danquote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had je niet ouder als 40 geschat
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Ik weet wat je vorige zomer hebt gedaan Samzz.
De ene keer wat sneller dan de anderquote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef fietsie het volgende:
Dit klinkt wel met recht als een -slow- chat
het voordeel van een SC is dat je niet ontopic hoeft te zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net de relatie met onze 2 teamleiders infrastructuur en facilitair ernstig beschadigd... door te stellen dat hun personeel suckt![]()
Ben ik dan on-topic ?![]()
Het is onmogelijk om in dit topic ontopic te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net de relatie met onze 2 teamleiders infrastructuur en facilitair ernstig beschadigd... door te stellen dat hun personeel suckt![]()
Ben ik dan on-topic ?![]()
Ach, dit is gewoon een SC. Je moet gewoon lullen waarover je zin hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef fietsie het volgende:
In die zin is de relatie tussen relaties en het topic zoek, of op zijn minst relatief ?
Je hoeft hier niet ontopic te zijn dat doe je lekker hier: Als versieren niet zo makkelijk gaat #52quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef fietsie het volgende:
In die zin is de relatie tussen relaties en het topic zoek, of op zijn minst relatief ?
ik heb zin in...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dit is gewoon een SC. Je moet gewoon lullen waarover je zin hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb zin in...Doe mij maar een wiener melangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever een winter vol seks.quote:
Meh, ik slaap liever.quote:
Dat komt uitquote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor lekkere sex ben ik wel wakker te maken
Dan is het wel slecht met je gesteld, of niet?quote:
Jaaaaa.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat we maar een lange winter mogen hebben dan
Hey Sint, alles goed?quote:
Ik heb het even laten rusten wat betreft de chicks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is het met de chicks heloef
Ieder zijn ding he.quote:
Heloef is zelfs voor seks te luiquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het wel slecht met je gesteld, of niet?
Ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.Heel koud buiten, sneeuw en dan lekker elkaar warm houden.
straks denkt ie wel andersquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij?! Dat geloof ik niet.quote:
Juist, elk seizoen heeft zo z'n charmesquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.Heel koud buiten, sneeuw en dan lekker elkaar warm houden.
oefening baart kunstquote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.
Slaap daarin tegen daar ga ik me beter door voelen.
Ja alles is goed hier hoor, ik kom denk ik bij deze slowchat de komdende tijd als jullie het goed vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Sint, alles goed?
[..]
Ik heb het even laten rusten wat betreft de chicks.
[..]
Ieder zijn ding he.
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit goed gebatst.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik moet doen en het is na 15 seconden afgelopen.
Slaap daarin tegen daar ga ik me beter door voelen.
DAT IS HET HEULEMAAL NIET IK STAP NAAR HET MELDPUNT DISCRIMINATIEquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef is zelfs voor seks te lui
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
[..]
DAT IS HET HEULEMAAL NIET IK STAP NAAR HET MELDPUNT DISCRIMINATIE
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit gebatst.
Het is toch echt zo. Trouwens, zomer en lente enzo kan me ook gestolen worden.quote:
Oh jij bent de enige in dit topic die het nog niet weet wacht ik informeer je even.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er depri van, je hebt volgens mij nog nooit goed gebatst.
respect voor je lichaam noem ik datquote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige in dit topic die het nog niet weet wacht ik informeer je even.
Ik heb nooit gebatst.
Kom er bij vriend, kom er bij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alles is goed hier hoor, ik kom denk ik bij deze slowchat de komdende tijd als jullie het goed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |