Zij liet dr billen al zien in de bosjes in groep 1quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou niet zo'n vriendinnetje gehad
De mijne toendertijd ging flippen toen ik m'n tong naar binnen duwde bij het zoenen![]()
Groep 4 was dat
I
Vraag je je nou niet af wat er van haar terecht is gekomen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij liet dr billen al zien in de bosjes in groep 1
Ik speelde er niet zoveel mee als andere meiden, ik deed ze meer mooi maken, aankleden en op mijn schap zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had nooit barby's .. vandaar dat ik nu ook 180 kilo weeg.. heb mijn anorexiarolmodel gemist
Ze woont nog steeds in mijn straat geloof ik, maar ze mocht vroeger al nooit buiten komen en heb dr in geen jaren gezienquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef STING het volgende:
[..]
Vraag je je nou niet af wat er van haar terecht is gekomen?
Doe maar, neem voor mij ook iets meequote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nog even naar de winkel fietsen voor wat lekkers of toch maar niet?
Dilemma's, dilemma's.
Wat danquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar, neem voor mij ook iets mee
Ailoli chips.quote:
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.quote:
Interesting. Knoflookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.
Sms is ook zo 2006quote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoals verwacht geen sms terug
Ik heb onbeperkt sms, die moet ik wel opmakenquote:
Hmmm... Toch maar eens proberen. Knoflookquote:Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die zijn erg lekker. Knoflook smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Welles, ook pepernotenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef STING het volgende:
Nog steeds geen gevulde speculaas bij de AH
Dan maar bananenkwark
Heb het gemist maar geen handige tips bij voor ons mannen in nood?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Veeg. Me. Op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |