De Originalaufnahme is zo'n stuk beter... Dit is maar een slap aftreksel.quote:
Sracasme wordt niet gewaardeerd!quote:
Wil jij deze belediging aan het adres van Live even intrekken?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Adelante het volgende:
Live is voor mij wel een beetje de Coldplay van de jaren '90.
hadden we dat gedrocht niet aan Stenders te danken?quote:
goed voor z'n stem gezorgd inderdaad!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef alors het volgende:
Hahah zo leuk die artiesten van toenHij klinkt nog goed.
Ooooh, die is zo mooi, ultiem herfstplaatje!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Ondertussen draait held Ratz bij de buren van KX gewoon Summer is over! Fuckin' hell.
Eens. Die vrouw was echt veel te goed om in de vergetelheid te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef Againzender het volgende:
Misschien wel De heldendaad van de Pet Shop Boys: Dusty Springfield afstoffen.
juist. gelukkig vonden die twee heren dat ookquote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Die vrouw was echt veel te goed om in de vergetelheid te laten verdwijnen.
Niks aan het handje bij Windesheim, gewoon droogquote:Op donderdag 27 september 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
Bon Jovi![]()
Heel hard aan in de auto, want onweer
Het bleef bij een flits en een harde klapperd gelukkigquote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks aan het handje bij Windesheim, gewoon droog![]()
Alsof je werd geswaffeld door een hele grote penisquote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Het bleef bij een flits en een harde klapperd gelukkig
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof je werd geswaffeld door een hele grote penis
Jazeker, daarom ben ik gestopt met vanuit m'n heupen te dansenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt
No more Shakira?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, daarom ben ik gestopt met vanuit m'n heupen te dansen
Nee, te groot risico op blauwe plekkenquote:
Pocherdquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, te groot risico op blauwe plekken
Zit je nou gewoon Drents tegen me te pratenquote:
Pochen is toch een doodnormaal Nederlands woord?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon Drents tegen me te praten
Baanholder
Volgens mij is "pochen" ABNquote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon Drents tegen me te praten
Baanholder
Pocherd?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pochen is toch een doodnormaal Nederlands woord?
Drents scheldwoord voor een oude zeurderige vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is "pochen" ABN
En wtf is een baanholder?
Ik woon haast in Drenthe, ben het Nedersaksisch goed machtig als taal, maar van dat woord heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drents scheldwoord voor een oude zeurderige vrouw
In ABN bekend als: TANG!
Dan moet men Wikipedia ff aanpassenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon haast in Drenthe, ben het Nedersaksisch goed machtig als taal, maar van dat woord heb ik nog nooit gehoord
Bijna al m'n familie woont er, op een aantal josti's in Noord-Holland en Limburg na. Er wordt wel flink gescholden in het dialect, maar dat zijn vaak verbasteringen vanuit het ABN.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet men Wikipedia ff aanpassen
Helaas is mijn familietak uit Drenthe enkele jaren geleden uitgestorven, dus daar kunnen we het niet meer aan vragen
Ik ken alleen Haagse uitsprakenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna al m'n familie woont er, op een aantal josti's in Noord-Holland en Limburg na. Er wordt wel flink gescholden in het dialect, maar dat zijn vaak verbasteringen vanuit het ABN.
Donderse schoffel!
Wees rebels, doe het gewoonquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vroeger kon je dan een plaatje vanHeidi Klum
plaatsen.
Nu ook wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
plaatsen.
In de 90's waren ze nog een stel, dus hou je niet inquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
plaatsen.
Ga door en maak me gekquote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen Haagse uitspraken![]()
Ouwe druifsluis
Nee, Flamoeshoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, FlamoeshoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees rebels, doe het gewoon![]()
Hoppa!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BAMquote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die mag wel eens flink ontvlammen met die schijtbrandstof van hem.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Heb je die verdomde Tom de Ridder ook weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die mag wel eens flink ontvlammen met die schijtbrandstof van hem.
Ik mag hopen van wel!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Zal D-ream met "Things can only get better" nog voorbij komen?
datquote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Van mij mogen Timur & Ramon wel blijven eigenlijk
en dat ookquote:Metallica
vrouwenplaatquote:
quote:
hij is tofquote:
Daar hebben ze dan ook jarenlang opgetreden.quote:
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]En ik vond It's The First Time ook leuk
Kut gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Timur leest hier mee, ik zweer het.
ja, die is ook leuk!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]En ik vond It's The First Time ook leuk
Timur had het ook opeens over 'Alles kids achter de rits'quote:Op donderdag 27 september 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kut gemistwat was de hint?
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles kids achter de rits?
[/wolfrolf]
6826265quote:
Ik kende m'n oude nummer niet meer uit m'n hoofd, dus ik heb een nieuwe aangemaakt... Niet bepaald een nummer om mee te pimpenquote:
kwam er van de week achter dat mn oude ICQ nummer nog bestaat, en dat ik het wachtwoord nog wistquote:Op donderdag 27 september 2012 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kende m'n oude nummer niet meer uit m'n hoofd, dus ik heb een nieuwe aangemaakt... Niet bepaald een nummer om mee te pimpen
Ahhaquote:Op donderdag 27 september 2012 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timur had het ook opeens over 'Alles kids achter de rits'![]()
[..]
Feest is altijd tofquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Againzender het volgende:
Maar goed, ik ga naar school. Feessie.....
Het verbaasde me dat het nog bestond! Zelfs inclusief mobiele app, hoe hipquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
kwam er van de week achter dat mn oude ICQ nummer nog bestaat, en dat ik het wachtwoord nog wist
Veel plezierquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Againzender het volgende:
Maar goed, ik ga naar school. Feessie.....
Ik wil niet meer...quote:
Reizen...quote:
Waar?quote:
Ja, zit verdomme al maanden te zoeken..quote:
Achter jequote:
Doorzoekenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zit verdomme al maanden te zoeken..
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zit verdomme al maanden te zoeken..
nopequote:
mocht het nodig zijn, en hij kan door rotzooi heenkijken mag Dago hier best af en toe een nachtje pitten mits hij zelf voor slaapspul zorgt. en een kadetje kaas kan er dan wel afquote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Doorzoeken![]()
Of de woning van Rock gaan kraken
Of ik zet hier een tent neer t/m novemberquote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Doorzoeken![]()
Of de woning van Rock gaan kraken
ow, geen probleem. twas een positieve potdorie waar verder toch niets achter weg komtquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere problemen waar je over wilt praten?
Lekker kamperenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ik zet hier een tent neer t/m november
http://www.camping-taniaburg.nl/tarieven-2012
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat was dit voor truck met die schoen en dat a4'tje?
Je kunt door een a4tje heen. Maar dan moet je em eerst op een bepaalde manier knippen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat was dit voor truck met die schoen en dat a4'tje?
Het wordt wel kouderquote:
Ja dat is wel minderquote:
Kamernet is schrikbarend duur geworden de laatste jaar. Sta je ingeschreven bij de woningstichtingen? Heb je voldoende contacten in Leeuwarden? Bij Kamernet ligt het er heel erg aan hoeveel reacties ze op zo'n kamer krijgen. Soms hoor je niks terug, soms word je bij voorbaat al afgewezen en soms ben je 1 van de lucky few die wel wordt uitgenodigd.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou reageer op kamers op kamernet.nl ofzo, zou ik dan reacties terug krijgen? Of hoor je er nooit wat van?
mocht je echt snel iets willen en bereid zijn in de buidel te tasten heeft http://rotsvast.nl/nl/Home/ nog iets.... ik heb mijn kamer daar ook gehuurd. duur, maar ideaal als je snel iets moet/wilt hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou reageer op kamers op kamernet.nl ofzo, zou ik dan reacties terug krijgen? Of hoor je er nooit wat van?
rotsvast zijn een stel boevenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je echt snel iets willen en bereid zijn in de buidel te tasten heeft http://rotsvast.nl/nl/Home/ nog iets.... ik heb mijn kamer daar ook gehuurd. duur, maar ideaal als je snel iets moet/wilt hebben.
Het laatse jaar, niet de laatste jaarquote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kamernet is schrikbarend duur geworden de laatste jaar. Sta je ingeschreven bij de woningstichtingen? Heb je voldoende contacten in Leeuwarden? Bij Kamernet ligt het er heel erg aan hoeveel reacties ze op zo'n kamer krijgen. Soms hoor je niks terug, soms word je bij voorbaat al afgewezen en soms ben je 1 van de lucky few die wel wordt uitgenodigd.
klopt, maar het kan verdraaid handig zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
rotsvast zijn een stel boevenEn dan kan ie net zo goed elke makelaar die verhuurt afgaan, praktisch allemaal boeven. Kan je al gauw rekenen op 1000 euro voor de eerste maand. Ka-ching!
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het laatse jaar, niet de laatste jaar.
Laatste jaar, niet laatse jaarquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:
Maar maar, dat was gewoon een typoquote:
Scherpquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Boeiend. Als jij kan mierenneuken/miereneuken, kan ik het ookquote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar maar, dat was gewoon een typo.
Ik sta wel bij woonfriesland ingeschreven, maar daar reageren 200 mensen per kamer, dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kamernet is schrikbarend duur geworden de laatste jaar. Sta je ingeschreven bij de woningstichtingen? Heb je voldoende contacten in Leeuwarden? Bij Kamernet ligt het er heel erg aan hoeveel reacties ze op zo'n kamer krijgen. Soms hoor je niks terug, soms word je bij voorbaat al afgewezen en soms ben je 1 van de lucky few die wel wordt uitgenodigd.
scheurijzer.nlquote:
Zal op Kamernet niet anders zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sta wel bij woonfriesland ingeschreven, maar daar reageren 200 mensen per kamer, dat schiet ook niet op.
Lekker met de koe naar je uitvaartquote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Een kop bij Editie NL: 'Uitvaartbranche spinglevend'.
De tegenstrijdigheid!
1997quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef CindieY het volgende:
Around the world!![]()
Is dat echt van de 90's?
Of in foetushouding worden begraven, incl kist in foetusvormquote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker met de koe naar je uitvaart
Werkelijk geniaal!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker met de koe naar je uitvaart
Dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:40 schreef BorisDeLul het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
DE KELLY FAMILY
Ik wil zuur in mijn oren inbrengen met een verroeste injectienaald vol polio...!
Is dit 1996? Begin '96? Even denken. Ehh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef alors het volgende:
Luniz![]()
![]()
![]()
epische MT5 dit en ja ik weet wat nog gaat komen
20 januari 1996quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dit 1996? Begin '96? Even denken. Ehh.
Ik kan dit inschatten doordat ik nog weet wanneer BSB in Nederland waren om die single te promoten.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan dit inschatten doordat ik nog weet wanneer BSB in Nederland waren om die single te promoten.![]()
ik weet precies hoe die video clip gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan dit inschatten doordat ik nog weet wanneer BSB in Nederland waren om die single te promoten.![]()
Ik ook. En al die clips daarna.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik weet precies hoe die video clip gaat
ophouden.. echt nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. En al die clips daarna.Oké, tot 2000 dan want ooit moet je ermee ophouden.
Ik ben nog naar NKOTBSB geweest in mei. En het was best legendarisch.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ophouden.. echt nietdat kan toch niet.. de bsb blijven gewoon bestaan !
![]()
JA!? ben je daar geweest ?!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog naar NKOTBSB geweest in mei. En het was best legendarisch.
Tof tochquote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog naar NKOTBSB geweest in mei. En het was best legendarisch.
mocht je nooit naar 't concert toe !?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Tof tochIk blijf maar hopen op een Spice Girls reünie, ik verwijt het mijn ouders nog steeds
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
JA!? ben je daar geweest ?!hoe was ut ?
ben wel stiekem jaloers hoorquote:
Nou ja ik was 8 ofzo, dus behoorlijk afhankelijk van hen en zij wilden niet. En de ouders van mijn vriendinnetjes ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
mocht je nooit naar 't concert toe !?
ojaa.. da's best klote toendertijd..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ja ik was 8 ofzo, dus behoorlijk afhankelijk van hen en zij wilden niet. En de ouders van mijn vriendinnetjes ook niet
Volgende keer gewoon gaan, is echt lachen!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
ben wel stiekem jaloers hoor![]()
![]()
ben zelf 2 keer naar de bsb geweest in de ahoy![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
ojaa.. da's best klote toendertijd..
@Cee .. is dat tonight van new kids on the block ? ( denk het wel)
ik was te laat voor new kids on the block en take that..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon gaan, is echt lachen!
Ik zat in de mid-'90s dik in het moeras dat boybands heet en sjorde met m'n vriendinnetjes achter alles aan dat kon dansen & zingen playbacken tegelijk. Ach, het levert leuke anekdotes en foto's op.
Voornamelijk wel. Maar ook genoeg jongere mensen die tijdens de hoogtijdagen te jong waren om naar de concerten te mogen. En zelfs mensen die ze nieuw hadden 'ontdekt'. Oh en mannen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef miieejj het volgende:
@cee.. het waren zeker alleen maar van die huisvrouwen die keihard aan het gillen waren toen in mei ?!?
Komt nogquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Shit, Sersjee weer gemist? Welk chanson?
jaa!aaaaaaaaaaahhquote:
Het is weer tijd voor de traditie der tradities. Godzijdank heeft ie me niet gebeld, want ik klink als een halfdode zeehond.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Shit, Sersjee weer gemist? Welk chanson?
Distant Sun zal het wel zijn denk ik?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de traditie der tradities. Godzijdank heeft ie me niet gebeld, want ik klink als een halfdode zeehond.
En altijd aangevraagd door moi. De eerste keer was het nog best lastig Michiel zo ver te krijgen, want hij wilde 'em voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Distant Sun zal het wel zijn denk ik?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9166
1x per jaar gedraaid idd, en steeds het tijdslot van Michiel
Het is een beetje als een kinder-ijsje na een viersterren-maaltijd maar des te beter smaakt dat hoofdgerecht.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef Againzender het volgende:
heerlijk nummer blijft het toch.
jammer deze overgang
Klopt, synesthesie oid. Dan plak je in gedachten kleuren aan bijvoorbeeld dagen (de maandag voelt blauw, kerst voelt paars)quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Piles het volgende:
Rabbering zo op Nederland 3 bij Pavlov. Hij ziet kleuren en getallen bij muziek ofzo
Ze legden het net uit jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, synesthesie oid. Dan plak je in gedachten kleuren aan bijvoorbeeld dagen (de maandag voelt blauw, kerst voelt paars)
Weet hij zeker dat het niet gewoon breking van het licht is in z'n bril?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef Piles het volgende:
Rabbering zo op Nederland 3 bij Pavlov. Hij ziet kleuren en getallen bij muziek ofzo
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weet hij zeker dat het niet gewoon breking van het licht is in z'n bril?
Nee hoor, echt niet. Das hooguit 5 jaar oud.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Het album is alweer 21 jaar oud... Ik weet verdomme nog als de dag van gister da'k 'em kocht bij de lokale platenboer (die al zeker 15 jaar weg is, bedenk ik me net).
Kusje voor jouquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hele week tot laat overwerken... Ben kapot en moet nog een dag.
NSYNCquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Gelukkig is er nu NSync om je te troosten.
Ik ook, elk uithaaltje weet ik nogquote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
En zing het behoorlijk goed mee blijkbaar
Dat was de oude ambachtelijke spelling, daarna gingen ze over op een nieuwe styleeeee en werd het *NSYNC.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo heet het album. 'N Sync is juist.
Oh, ok. Ik geloof je.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was de oude ambachtelijke spelling, daarna gingen ze over op een nieuwe styleeeee en werd het *NSYNC.
Dus. En Cee is de autoriteit hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was de oude ambachtelijke spelling, daarna gingen ze over op een nieuwe styleeeee en werd het *NSYNC.
Het Fok-forum werd opgericht zei iequote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister niet, werden we vermeld?
Ik wil D:Ream met Things can only get better, volgens mij heb ik dan alle 30 zowat gehoord.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Als je meeleest Michiel, i'm dissapoint dat Valensia nog niet gedraaid is. En Will You Be There van MJ. En You Dont Fool me van Queen... en wat stond er nog meer op mijn lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |