Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor mequote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch waar mn huis woont jonge.
Venloquote:Op donderdag 27 september 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen in Limburg, de exacte locatie is nog steeds een groot geheim voor me
Oh nicequote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Joysa het volgende:
Er opent binnenkort een echte LEGO winkel hier
Alles kan, als je er maar in gelooftquote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen kan je niet telefoneren met lego![]()
Legomeetquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Eindelijk een reden voor een meet hier
Hallo ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Een LEGO meet, is weer eens wat andersquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik was van de week met een goede vriendin bij de Bart Smit.
Die keek me heel raar aan toen ik heel lang bij de lego bleef staan.
Mijn argument dat ik voor haar zoontje aan het kijken was geloofde ze denk ik niet
Als ik in een speelgoedwinkel ben, moet ik daar ook altijd even blijven hangen jaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Mijn argument dat ik voor haar zoontje aan het kijken was geloofde ze denk ik niet
Dat gaat m'n rekening niet leuk vinden denk ik als ik die dozen irl ziequote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Wat een vuige kuthoer.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik in een speelgoedwinkel ben, moet ik daar ook altijd even blijven hangen ja
Blasphemy.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik gek dat ik lego vroeger niet cool vond?
Zeg, schiet je nou eens op met die foto'squote:
Koop jij nog weleens LEGO?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gaat m'n rekening niet leuk vinden denk ik als ik die dozen irl zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |