Volgens mij is Heloef de enige. Of is Benzin ook nog steeds maagd?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar meer dan de helft vanaf t originele topic is nu maagd af dacht ik, gaat de goede kant op
Oja dat naatje topic, vermomd als vraagstukquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
heloef, ga je als het zover is zoals naatje een grandioos topic maken?
Ik heb 17 jaar in de Bijlmer gewoond, 11 jaar is daar denk ik het gemiddelde.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi zo, cést la vie. Je bent 18 man, ik weet niet wat de standaard is in jouw omgeving maar hier is het geen 14
en dbb?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is Heloef de enige. Of is Benzin ook nog steeds maagd?
En als je lang genoeg op FOK! zit een topic zoals Harold en Djeezquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
linkje?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja dat naatje topic, vermomd als vraagstuk
Oh goshquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
En als je lang genoeg op FOK! zit een topic zoals Harold en Djeez
Huh je woont toch al jaren in hoofddorpquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar in de Bijlmer gewoond, 11 jaar is daar denk ik het gemiddelde.
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar komt het echt omdat je wacht op de ware of wil het gewoon niet?
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef STING het volgende:
Oef daar vraag je me wat, is alweer 2 jaar terug geloof ikquote:
Nee joh, sinds februari vorig jaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh je woont toch al jaren in hoofddorp
Lui dus?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.
[..]
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
ooooooooohquote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, sinds februari vorig jaar.
Sigaar en cognacje?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Van mijn fucking leven niet. Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
Iets wat je helaas niet zelf in de hand hebt.. hihi in de hand hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook geen felicitatietopics, taarten of DM's hoe fijn jullie het vinden dat ik heb geneukt.
Flauw.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu wel die foto ga geven hoor.
Ik ga mijn felicitatie dan bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van ajax laten omroepenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wacht niet op de ware, ik ben nogal non-actief als het om versieren gaat.
[..]
Lui en bang ja.quote:
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oooooooooh
daar kom ik mjisschien wel stage te lopen omdat heel sanoma daar zit
Kijk met deze man kan ik praten.quote:
Ik moet tegen die tijd maar bekijken hoe ik dat in hemelsnaam ooit ga verbergen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Iets wat je helaas niet zelf in de hand hebt.. hihi in de hand hebt.
Dan gaan we chillen na stage tochquote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |