beetje inkijk.. is dat voldoende?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar staat wel iets tegenover uiteraard
quote:
Ik hou alleen van LEGO City, en de old-school ruimteLEGOquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebben
Ik ken wel iemand.. waar je hem proletarisch winkelen kanquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoel het positieeeeef.quote:
Zo'n ding heeft mijn broertje ook gehad. Met een draak erbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speelde meer met barbies, geen grap
ging alleen met meisjes om bijna
als ze bij mij gingen spelen gingen we met het ridder kasteel
[ afbeelding ]
Stommerdquote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand.. waar je hem proletarisch winkelen kanMaar helaas heb ik mijn zinnen er al op gezet
Ik had legokasteel met draak...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speelde meer met barbies, geen grap
ging alleen met meisjes om bijna
als ze bij mij gingen spelen gingen we met het ridder kasteel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik heb niet veel met Star Warsquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je bijna pikstraf gegeven..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoel het positieeeeef.
datje zo lekker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt kapotgespeeltquote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn broertje ook gehad. Met een draak erbij.
Die had ik bij de Royco meet ook al, en toen was het gratisquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok doe ik wel een keer een beetje inkijk.. is dat voldoende?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had legokasteel met draak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en mijn broertje speelden altijd samen. Ik had ook Barbies en hij had Action Men, want die waren veel cooler dan Ken. Ken was maar een hommo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oplossing:Ze weet me te wonen he, ik ga haar niet boos makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oplossing:NOOOO Niet mijn favoriete truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft zeer veel emotionele en sentimentele waarde![]()
NEVER Dat je die kan krijgen
dus
Waarom heb ik nou niet zo'n vriendinnetje gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt kapotgespeelt
Maar meestal gingen we gewoon loony tunes spelen, over het algemeen met sex
Heel veel sexspelletjes
Maar ik mocht niet meer met dat meisje omgaan, maar zij kwam telkens met die spelletjes
Ze weet je uit te wonen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze weet me te wonen he, ik ga haar niet boos maken
Ik had nooit barby's .. vandaar dat ik nu ook 180 kilo weeg.. heb mijn anorexiarolmodel gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje speelden altijd samen. Ik had ook Barbies en hij had Action Men, want die waren veel cooler dan Ken. Ken was maar een hommo.
Zij liet dr billen al zien in de bosjes in groep 1quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou niet zo'n vriendinnetje gehad
De mijne toendertijd ging flippen toen ik m'n tong naar binnen duwde bij het zoenen![]()
Groep 4 was dat
I
Vraag je je nou niet af wat er van haar terecht is gekomen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij liet dr billen al zien in de bosjes in groep 1
Ik speelde er niet zoveel mee als andere meiden, ik deed ze meer mooi maken, aankleden en op mijn schap zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had nooit barby's .. vandaar dat ik nu ook 180 kilo weeg.. heb mijn anorexiarolmodel gemist
Ze woont nog steeds in mijn straat geloof ik, maar ze mocht vroeger al nooit buiten komen en heb dr in geen jaren gezienquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef STING het volgende:
[..]
Vraag je je nou niet af wat er van haar terecht is gekomen?
Doe maar, neem voor mij ook iets meequote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nog even naar de winkel fietsen voor wat lekkers of toch maar niet?
Dilemma's, dilemma's.
Wat danquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar, neem voor mij ook iets mee
Ailoli chips.quote:
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.quote:
Interesting. Knoflookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.
Sms is ook zo 2006quote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoals verwacht geen sms terug
Ik heb onbeperkt sms, die moet ik wel opmakenquote:
Hmmm... Toch maar eens proberen. Knoflookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.
Welles, ook pepernotenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef STING het volgende:
Nog steeds geen gevulde speculaas bij de AH
Dan maar bananenkwark
Heb het gemist maar geen handige tips bij voor ons mannen in nood?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Veeg. Me. Op.
wattt, die jongens zijn best knap hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Veeg. Me. Op.
Je fapt ook op jezelf enzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Kut, nu zit ik naar mijn foto in pak te kijken, nu zit ik de rest van de avond aan mijn beeldscherm gekluisterd.
Jij bent ook echt hotquote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Kut, nu zit ik naar mijn foto in pak te kijken, nu zit ik de rest van de avond aan mijn beeldscherm gekluisterd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Zou geen slecht idee zijn.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent ook echt hot
En ho maar dat je deeltquote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattt, die jongens zijn best knap hoor
ZO dien je dat te vragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GEEF MIJ, dan kan ik weer nachtelang sop-plezier hebben.
Tom is wel een beetje nerd maar ook niet super lelijk. Die met die bril isquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu nog aan gekluisterd, straks aan geplakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu nog aan gekluisterd, straks aan geplakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
straks ga ik je nog associeren met lamon.
nee, dat is niet positief. dus niet doen.
Ja gewoon normale gastenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Even korte indruk van die gasten is dat ze qua looks gewoon okay zijn? (no homo)
oh bah nu zie ik een pic van lamon voor mijquote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
straks ga ik je nog associeren met lamon.
nee, dat is niet positief. dus niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |