SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet juist. 93cm voor oksel tot oksel bij een S is wel erg breed he. Staat ook nergens dat het om wielerkleding gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Spykerracing90 het volgende:
Hier: http://www.craftwear.nl/upload/58/Maattabel%20Craft%202012.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig een goed moment om de topzeem van Castelli eens aan de tand te voelen.
Zekers!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef eentwee het volgende:
Helaas worden we allemaal afgetroefd door Kano. Een mtb voor 0¤
Zijn 't fijne broeken? Dan koop ik er ook 1tje.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik voel me ook net eentwee. Twee koersbroeken Radio Shack gekocht voor 24.95 stuk want die slijten zo hard bij mij.
Thanks voor de tip!
Welke maat heb je Tom? Wij beetje zelfde bouw toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zo'n Leopard broekje. Zit prima! Ook een redelijke zeem.
Verste wat ik tot nu toe gevaren heb is 36 km in 1 dag. 50 op de ijsel is zo'n 40-42 zelf peddelen want de rest is stroming. Ik heb geen tijd dit weekend, afstand maakt me niet zo veel uit. Zit in de redactie van het clubblad en dat kost ook aardig wat tijd. Een andere toertocht lijkt me wel leuk om een keer te varen als jij er ook heen gaat, ben ik je iig te snel af! in mijn k1quote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Gripper het volgende:
Kano, nog ff door op vorige topic:
Te ver om naartoe te gaan, of kun je niet zo'n afstand peddelen?
We varen altijd de 50 naar Deventer, met Bever. Die hebben eigen huurkano's, bij de vestiging in Almere. de medewerkers+partners mogen er dat weekend dan gebruik van maken. Ik vaar met mn eigen zeekajak dus dan is het helemaal easy, je kunt rondjes om die slome canadezen heen varen![]()
Wel gezellig, de avond ervoor BBQ-en enzo en een beetje met al die ouwe grijze kanobaarden praten over de juiste peddel slag, dat is al net zulk verstokt volk als ultra-randonneurs.
Deze zijn top, heb ze zelf ook:quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef Deetch het volgende:
Zijn er nog ergens witte armstukken te koop die niet 25 euro (of meer) kosten? Ik vind dat nogal aan de prijs nl. Max budget is ¤15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |