Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.quote:
Als heloef er niet bij is geld dat laatste trouwens niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.
Jammer van de spelvautquote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn sms terug:
"Nee je hebt je kansen al heeel lang geleden verspilt"
Ik zal wel niks terug krijgen. Vanavond chillen met mijn echte vrienden
Ik ging eigenlijk voor de kusjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Murtjes plagen is 12 messen in je rug, opengebroken ribbenkast en een uitgescheurde onderkaak vragen.
Euhhh dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de kusjes.
heloef kwam de afgelopen 6 meets niet omdat hij geen 'geld' hadquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als heloef er niet bij is geld dat laatste trouwens niet.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhhh dat bedoelde ik natuurlijk.Damn you autocorrect!
Belangrijke mededeling:quote:
Hij zit al jaren niet meer op school dus hij zal het wel niet opmerkenquote:
Ik denk niet dat ik daar mooier van word...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ik ken een gedeelte wel IRL, ik ga alleen donderdagavond al stappen met mijn klas en weet niet in hoeverre ik nog leef op vrijdagquote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling:
Op vrijdag 5 oktober gaan we los in Leiden, SC Relaties presenteert met trots: Project X Leiden.
Nodig al je vriendjes uit, maak een openbaar event aan op Facebook leef je uit, een gesloopte AH en fietsenwerpbattle met de ME zijn het streefdoel.
Start: 20:00
Waar: Leiden dus
Wie komen er: even alle bazen op een rij
heloef (wat een held is dat toch, shined zo hard dat je ogen pijn doen)
Kaneel (pretty boy en tevens VVV gids van Leiden)
Captain_Maximum (neem een doos Lego mee)
Twi (Het is snel en het maakt grappen? Nou ja Twi dus)
Myraela (wat een heldin is dat toch, is zo knap dat je ogen pijn doen)
Fera (ik wacht nog even met de beoordeling)
Magnetronkoffie (wholla, die man is goed)
Muhahaha (ehm, Muhahaha mensen daar hou ik het bij)
Murdera (woorden schieten te kort)
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het beste werk van boysboys al zeg ik het zelf
Die charlie chaplin
WTF...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die charlie chaplin
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar mooier van word...
Zou leuk zijn als je ook kon komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ik ken een gedeelte wel IRL, ik ga alleen donderdagavond al stappen met mijn klas en weet niet in hoeverre ik nog leef op vrijdag
Jammer, ik vind die inkoppertjes altijd wel leuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, en ik ga hem NIET inkoppen. Lief he.
[..]
Zou leuk zijn als je ook kon komen.Maar kijk maar even of je dan nog in staat bent om langs te komen.
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, en ik ga hem NIET inkoppen. Lief he.
[..]
Zou leuk zijn als je ook kon komen.Maar kijk maar even of je dan nog in staat bent om langs te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Er opent binnenkort een echte LEGO winkel hier
Waar is hier?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die charlie chaplin
Was te makkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, ik vind die inkoppertjes altijd wel leuk.
KANEEL C_M!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor mequote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch waar mn huis woont jonge.
Venloquote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |