De Originalaufnahme is zo'n stuk beter... Dit is maar een slap aftreksel.quote:
Sracasme wordt niet gewaardeerd!quote:
Wil jij deze belediging aan het adres van Live even intrekken?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Adelante het volgende:
Live is voor mij wel een beetje de Coldplay van de jaren '90.
hadden we dat gedrocht niet aan Stenders te danken?quote:
goed voor z'n stem gezorgd inderdaad!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef alors het volgende:
Hahah zo leuk die artiesten van toenHij klinkt nog goed.
Ooooh, die is zo mooi, ultiem herfstplaatje!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Ondertussen draait held Ratz bij de buren van KX gewoon Summer is over! Fuckin' hell.
Eens. Die vrouw was echt veel te goed om in de vergetelheid te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef Againzender het volgende:
Misschien wel De heldendaad van de Pet Shop Boys: Dusty Springfield afstoffen.
juist. gelukkig vonden die twee heren dat ookquote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Die vrouw was echt veel te goed om in de vergetelheid te laten verdwijnen.
Niks aan het handje bij Windesheim, gewoon droogquote:Op donderdag 27 september 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
Bon Jovi![]()
Heel hard aan in de auto, want onweer
Het bleef bij een flits en een harde klapperd gelukkigquote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks aan het handje bij Windesheim, gewoon droog![]()
Alsof je werd geswaffeld door een hele grote penisquote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Het bleef bij een flits en een harde klapperd gelukkig
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof je werd geswaffeld door een hele grote penis
Jazeker, daarom ben ik gestopt met vanuit m'n heupen te dansenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt
No more Shakira?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, daarom ben ik gestopt met vanuit m'n heupen te dansen
Nee, te groot risico op blauwe plekkenquote:
Pocherdquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, te groot risico op blauwe plekken
Zit je nou gewoon Drents tegen me te pratenquote:
Pochen is toch een doodnormaal Nederlands woord?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon Drents tegen me te praten
Baanholder
Volgens mij is "pochen" ABNquote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon Drents tegen me te praten
Baanholder
Pocherd?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pochen is toch een doodnormaal Nederlands woord?
Drents scheldwoord voor een oude zeurderige vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is "pochen" ABN
En wtf is een baanholder?
Ik woon haast in Drenthe, ben het Nedersaksisch goed machtig als taal, maar van dat woord heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drents scheldwoord voor een oude zeurderige vrouw
In ABN bekend als: TANG!
Dan moet men Wikipedia ff aanpassenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon haast in Drenthe, ben het Nedersaksisch goed machtig als taal, maar van dat woord heb ik nog nooit gehoord
Bijna al m'n familie woont er, op een aantal josti's in Noord-Holland en Limburg na. Er wordt wel flink gescholden in het dialect, maar dat zijn vaak verbasteringen vanuit het ABN.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet men Wikipedia ff aanpassen
Helaas is mijn familietak uit Drenthe enkele jaren geleden uitgestorven, dus daar kunnen we het niet meer aan vragen
Ik ken alleen Haagse uitsprakenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna al m'n familie woont er, op een aantal josti's in Noord-Holland en Limburg na. Er wordt wel flink gescholden in het dialect, maar dat zijn vaak verbasteringen vanuit het ABN.
Donderse schoffel!
Wees rebels, doe het gewoonquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vroeger kon je dan een plaatje vanHeidi Klum
plaatsen.
Nu ook wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
plaatsen.
In de 90's waren ze nog een stel, dus hou je niet inquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
plaatsen.
Ga door en maak me gekquote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen Haagse uitspraken![]()
Ouwe druifsluis
Nee, Flamoeshoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, FlamoeshoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees rebels, doe het gewoon![]()
Hoppa!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BAMquote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die mag wel eens flink ontvlammen met die schijtbrandstof van hem.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Pino112 het volgende:
Heb je die verdomde Tom de Ridder ook weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die mag wel eens flink ontvlammen met die schijtbrandstof van hem.
Ik mag hopen van wel!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Zal D-ream met "Things can only get better" nog voorbij komen?
datquote:Op donderdag 27 september 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Van mij mogen Timur & Ramon wel blijven eigenlijk
en dat ookquote:Metallica
vrouwenplaatquote:
quote:
hij is tofquote:
Daar hebben ze dan ook jarenlang opgetreden.quote:
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]En ik vond It's The First Time ook leuk
Kut gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Timur leest hier mee, ik zweer het.
ja, die is ook leuk!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]En ik vond It's The First Time ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |