SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet juist. 93cm voor oksel tot oksel bij een S is wel erg breed he. Staat ook nergens dat het om wielerkleding gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Spykerracing90 het volgende:
Hier: http://www.craftwear.nl/upload/58/Maattabel%20Craft%202012.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig een goed moment om de topzeem van Castelli eens aan de tand te voelen.
Zekers!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef eentwee het volgende:
Helaas worden we allemaal afgetroefd door Kano. Een mtb voor 0¤
Zijn 't fijne broeken? Dan koop ik er ook 1tje.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik voel me ook net eentwee. Twee koersbroeken Radio Shack gekocht voor 24.95 stuk want die slijten zo hard bij mij.
Thanks voor de tip!
Welke maat heb je Tom? Wij beetje zelfde bouw toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zo'n Leopard broekje. Zit prima! Ook een redelijke zeem.
Verste wat ik tot nu toe gevaren heb is 36 km in 1 dag. 50 op de ijsel is zo'n 40-42 zelf peddelen want de rest is stroming. Ik heb geen tijd dit weekend, afstand maakt me niet zo veel uit. Zit in de redactie van het clubblad en dat kost ook aardig wat tijd. Een andere toertocht lijkt me wel leuk om een keer te varen als jij er ook heen gaat, ben ik je iig te snel af! in mijn k1quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Gripper het volgende:
Kano, nog ff door op vorige topic:
Te ver om naartoe te gaan, of kun je niet zo'n afstand peddelen?
We varen altijd de 50 naar Deventer, met Bever. Die hebben eigen huurkano's, bij de vestiging in Almere. de medewerkers+partners mogen er dat weekend dan gebruik van maken. Ik vaar met mn eigen zeekajak dus dan is het helemaal easy, je kunt rondjes om die slome canadezen heen varen![]()
Wel gezellig, de avond ervoor BBQ-en enzo en een beetje met al die ouwe grijze kanobaarden praten over de juiste peddel slag, dat is al net zulk verstokt volk als ultra-randonneurs.
Deze zijn top, heb ze zelf ook:quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef Deetch het volgende:
Zijn er nog ergens witte armstukken te koop die niet 25 euro (of meer) kosten? Ik vind dat nogal aan de prijs nl. Max budget is ¤15
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef muzas het volgende:
Ik twijfel over die craft-aanbieding. 25 euro voor een shirtje is echt niks..
Maar ja, teamkleding
Wat een innovatiequote:Float like a butterfly, sting like a S3.
Climber supreme - A wheel that literally climbs on its own. Extremely aerodynamic and lightweight with a reactive stiffness and build, the S3 will carry you up the climb when your legs simply do not want to. A highly requested wheel from the Pro Tour teams we work with.
Team Móvistar reporting in.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Whehe hele topic rijdt ineens in een profpakje
Ik heb een Rabo shirt (maar draag ik eigenlijk nooit) en een Vacansoleil broek+shirt+sokkenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Team Móvistar reporting in.
Hed wielen zijn wel geyl...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef eentwee het volgende:
Stop maar met trainen. Het enige wat je hoeft te doen om een berg op te komen is de Hed Stinger 3 wielen kopen.
[..]
Wat een innovatie
Je doet je training niet teniet, als niet gedaan. Maar je mist je doel. Je doel was lang met lage hartslag, door alsnog je hartslag op te jagen zal je lichaam anders reageren op de duurtraining. Als je bijv. de volgende dag weer een interval training hebt staan, zal je niet genoeg uitgerust zijn. Goed trainen is niet alleen de training opzich, maar een juiste opvolging van arbeid (en mate daarvan) en rust. Dus belangrijk dat je ook doet wat voor die dag is aangegeven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intesief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Nee, juist niet. Wij deden altijd finale rijden aan het einde van de duurtraining. Ook tijdens de duurtraining blokken D3. Nooit heel lang en nooit bij de 1e trainingen. Maar als het bijvoorbeeld 5/6 bft waait, zit je op kop al in D2 in de wielen D1, en dan finale rijden of blokjes D2/D3.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intensief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Als je er maar plezier in hebt, vaak nog belangrijker dan effectief trainen. Is natuurlijk anders als je traint om wedstrijden te draaien of goud in bijvoorbeeld de Marmotte te pakken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intesief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef muzas het volgende:
Heb 't net 2,5 uur geprobeerd, maar het is toch wel erg lastig om je hartslag zo laag te houden. Het waait hier aan de kust redelijk, dan vliegt m'n hartslag al omhoog. Goed paar tandjes lichter... Ging uiteindelijk goed. Maar tegen eht einde van de rit, richting huis, moet ik toch een paar keer door de duinen, en dat gaat een klein beetje op en neer... Nou, dan kan ik het vergeten om onder de 150bpm te komen.
Ik kwam uiteindelijk op 145 gemiddeld. Tegen de wind in echt frustrerend langzaam, en met wind mee ben je echt geneigd veel te hard te gaan. Ik merkte overigens wel dat mijn lichaam na een half uur echt veel meer 'zin' had om te knallen.. Meer dan wanneer ik er ook daadwerkelijk op uit ga om te knallen... Maar goed, ingehouden dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.
misschien dat een paar helden dan eindelijk meer gaan focussen op gemiddelde hartslag dan op gemiddelde snelheid
Ben ik niet met je eens Gripquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.
misschien dat een paar helden dan eindelijk meer gaan focussen op gemiddelde hartslag dan op gemiddelde snelheid
Ik vond het aan de westkant van Annecy vrij vlak met af en toe een hoge berg. Dan heb je vanaf Albertville meer mogelijkheden qua rondjes. Ik heb me bij Annecy erg goed vermaakt met ontzettend mooie tochten van 50 tot 120km. Verder is ook mogelijk en je hoeft nooit bij dezelfde kant weer naar beneden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef Gripper het volgende:
Gasten.
Ik ga met mn broertje nog een week richting Alpen over 2 weken, ff van de laatste zonnestralen genieten (en wie weet al een beetje sneeuw op de bergen om ons heen, sneeuw op de weg hoeft van mij niet zo nodig)
Ik wil eigenlijk wel eens de grand colombier op, alleen al vanwege dat fantastische helikoptershot van de afgelopen TDF. Er is echter in die buurt verder niet zoveel spannends, en je zet daar ongeveer een km of 30-40 van Annecy (waar het sowieso leuk fietsen is)
Iemand nog leuke tips? Ik zat zelf een beetje te denken aan omgeving Albertville. Het is wel leuk om complete rondjes te kunnen rijden, dus niet naar een ski-oord omhoog en dan dezelfde weg weer naar beneden.
Hoewel, als we naar Bourg d'Oisans gaan zullen we ons ook altijd wel vermaken, dan doen we gewoon alvast de marmotte route (of marmotton)
Ik neem Strava zeker mee, en als ik op de col l' Epine kom kun jij fluiten naar je KOM.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Patroon het volgende:
Neem dan wel ff Strava mee en val mijn KOM aan op de Col l'epine.
http://app.strava.com/segments/2158017
Vooral met een beginner bij is de omgeving bij Annecy uitermate geschikt. Voor mijn vriendin waren er genoeg opties om te fietsen zonder constant klimmen van 20km te moeten overbruggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Gripper het volgende:
Messieurs Fromage en Patron, merci pour les suggestions!
Kaas: zeker een mooi rondje vanuit Albertville!
http://goo.gl/maps/cGnYZ
[..]
Ik neem Strava zeker mee, en als ik op de col l' Epine kom kun jij fluiten naar je KOM.
Maar ik ben wel op pad met m'n broertje, en die is nog niet zo lang bezig met de rennerij, dus ik zal niet op elk klim volle bak bij m wegknallen, we zijn tenslotte wel samen op vakantie.
Misschien dat als ik m uitleg dat er even oorlogje gespeeld moet worden met een van mn fokvrienden, dat ie daar dan wel begrip voor heeft
Denk ik ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:00 schreef eentwee het volgende:
Briancon is ook wel geschikt als uitvalsbasis denk ik.
Ik ben vorig jaar de Grand Colombier en de Alpe opgefietst. Voor de Grand Colombier stond ik op een camping aan het Lac de Bourget. Vanaf daar heb ik 4 keer een rondje gefietst. Het is er erg fijn fietsen zeker als je niet alleen maar wilt klimmen. Je kan namelijk erg goed langs de Rhone starten dan de heuvels/bergen in en dan weer langs de Rhone terug.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef Gripper het volgende:
Gasten.
Ik ga met mn broertje nog een week richting Alpen over 2 weken, ff van de laatste zonnestralen genieten (en wie weet al een beetje sneeuw op de bergen om ons heen, sneeuw op de weg hoeft van mij niet zo nodig)
Ik wil eigenlijk wel eens de grand colombier op, alleen al vanwege dat fantastische helikoptershot van de afgelopen TDF. Er is echter in die buurt verder niet zoveel spannends, en je zet daar ongeveer een km of 30-40 van Annecy (waar het sowieso leuk fietsen is)
Iemand nog leuke tips? Ik zat zelf een beetje te denken aan omgeving Albertville. Het is wel leuk om complete rondjes te kunnen rijden, dus niet naar een ski-oord omhoog en dan dezelfde weg weer naar beneden.
Hoewel, als we naar Bourg d'Oisans gaan zullen we ons ook altijd wel vermaken, dan doen we gewoon alvast de marmotte route (of marmotton)
Staan die stoplichten er niet voor jou dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, heb berekend dat ik gemiddeld per dag 10 keer door rood rij, dat is 3650 keer per jaar en in de afgelopen 3 jaar in amsterdam dus meer dan 10.000 keer. Nooit een boete gehad, al met al is het het dus wel waard ook al krijg ik een keer een prent.
Die Rabo shirts liggen in Bruchem bij CC5311 in de knaken graaibak. Wel het vorige model maar als voor lul rijden je niets uitmaakt heb je wel een shirt voor heel weinagh.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb een Rabo shirt (maar draag ik eigenlijk nooit) en een Vacansoleil broek+shirt+sokken
Ik heb ook het oude model. Gekregen toen ik een abonnement nam op de WielerRevuequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Rabo shirts liggen in Bruchem bij CC5311 in de knaken graaibak. Wel het vorige model maar als voor lul rijden je niets uitmaakt heb je wel een shirt voor heel weinagh.
Ik woon in Amsterdam, hier doet iedereen dat. En bovendien, ik kan je eerlijk zeggen dat ik bij al die 10.000 stoplichten nog nooit een kwade blik of een toeterende auto heb gezien of gehoord. Ik negeer altijd uiterst respectvol de regels en heb ook maar weinig respect voor mensen die dat niet doen (die dus door rood rijden en dan mensen hinderen die door groen rijden of lopen of mensen die bijv. onnodig links op het fietspad blijven). Ik heb regelmatig bijna ongelukken op de fiets maar die worden in 99,9% van de gevallen veroorzaakt door andere weggebruikers en dan wel: voetgangers die op het fietspad lopen of plotseling het fietspad oversteken; fietsers die plotseling naar links of rechts gaan of afslaan zonder hun hand uit te steken en zonder te kijken; auto's die niet goed opletten bij afslaan. Maar vrij weinig met auto's hoor. Ik zou zeggen van alle bijna-ongelukken 5% met auto's, 40% met andere fietsers, 30% met toeristen en 25% met andere Nederlanders (of medelanders).quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staan die stoplichten er niet voor jou dan?
Bij ons in de stad zie je iedereen altijd netjes op groen wachten en dan komt er een junk aan en loopt gewoon tussen de auto's door. Totaal geen besef van normen en waarden, maar ja, daarom ook junk.
"Iedereen hier doet het" is het grootste kul argument wat ik ooit heb gehoord. Maar de "Ik negeer altijd uiterst respectvol de regels" komt met stip binnen op 1.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, hier doet iedereen dat. En bovendien, ik kan je eerlijk zeggen dat ik bij al die 10.000 stoplichten nog nooit een kwade blik of een toeterende auto heb gezien of gehoord. Ik negeer altijd uiterst respectvol de regels en heb ook maar weinig respect voor mensen die dat niet doen (die dus door rood rijden en dan mensen hinderen die door groen rijden of lopen of mensen die bijv. onnodig links op het fietspad blijven). Ik heb regelmatig bijna ongelukken op de fiets maar die worden in 99,9% van de gevallen veroorzaakt door andere weggebruikers en dan wel: voetgangers die op het fietspad lopen of plotseling het fietspad oversteken; fietsers die plotseling naar links of rechts gaan of afslaan zonder hun hand uit te steken en zonder te kijken; auto's die niet goed opletten bij afslaan. Maar vrij weinig met auto's hoor. Ik zou zeggen van alle bijna-ongelukken 5% met auto's, 40% met andere fietsers, 30% met toeristen en 25% met andere Nederlanders (of medelanders).
Voor mij is het enige verschil tussen een rood en groen stoplicht: bij een groen stoplicht komt het verkeer meestal van achter en van voren, bij een rood stoplicht komt het van links en van rechts. Vaak is het veiliger om verkeer dan links en rechts te hebben omdat dat makkelijker en sneller zichtbaar is dan verkeer van achteren, bijvoorbeeld. Uit onderzoeken is ook gewoon gebleken dat vrouwen sneller overlijden in het verkeer op de fiets omdat ze het groene licht vaker respecteren en dan vaker betrokken raken bij ongelukken met bijv. rechtsafslaande vrachtwagens. Ik kan helaas het betreffende artikel niet meer vinden op Google.
Lees eens goed, "ik NEGEER altijd respectvol de regels"quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
"Iedereen hier doet het" is het grootste kul argument wat ik ooit heb gehoord. Maar deze "Ik respecteer altijd uiterst respectvol de regels" komt met stip op 1.![]()
Oja sorry, typo. Ik bedoel ook "Ik negeer altijd respectvol de regels" is het grootste non argument die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Lees eens goed, "ik NEGEER altijd respectvol de regels"
En dat iedereen het doet: dat betekent wel dat alle weggebruikers eraan gewend zijn en dat er ook weinig sociale druk is om te wachten. Ik voel me ook altijd een loser als ik wacht.
Gek genoeg doe ik dit tijdens mijn training dus niet, het is bij het gewone stadsfietsen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:16 schreef muzas het volgende:
Rammend asociaal om je niet gewoon aan de regels te houden. Een rood licht duurt je hooguit een paar minuutjes. Vind je dat vervelend tijdens je training, ga dan de stad uit.. Dat duurt ook nooit lang.
Je breng niet alleen jezelf maar ook anderen in gevaar. Helaas hebben de meeste mensen die de regels niet naleven het idee een soort super-verkeersinzicht te hebben.
Bedenk je dat die auto dat misschien niet heeft. Bovendien, als jij door je rare gedrag mbt de regels tegen een auto aan klapt, kan die automobilist opdraaien voor jouw stommiteit. Nee, in mijn ogen bestaat er geen enkel excuus om je niet aan de regels te houden.
Wat ben jij goed. Net wat muzas zegt.. je denkt ook nog op te kunnen letten wie slechte bestuurders zijn, echt hequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Gek genoeg doe ik dit tijdens mijn training dus niet, het is bij het gewone stadsfietsen!
En ik let ook graag extra op voor slechte automobilisten. Zo goed ben ik dan weer net wel.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:20 schreef buzz1291 het volgende:
JohnDDD is gewoon een asociale verkeershufter zoals er zoveel in Amsterdom rondrijden. Solliciterend naar het verpletterend genot van een paar krakende vrachtwagenwielen of een rollercoaster lookalike over een motorkap denken alle fietsende Amsterdommers nog altijd dat de hele weg van hun is. Bij mij bekruipt dan altijd in de zeldzame keren dat ik 020 MOET zijn, de gedachte van, vrij naar Jules Deelder, een goeie Amsterdommer is een dooie Amsterdommer.
Buzz, vat de koe bij de horens. Als je fietst zoals je zegt ben je gewoon asociaal.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:31 schreef SuperWeber het volgende:
Ga anders even jullie eigen negeer hier wel/niet de verkeersregelstopic openen...
Dan kunnen we het hier nog even gezellig houden
Asociaal vind ik andere verkeersdeelnemers voor de wielen of voeten rijden. Dat heeft geen fluit met stoplichten te maken. Gisteren nog bijna omver gereden door een wijf dat ik wilde inhalen en op dat moment zo naar links ging om af te slaan. Heb haar weg moeten duwen om een ongeluk te voorkomen. Hoeveel mensen rijden respecteren niet de regels en rijden dan nog hondsasociaal....ik negeer alle regels maar ben altijd sociaal, niet altijd vriendelijk trouwens als mensen mij hinderen, dan krijgen ze een vloek naar hun hoofdquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Buzz, vat de koe bij de horens. Als je fietst zoals je zegt ben je gewoon asociaal.
Gaan je ouders verhuizen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
Straks ff naar een paar huizen kijken
Nee, ik ben op zoek naar iets voor mezelf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaan je ouders verhuizen?
btw Buzz heeft gelijk. Ik heb in A'dam gewerkt en kom er regelmatig. Op de een of andere manier hufteriger verkeersgedrag dan elders.
Weet je dat wel zeker? Dan moet je ook zelf prakkie koken hé?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, ik ben op zoek naar iets voor mezelf.
Daarom kijk ik alleen naar huizen waar een snackbar op loopafstand zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Dan moet je ook zelf prakkie koken hé?
Tssssssssssssssssk, faalhaas... De chinees levert veel meer calorieën voor hetzelfde geldquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik alleen naar huizen waar een snackbar op loopafstand zit.
Het zullen wel de diepvries maaltijden van Iglo of de stoommaaltijden van Appie worden.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, faalhaas... De chinees levert veel meer calorieën voor hetzelfde geld
Goede tip!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, faalhaas... De chinees levert veel meer calorieën voor hetzelfde geld
Misschien een paar, maar toch over het algemeen zelf koken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het zullen wel de diepvries maaltijden van Iglo of de stoommaaltijden van Appie worden.....
Om het gewauwel over het goedpraten van niet naleven van verkeersregels eens een draai te geven.
Ik hoop dat ik dit hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:45 schreef Holenbeer het volgende:
toen ik de eerste keer het ouderlijk huis verliet voor paar maanden buitenland kwam ik ook 5 tot 10 kg aan door vet eten en veel te veel feestjes.
De 2e keer toen ik het ouderlijk huis verliet viel ik juist af doordat ik door eigen dagindeling veel meer tijd had om te sporten.
Precies, er zijn ook een aantal stoplichten waar ik zo door fiets. Maar dat zijn van die "onzin" stoplichten die op groen gaan zodra je drukt. Bij de grote oversteken (over de provinciale weg etc) ga ik niet door rood, ook niet als er niets aankomt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef eentwee het volgende:
Er staan veel te veel stoplichten in een grote stad. De meeste zijn ook nog slecht afgesteld. Bijv. in dezelfde richting groen voor voetgangers en nog rood voor fietsers. Als je er elke dag langs moet ga je vanzelf om je heen kijken of je door kunt. Er zijn grenzen aan hoe vaak en lang je mensen zinloos kunt laten wachten. De stoplichten zijn wel goed voor wie veilig wil oversteken zonder zelf om zich heen te kijken en een risicoafweging te maken (bijv. ouderen). Op de racefiets stop ik wel bijna altijd voor rood, want dan ga ik zelf harder en kan ik de situaties minder goed overzien. Bovendien heb ik dan geen haast. Overigens denk ik wel dat JohnDDD onderschat hoe hinderlijk alle regels negeren is. Het kan niet dat je altijd door rood rijdt en niemand zich eraan stoort. Al zijn het maar de mensen die wel wachten.
Ja. Met die 2 koersen wij altijd door het dorp. Scheldend en tierend op iedereen die te langzaam gaat of ons hindert.quote:
Nope. Misschien toeval? Als je er last van houd zou ik er idd eens naar gaan kijken, maar als je ergens 1 keer last van heb is toch geen reden om meteen je fiets anders af t e stellen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef 1299 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met een pijnlijke knie aan de binnenkant? Vandaag een stukkie gefietst en kreeg er last van, maar ik moest nog een km of 10 dus ik heb gewoon doorgedouwd. Maar nu doet het ook zeer als ik gewoon loop.
Misschien de afstelling van de fiets eens laten nakijken? Ik heb recent juist minder gefietst dan vorige maanden dus ik vind het wel vreemd.
Nee dat is ook helemaal waar, wat dit soort dingen aangaat ben ik soms een beetje een hypochonderquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope. Misschien toeval? Als je er last van houd zou ik er idd eens naar gaan kijken, maar als je ergens 1 keer last van heb is toch geen reden om meteen je fiets anders af t e stellen?
Beetje meer op souplesse trainen, zeker als je afgelopen maanden weinig gefietst hebt. Het wordt nu kouder, en kans op blessures en pijntjes neemt toe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee dat is ook helemaal waar, wat dit soort dingen aangaat ben ik soms een beetje een hypochonder
Twee weken terug had ik er ook last van, maar toen ging het vanzelf weer weg. Ik denk dat ik het nu een beetje overbelast heb. Eindelijk wind mee, dan wil je ook graag een hoger tempo rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |