SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet juist. 93cm voor oksel tot oksel bij een S is wel erg breed he. Staat ook nergens dat het om wielerkleding gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Spykerracing90 het volgende:
Hier: http://www.craftwear.nl/upload/58/Maattabel%20Craft%202012.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig een goed moment om de topzeem van Castelli eens aan de tand te voelen.
Zekers!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef eentwee het volgende:
Helaas worden we allemaal afgetroefd door Kano. Een mtb voor 0¤
Zijn 't fijne broeken? Dan koop ik er ook 1tje.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik voel me ook net eentwee. Twee koersbroeken Radio Shack gekocht voor 24.95 stuk want die slijten zo hard bij mij.
Thanks voor de tip!
Welke maat heb je Tom? Wij beetje zelfde bouw toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zo'n Leopard broekje. Zit prima! Ook een redelijke zeem.
Verste wat ik tot nu toe gevaren heb is 36 km in 1 dag. 50 op de ijsel is zo'n 40-42 zelf peddelen want de rest is stroming. Ik heb geen tijd dit weekend, afstand maakt me niet zo veel uit. Zit in de redactie van het clubblad en dat kost ook aardig wat tijd. Een andere toertocht lijkt me wel leuk om een keer te varen als jij er ook heen gaat, ben ik je iig te snel af! in mijn k1quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Gripper het volgende:
Kano, nog ff door op vorige topic:
Te ver om naartoe te gaan, of kun je niet zo'n afstand peddelen?
We varen altijd de 50 naar Deventer, met Bever. Die hebben eigen huurkano's, bij de vestiging in Almere. de medewerkers+partners mogen er dat weekend dan gebruik van maken. Ik vaar met mn eigen zeekajak dus dan is het helemaal easy, je kunt rondjes om die slome canadezen heen varen![]()
Wel gezellig, de avond ervoor BBQ-en enzo en een beetje met al die ouwe grijze kanobaarden praten over de juiste peddel slag, dat is al net zulk verstokt volk als ultra-randonneurs.
Deze zijn top, heb ze zelf ook:quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef Deetch het volgende:
Zijn er nog ergens witte armstukken te koop die niet 25 euro (of meer) kosten? Ik vind dat nogal aan de prijs nl. Max budget is ¤15
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef muzas het volgende:
Ik twijfel over die craft-aanbieding. 25 euro voor een shirtje is echt niks..
Maar ja, teamkleding
Wat een innovatiequote:Float like a butterfly, sting like a S3.
Climber supreme - A wheel that literally climbs on its own. Extremely aerodynamic and lightweight with a reactive stiffness and build, the S3 will carry you up the climb when your legs simply do not want to. A highly requested wheel from the Pro Tour teams we work with.
Team Móvistar reporting in.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Whehe hele topic rijdt ineens in een profpakje
Ik heb een Rabo shirt (maar draag ik eigenlijk nooit) en een Vacansoleil broek+shirt+sokkenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Team Móvistar reporting in.
Hed wielen zijn wel geyl...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef eentwee het volgende:
Stop maar met trainen. Het enige wat je hoeft te doen om een berg op te komen is de Hed Stinger 3 wielen kopen.
[..]
Wat een innovatie
Je doet je training niet teniet, als niet gedaan. Maar je mist je doel. Je doel was lang met lage hartslag, door alsnog je hartslag op te jagen zal je lichaam anders reageren op de duurtraining. Als je bijv. de volgende dag weer een interval training hebt staan, zal je niet genoeg uitgerust zijn. Goed trainen is niet alleen de training opzich, maar een juiste opvolging van arbeid (en mate daarvan) en rust. Dus belangrijk dat je ook doet wat voor die dag is aangegeven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intesief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Nee, juist niet. Wij deden altijd finale rijden aan het einde van de duurtraining. Ook tijdens de duurtraining blokken D3. Nooit heel lang en nooit bij de 1e trainingen. Maar als het bijvoorbeeld 5/6 bft waait, zit je op kop al in D2 in de wielen D1, en dan finale rijden of blokjes D2/D3.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intensief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Als je er maar plezier in hebt, vaak nog belangrijker dan effectief trainen. Is natuurlijk anders als je traint om wedstrijden te draaien of goud in bijvoorbeeld de Marmotte te pakken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef muzas het volgende:
Stel je sluit een rustige maar lange duurtraining (D1) af met een behoorlijk intesief stukje, e.g. 2 keer volle bak kopje op. Doe je dan je duurtraining te niet?
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef muzas het volgende:
Heb 't net 2,5 uur geprobeerd, maar het is toch wel erg lastig om je hartslag zo laag te houden. Het waait hier aan de kust redelijk, dan vliegt m'n hartslag al omhoog. Goed paar tandjes lichter... Ging uiteindelijk goed. Maar tegen eht einde van de rit, richting huis, moet ik toch een paar keer door de duinen, en dat gaat een klein beetje op en neer... Nou, dan kan ik het vergeten om onder de 150bpm te komen.
Ik kwam uiteindelijk op 145 gemiddeld. Tegen de wind in echt frustrerend langzaam, en met wind mee ben je echt geneigd veel te hard te gaan. Ik merkte overigens wel dat mijn lichaam na een half uur echt veel meer 'zin' had om te knallen.. Meer dan wanneer ik er ook daadwerkelijk op uit ga om te knallen... Maar goed, ingehouden dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.
misschien dat een paar helden dan eindelijk meer gaan focussen op gemiddelde hartslag dan op gemiddelde snelheid
Ben ik niet met je eens Gripquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hartslag hoeft ook niet de hele tijd onder de 150 te zitten, als ie gemiddeld over de hele training maar rond die waarde zit.
misschien dat een paar helden dan eindelijk meer gaan focussen op gemiddelde hartslag dan op gemiddelde snelheid
Ik vond het aan de westkant van Annecy vrij vlak met af en toe een hoge berg. Dan heb je vanaf Albertville meer mogelijkheden qua rondjes. Ik heb me bij Annecy erg goed vermaakt met ontzettend mooie tochten van 50 tot 120km. Verder is ook mogelijk en je hoeft nooit bij dezelfde kant weer naar beneden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:18 schreef Gripper het volgende:
Gasten.
Ik ga met mn broertje nog een week richting Alpen over 2 weken, ff van de laatste zonnestralen genieten (en wie weet al een beetje sneeuw op de bergen om ons heen, sneeuw op de weg hoeft van mij niet zo nodig)
Ik wil eigenlijk wel eens de grand colombier op, alleen al vanwege dat fantastische helikoptershot van de afgelopen TDF. Er is echter in die buurt verder niet zoveel spannends, en je zet daar ongeveer een km of 30-40 van Annecy (waar het sowieso leuk fietsen is)
Iemand nog leuke tips? Ik zat zelf een beetje te denken aan omgeving Albertville. Het is wel leuk om complete rondjes te kunnen rijden, dus niet naar een ski-oord omhoog en dan dezelfde weg weer naar beneden.
Hoewel, als we naar Bourg d'Oisans gaan zullen we ons ook altijd wel vermaken, dan doen we gewoon alvast de marmotte route (of marmotton)
Ik neem Strava zeker mee, en als ik op de col l' Epine kom kun jij fluiten naar je KOM.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Patroon het volgende:
Neem dan wel ff Strava mee en val mijn KOM aan op de Col l'epine.
http://app.strava.com/segments/2158017
Vooral met een beginner bij is de omgeving bij Annecy uitermate geschikt. Voor mijn vriendin waren er genoeg opties om te fietsen zonder constant klimmen van 20km te moeten overbruggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Gripper het volgende:
Messieurs Fromage en Patron, merci pour les suggestions!
Kaas: zeker een mooi rondje vanuit Albertville!
http://goo.gl/maps/cGnYZ
[..]
Ik neem Strava zeker mee, en als ik op de col l' Epine kom kun jij fluiten naar je KOM.
Maar ik ben wel op pad met m'n broertje, en die is nog niet zo lang bezig met de rennerij, dus ik zal niet op elk klim volle bak bij m wegknallen, we zijn tenslotte wel samen op vakantie.
Misschien dat als ik m uitleg dat er even oorlogje gespeeld moet worden met een van mn fokvrienden, dat ie daar dan wel begrip voor heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |