danquote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had je niet ouder als 40 geschat
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Ik weet wat je vorige zomer hebt gedaan Samzz.
De ene keer wat sneller dan de anderquote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef fietsie het volgende:
Dit klinkt wel met recht als een -slow- chat
het voordeel van een SC is dat je niet ontopic hoeft te zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net de relatie met onze 2 teamleiders infrastructuur en facilitair ernstig beschadigd... door te stellen dat hun personeel suckt![]()
Ben ik dan on-topic ?![]()
Het is onmogelijk om in dit topic ontopic te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net de relatie met onze 2 teamleiders infrastructuur en facilitair ernstig beschadigd... door te stellen dat hun personeel suckt![]()
Ben ik dan on-topic ?![]()
Ach, dit is gewoon een SC. Je moet gewoon lullen waarover je zin hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef fietsie het volgende:
In die zin is de relatie tussen relaties en het topic zoek, of op zijn minst relatief ?
Je hoeft hier niet ontopic te zijn dat doe je lekker hier: Als versieren niet zo makkelijk gaat #52quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef fietsie het volgende:
In die zin is de relatie tussen relaties en het topic zoek, of op zijn minst relatief ?
ik heb zin in...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dit is gewoon een SC. Je moet gewoon lullen waarover je zin hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb zin in...Doe mij maar een wiener melangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een winter vol seks.quote:
Meh, ik slaap liever.quote:
Dat komt uitquote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor lekkere sex ben ik wel wakker te maken
Dan is het wel slecht met je gesteld, of niet?quote:
Jaaaaa.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat we maar een lange winter mogen hebben dan
Hey Sint, alles goed?quote:
Ik heb het even laten rusten wat betreft de chicks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is het met de chicks heloef
Ieder zijn ding he.quote:
Heloef is zelfs voor seks te luiquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het wel slecht met je gesteld, of niet?
Ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.Heel koud buiten, sneeuw en dan lekker elkaar warm houden.
straks denkt ie wel andersquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij?! Dat geloof ik niet.quote:
Juist, elk seizoen heeft zo z'n charmesquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.Heel koud buiten, sneeuw en dan lekker elkaar warm houden.
oefening baart kunstquote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.
Slaap daarin tegen daar ga ik me beter door voelen.
Ja alles is goed hier hoor, ik kom denk ik bij deze slowchat de komdende tijd als jullie het goed vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Sint, alles goed?
[..]
Ik heb het even laten rusten wat betreft de chicks.
[..]
Ieder zijn ding he.
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit goed gebatst.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.
Slaap daarin tegen daar ga ik me beter door voelen.
DAT IS HET HEULEMAAL NIET IK STAP NAAR HET MELDPUNT DISCRIMINATIEquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef is zelfs voor seks te lui
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
[..]
DAT IS HET HEULEMAAL NIET IK STAP NAAR HET MELDPUNT DISCRIMINATIE
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit gebatst.
Het is toch echt zo. Trouwens, zomer en lente enzo kan me ook gestolen worden.quote:
Oh jij bent de enige in dit topic die het nog niet weet wacht ik informeer je even.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit goed gebatst.
respect voor je lichaam noem ik datquote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige in dit topic die het nog niet weet wacht ik informeer je even.
Ik heb nooit gebatst.
Kom er bij vriend, kom er bij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alles is goed hier hoor, ik kom denk ik bij deze slowchat de komdende tijd als jullie het goed vinden
O.quote:
No shit. Hij is maagdquote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit goed gebatst.
Kapoentje.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alles is goed hier hoor, ik kom denk ik bij deze slowchat de komdende tijd als jullie het goed vinden
Sorry schat.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige in dit topic die het nog niet weet wacht ik informeer je even.
Ik heb nooit gebatst.
Ik wacht op de ware.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
respect voor je lichaam noem ik dat
Dat wist ik toch helemaal niet.quote:
Hmpf. Dan kan ik net zo goed een dildo meenemen, zit net zoveel leven in.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag me berijden, maar doe het zachtjes dat je me niet wakker maakt. Dankje schat.
En als je een vibrator pakt zelfs meerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Dan kan ik net zo goed een dildo meenemen, zit net zoveel leven in.
Iedereen op FOK! weet dat.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik toch helemaal niet.Ik zit hier pas een paar dagen.
No problemo.quote:
Dan heb ik gewoon even onder een steen gelegen, mijn excuses.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! weet dat.
Sorry, Heloefjeboefje, huvjj.
Ik heb het vroeger zo vaak rond gebazuind dat iedereen die hier al langer dan 6 maanden zit het wel moet weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon even onder een steen gelegen, mijn excuses.
Accepted.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon even onder een steen gelegen, mijn excuses.
lol bazuin je dat nog steeds rond?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger zo vaak rond gebazuind dat iedereen die hier al langer dan 6 maanden zit het wel moet weten.
Het ligt niet aan jou.
Je hebt het er nog regelmatig overquote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger zo vaak rond gebazuind dat iedereen die hier al langer dan 6 maanden zit het wel moet weten.
Het ligt niet aan jou.
Nee daarom zeg ik toch "iedereen die hier langer dan 6 maanden zit"quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lol bazuin je dat nog steeds rond?
Maar komt het echt omdat je wacht op de ware of wil het gewoon niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou.
Dan mis je wel mijn gesnurk.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Dan kan ik net zo goed een dildo meenemen, zit net zoveel leven in.
Het was idd moeilijk om te missenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik toch "iedereen die hier langer dan 6 maanden zit"
Ik maak er verder geen geheim van, maar nee ik schuif het niet meer in de gezichten van de mensen.
Mooi zo, cést la vie. Je bent 18 man, ik weet niet wat de standaard is in jouw omgeving maar hier is het geen 14quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik toch "iedereen die hier langer dan 6 maanden zit"
Ik maak er verder geen geheim van, maar nee ik schuif het niet meer in de gezichten van de mensen.
Ja als het over seks gaat komt dat naar boven.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het er nog regelmatig over.
Volgens mij is Heloef de enige. Of is Benzin ook nog steeds maagd?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar meer dan de helft vanaf t originele topic is nu maagd af dacht ik, gaat de goede kant op
Oja dat naatje topic, vermomd als vraagstukquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
heloef, ga je als het zover is zoals naatje een grandioos topic maken?
Ik heb 17 jaar in de Bijlmer gewoond, 11 jaar is daar denk ik het gemiddelde.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi zo, cést la vie. Je bent 18 man, ik weet niet wat de standaard is in jouw omgeving maar hier is het geen 14
en dbb?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is Heloef de enige. Of is Benzin ook nog steeds maagd?
En als je lang genoeg op FOK! zit een topic zoals Harold en Djeezquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
linkje?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja dat naatje topic, vermomd als vraagstuk
Oh goshquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
En als je lang genoeg op FOK! zit een topic zoals Harold en Djeez
Huh je woont toch al jaren in hoofddorpquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in de Bijlmer gewoond, 11 jaar is daar denk ik het gemiddelde.
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar komt het echt omdat je wacht op de ware of wil het gewoon niet?
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
Oef daar vraag je me wat, is alweer 2 jaar terug geloof ikquote:
Nee joh, sinds februari vorig jaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh je woont toch al jaren in hoofddorp
Lui dus?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.
[..]
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
ooooooooohquote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, sinds februari vorig jaar.
Sigaar en cognacje?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
Iets wat je helaas niet zelf in de hand hebt.. hihi in de hand hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
Flauw.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu wel die foto ga geven hoor.
Ik ga mijn felicitatie dan bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van ajax laten omroepenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.
[..]
Lui en bang ja.quote:
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oooooooooh
daar kom ik mjisschien wel stage te lopen omdat heel sanoma daar zit
Kijk met deze man kan ik praten.quote:
Ik moet tegen die tijd maar bekijken hoe ik dat in hemelsnaam ooit ga verbergen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Iets wat je helaas niet zelf in de hand hebt.. hihi in de hand hebt.
Dan gaan we chillen na stage tochquote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
Bang? Waarvoor?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Lui en bang ja.
[..]
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
[..]
Kijk met deze man kan ik praten.
[..]
Ik moet tegen die tijd maar bekijken hoe ik dat in hemelsnaam ooit ga verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |