wattt, die jongens zijn best knap hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Veeg. Me. Op.
Je fapt ook op jezelf enzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Kut, nu zit ik naar mijn foto in pak te kijken, nu zit ik de rest van de avond aan mijn beeldscherm gekluisterd.
Jij bent ook echt hotquote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Kut, nu zit ik naar mijn foto in pak te kijken, nu zit ik de rest van de avond aan mijn beeldscherm gekluisterd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Zou geen slecht idee zijn.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent ook echt hot
En ho maar dat je deeltquote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattt, die jongens zijn best knap hoor
ZO dien je dat te vragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GEEF MIJ, dan kan ik weer nachtelang sop-plezier hebben.
Tom is wel een beetje nerd maar ook niet super lelijk. Die met die bril isquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu nog aan gekluisterd, straks aan geplakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu nog aan gekluisterd, straks aan geplakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
straks ga ik je nog associeren met lamon.
nee, dat is niet positief. dus niet doen.
Ja gewoon normale gastenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Even korte indruk van die gasten is dat ze qua looks gewoon okay zijn? (no homo)
oh bah nu zie ik een pic van lamon voor mijquote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
straks ga ik je nog associeren met lamon.
nee, dat is niet positief. dus niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |