Ik ken wel iemand.. waar je hem proletarisch winkelen kanquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebben
Ik bedoel het positieeeeef.quote:
Zo'n ding heeft mijn broertje ook gehad. Met een draak erbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speelde meer met barbies, geen grap
ging alleen met meisjes om bijna
als ze bij mij gingen spelen gingen we met het ridder kasteel
[ afbeelding ]
Stommerdquote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand.. waar je hem proletarisch winkelen kanMaar helaas heb ik mijn zinnen er al op gezet
Ik had legokasteel met draak...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik speelde meer met barbies, geen grap
ging alleen met meisjes om bijna
als ze bij mij gingen spelen gingen we met het ridder kasteel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik heb niet veel met Star Warsquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wi eigenlijk nog wel de millenium falcon hebben
Oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je bijna pikstraf gegeven..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoel het positieeeeef.
datje zo lekker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt kapotgespeeltquote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn broertje ook gehad. Met een draak erbij.
Die had ik bij de Royco meet ook al, en toen was het gratisquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok doe ik wel een keer een beetje inkijk.. is dat voldoende?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik had legokasteel met draak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en mijn broertje speelden altijd samen. Ik had ook Barbies en hij had Action Men, want die waren veel cooler dan Ken. Ken was maar een hommo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oplossing:Ze weet me te wonen he, ik ga haar niet boos makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oplossing:NOOOO Niet mijn favoriete truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft zeer veel emotionele en sentimentele waarde![]()
NEVER Dat je die kan krijgen
dus
Waarom heb ik nou niet zo'n vriendinnetje gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt kapotgespeelt
Maar meestal gingen we gewoon loony tunes spelen, over het algemeen met sex
Heel veel sexspelletjes
Maar ik mocht niet meer met dat meisje omgaan, maar zij kwam telkens met die spelletjes
Ze weet je uit te wonen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze weet me te wonen he, ik ga haar niet boos maken
Ik had nooit barby's .. vandaar dat ik nu ook 180 kilo weeg.. heb mijn anorexiarolmodel gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik en mijn broertje speelden altijd samen. Ik had ook Barbies en hij had Action Men, want die waren veel cooler dan Ken. Ken was maar een hommo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |