Sok over je hoofd trekken en naar beneden rennen, roepen dat je er eerst was.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon enorm bizarre acties ondernemen als er ingebroken wordt. Daar rekenen ze niet op
En wel vlees eten zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 23:24 schreef Stiggie het volgende:
Fucking Tinkerbell? Wie de Fuck is zo gek om dat wijf weer een podium te geven op de NL tv. Gatverdamme wat misselijk dat ze die vuile kattenmoordenaar uitnodigen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Sok over je hoofd trekken en naar beneden rennen, roepen dat je er eerst was.
Die gaat vanavond met Jeroen meequote:Op woensdag 26 september 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat ze geen sperma in d'r ogen krijgt.
Of gewoon meehelpen met tillen van de TV enzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Sok over je hoofd trekken en naar beneden rennen, roepen dat je er eerst was.
Tuigleven doet hem niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef Sound.Cloud het volgende:
[ afbeelding ]
I'll kick your ass mathafakkaaa
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Of gewoon meehelpen met tillen van de TV enzo.
Das voeding. En geen huisdier zoals dat in de westerse samenleving wordt gezien.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wel vlees eten zeker
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das voeding. En geen huisdier zoals dat in de westerse samenleving wordt gezien.
Als je zo gaat redeneren... Tinkerbell mag je van mij dan ook gewoon neerknuppelen en een tas van maken.
Je snapt wat ze zit te blaten?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Hoe kut ik haar ook vind. Zij heeft wel een punt.
Westerse projecties van wat goed is voor de rest van de wereld.quote:
Ja geld inzamelen kost subsidiequote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef waxmask het volgende:
En hoeveel subsidie mag dit weer kosten?
Ik heb haar niks over inzamelen gehoord hoor....quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja geld inzamelen kost subsidie
Let op of zeg niks
Doet ze dit om de Kunst of de Wereldvrede?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Westerse projecties van wat goed is voor de rest van de wereld.
(Dat wij weten wat goed is voor de rest van de wereld)
http://pauwenwitteman.vara.nl/TINKEBELL-donatie.2572.0.htmlquote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb haar niks over inzamelen gehoord hoor....![]()
Geen idee. Ze blijft geschiftquote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Doet ze dit om de Kunst of de Wereldvrede?
Tinkerbell ook. Handtasje van maken!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kat heeft een 10sx beter leven gehad dan jouw bio-industrieburger
Een combinatie, een soort van Mandela 2.0.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Doet ze dit om de Kunst of de Wereldvrede?
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
5euro voor een draaiende kettingzaag in d'r navel
Allemaal een tientje lappen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zullen wij met z'n allen wat geld inzamelen voor spreaded?
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef henkde_j het volgende:
5euro voor een draaiende kettingzaag in d'r navel
Een soort levend Dr Bibberquote:Op woensdag 26 september 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik wil een steeksleutel in haar vagina.
een 7.0.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
ze heeft wel een lekker bekkie en redelijk lichaam
Alleen een veels te grote roze brilquote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
ze biedt zichzelf aan voor geld.. niets meer dan een hoertje dus..quote:
Ze is best aantrekkelijk imoquote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:35 schreef UncleDolan het volgende:
¤100 als ik haar poes mag opzetten.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:36 schreef Cee het volgende:
En toen kwam een olifant met een grote snuit en die blies z'n laatste adem uit en daar maakte ze een tentenkamp van voor de weeskindjes.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:36 schreef Cee het volgende:
En toen kwam een olifant met een grote snuit slurf
inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik vind die IKEA-actie van haar in Guinee-Bissao wel weer grappig en ironisch.
Het is hip om iemand te haten die iets goed doets blijkbaarquote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef rubbereend het volgende:
omg ik vind iets van Tinkebell leukdat is niet de bedoeling
Nou tis meer dat heel veel dingen die ik van haar gezien heb echt vreselijk vind........ maar dit is wel echt tofquote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hip om iemand te haten die iets goed doets blijkbaar
Rotzooi van Ikea weggeven.... dat doe ik altijd bij mensen die ik haat...rotzooi geven die binnen een maand uit elkaar vallen...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hip om iemand te haten die iets goed doets blijkbaar
Kleren geven van C&A?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Wel originele gedachte zou Tinkebell over Syrie hebben?
Fok!-abonnementen weggeven.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
Wel originele gedachte zou Tinkebell over Syrie hebben?
Wel mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wat een verschilligheid aan 1 tafel.
Ben al blij dat er geen sporter isquote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wat een verschilligheid aan 1 tafel.
Snel zijn anders draait Tink zijn nek om en maakt er een kek jasje van....quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef alors het volgende:
Hij moet z'n uwwwr wel even temperen, maar dan is hij wel welkom.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Snel zijn anders draait Tink zijn nek om en maakt er een kek jasje van....
Ik ga gewoon nooit naar Noord-Afrikaquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Mooi maar tegelijkertijd gruwelijk werk
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nooit naar Noord-Afrika![]()
een brok ellende
Eeeh Syrië ligt niet in Noord-Afrika...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een brok ellende
Nee hou jij het maar bij rukken op Tinky....topografisch wonder....quote:Op woensdag 26 september 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een brok ellende
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Eeeh Syrië ligt niet in Noord-Afrika...
Dat stukje noemen ze het Midden-Oosten en valt onder Azië.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat stukkie groen/blauw rechts bedoel ik dan er ook bij
Ik ga trouwens aandacht vragen voor kindermishandeling. Dan pik ik zo'n dakloos Braziliaantje van een jaar of 9 op uit de straten van Rio. En dan zet ik er een camera erop terwijl ik 'm in elkaar trap tot ie niet meer kan janken en bloed spuugt. Hey, niet zeiken mensen, ik doe dat omdat ik jullie aandacht wil vestigen op kindermishandeling in Brazilië. Isse kunst!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef Chastity. het volgende:
Sommige mensen laten hun dode huisdieren opzetten, anderen maken er een tas van. Verschil is dat die tinkerbel mensen aan het denken wilde zetten (en enigzins aandachtsgeil is) Doel is bereikt.
Dat stukkie groen blauw bedoel ik er dan ook BIJquote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stukje noemen ze het Midden-Oosten en valt onder Azië.
The fuck, je was nog serieus ook?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat stukkie groen/blauw rechts bedoel ik dan er ook bij
zeker, alleen jammer dat sommige fotografen zo overdreven kicken op actuele onderwerpen/nieuwsquote:
Het mooiste is natuurlijk dat het geen fotograaf is.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zeker, alleen jammer dat sommige fotografen zo overdreven kicken op actuele onderwerpen/nieuws
wat is het dan? ramptoerist?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat het geen fotograaf is.mooi verhaal.
Je zult iig erg veel aandacht krijgen!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik ga trouwens aandacht vragen voor kindermishandeling. Dan pik ik zo'n dakloos Braziliaantje van een jaar of 9 op uit de straten van Rio. En dan zet ik er een camera erop terwijl ik 'm in elkaar trap tot ie niet meer kan janken en bloed spuugt. Hey, niet zeiken mensen, ik doe dat omdat ik jullie aandacht wil vestigen op kindermishandeling in Brazilië. Isse kunst!
wou je dr zo graag?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5000 euro binnen voor Tinkebell
Daar gaat zn vest.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Welikeart ligt gelijk zo plat als een dubbeltje
Mooizo, deze appetijtelijke jongeman verdient wel een kogelvrijvest.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Welikeart ligt gelijk zo plat als een dubbeltje
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Teeven en Eertmans willen zelf rechtertje spelen.
Teeven probeert nog de rechterlijke macht te beïnvloeden als politicus en dat is helemaal kwalijk.
Gelukkig heeft het OM Teeven daar nooit voor geschikt gevonden en zal ook Eertmans met z'n populistische gelul nooit dat ambt bekleden.
En ook weer Paul Jansenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tineke Ceelen
Directeur Stichting Vluchteling over verkrachtingen in Syrië
Ivo Labbé
Sterrenkundige over de diepste ruimtefoto’s ooit gemaakt.
Marco Roelofs
Frontman Heideroosjes stopt en vertelt in het boek 'Kaal' zijn levensverhaal.
Zodat rechts ook weer even tevreden isquote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook weer Paul Jansen
Politiek commentator over de formatie en ministers.
Wat een shitshow.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook weer Paul Jansen
Politiek commentator over de formatie en ministers.
Mijn Spice Girls liedje is nog niet afgelopen... ze wachten maar even.quote:
Ja hij is stilletjes binnengesneakt via de EO.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel een beetje een doorbraak in het zuilenstelsel dat de Vara tegenwoordig steeds vaker Telegraafjournalisten als deskundige uitnodigt.
Op zich wel een goede zaak, anders wordt het wel heel erg ouwe-jongens-krentenbrood.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel een beetje een doorbraak in het zuilenstelsel dat de Vara tegenwoordig steeds vaker Telegraafjournalisten als deskundige uitnodigt.
Zo'n Rottenberg hoef ik hier echt niet te zien bv.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich wel een goede zaak, anders wordt het wel heel erg ouwe-jongens-krentenbrood.
Nee, dat komt nu....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, het interessantste onderwerp is wel geweest.
Ik eigenlijk helemaal niet.quote:
Vooral geïnteresseerd in plekjes waar nooit licht schijnt zei hij.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is die man vooral op zoek naar bruine sterretjes.
Ja, maar niet zoals het in de Bijbel staat.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Geloof jij in de schepping eigenlijk?
Dat zijn de bestenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:29 schreef thettes het volgende:
Hij kan het wel lekker simpel vertellen zeg. Wel interessant inderdaad.
Beter iemand die het simpel vertelt dan zo'n saaie professor die een gortdroog college geeft.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:29 schreef thettes het volgende:
Hij kan het wel lekker simpel vertellen zeg. Wel interessant inderdaad.
Vincent Icke kan hier ook briljant over vertellen. Begrijpelijk, en toch boeiendquote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beter iemand die het simpel vertelt dan zo'n saaie professor die een gortdroog college geeft.
Klopt, bij DWDD deed ie het vanavond prima.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vincent Icke kan hier ook briljant over vertellen. Begrijpelijk, en toch boeiend
'Kind gebleven' is onzin. Hij heeft izch alleen gefocust op een passie of een bepaalde missie, waarbij hij het belang van het echte leven vergeten is. Daarin is hij echt niet de enige. Zat mensen die een carrière blijven nastreven, en opeens zien dat ze tegen de 40 lopen, en het te laat vinden om nog aan een gezin te beginnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
Ik vind het wel een mooi verhaal hoor. Zeker niet saai, sympathieke vent die een beetje kind is gebleven misschien.
Ik bedoel het ook niet in negatieve zin hoor. Meer zoiets als ´ergens in blijven hangen´ wat ik juist wel leuk vind. Natuurlijk is het een passie.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
'Kind gebleven' is onzin. Hij heeft izch alleen gefocust op een passie of een bepaalde missie, waarbij hij het belang van het echte leven vergeten is. Daarin is hij echt niet de enige. Zat mensen die een carrière blijven nastreven, en opeens zien dat ze tegen de 40 lopen, en het te laat vinden om nog aan een gezin te beginnen.
Ik bedoelde het ook niet offensief. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het ergens in blijven hangen niet iets is dat alleen gaat over zaken die je als kind leuk vond en bleef najagen....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet in negatieve zin hoor. Meer zoiets als ´ergens in blijven hangen´ wat ik juist wel leuk vind. Natuurlijk is het een passie.
Dutch Mountains van The Nits.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef Kenju het volgende:
Dat nummer doet me aan een ander nummer denken.....
Het belang van het echte leven, tja, dat belang vond hij blijkbaar in z'n muziekquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
'Kind gebleven' is onzin. Hij heeft izch alleen gefocust op een passie of een bepaalde missie, waarbij hij het belang van het echte leven vergeten is. Daarin is hij echt niet de enige. Zat mensen die een carrière blijven nastreven, en opeens zien dat ze tegen de 40 lopen, en het te laat vinden om nog aan een gezin te beginnen.
Nee, iets anders, iets veel bekenders....quote:
Denk meer dat hij het belang van het echte leven niet erkende, of dacht 'dat komt wel'.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het belang van het echte leven, tja, dat belang vond hij blijkbaar in z'n muziek
Veel bekendere zijn er niet qua band in de NL popgeschiedenis.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Kenju het volgende:
Nee, iets anders, iets veel bekenders....
Wat, wie?quote:Edit: Niemand van Guus Meeuwis....
Nouja, het echte leven, als muziek je alles is, is dat eigenlijk een beetje je echte levenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Denk meer dat hij het belang van het echte leven niet erkende, of dacht 'dat komt wel'.
Het kan je leven zijn als in dat het je passie is. Maar alle onderdelen van het leven die de meeste mensen uiteindelijk willen, zoals een relatie, kinderen, etc. is wat je generaal zou kunnen zien als het 'echte leven' in deze context.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, het echte leven, als muziek je alles is, is dat eigenlijk een beetje je echte leven
het is dwdd niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel vanavond een gast i.v.m de uitgave van de iPhone 5/
En waarschijnlijk ook Christ Klep over Israël-Iran.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. De Vries
Misdaadverslaggever over moordzaken Van der Stap en Vaatstra.
Huub Stapel
Acteur speelt hoofdrol in nieuwe televisieserie.
Jeujquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook Christ Klep over Israël-Iran.
Nuke-2quote:
Komt dus ook langs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook Christ Klep over Israël-Iran.
Hij moet idd 's nodig naar een andere haararchitect.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Klep is gewoon een halve Adolf.
Toch jammer dat Freek de Jonge er niet is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Peter R te gast. Gegarandeerd een topshow.
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik dacht laat ik weer eens kijken en wie zie ik Peter R.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik dacht laat ik weer eens kijken en wie zie ik Peter R.
Die kerel heeft met haar pas gepind vlak nadat ze verdween.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
Peter de jurist. Een verklaring van een medegevangene, wat een bewijs toch he.
Ik hoop echt dat ze hem pakken, dit leeft nog ontzettend daar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb echt mijn twijfels of dit iets gaat opleveren. Soms moet je ook zaken laten rusten.
Ik hoop wel dat er nu eindelijk wat meer duidelijkheid komt. Al was het alleen maar voor de nabestaanden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb echt mijn twijfels of dit iets gaat opleveren. Soms moet je ook zaken laten rusten.
Dat had ik vooral toen ik zag dat er een Nederlandse versie van Golden Girls kwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hebben ze, hij is meerdere keren op de plaats delict geweest, een belastende verklaring van een medegedetineerde en hij had het over haar. Mager, erg mager. Het eerste kan hij gewoon omdraaien: waarom zou ik zo de verdenking op mij vestigen, twee is toeval (?), drie is onbetrouwbaar, vier: nou en.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel heeft met haar pas gepind vlak nadat ze verdween.
Maar dat is geen direct bewijs natuurlijk.
100% mee eens (zeg ik als Dokkumer), maar ik geloof er echt niet in dat het lukt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze hem pakken, dit leeft nog ontzettend daar.
Ik vrees er ook wel voor hoor, de straal is natuurlijk best nog klein.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100% mee eens (zeg ik als ik Dokkumer), maar ik geloof er echt niet in dat het lukt.
Straal van 5 kilometer is wat aan de korte kant, maar je kunt moeilijk heel Friesland of Nederland aan dit onderzoek laten meedoen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees er ook wel voor hoor, de straal is natuurlijk best nog klein.
Oorlogspecialist.quote:
Mag dat niet?quote:
Je hebt het liever over de maximale snelheid op de snelwegen en de hoge brandstofprijzen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dit onderwerp weer zo volkskrantachtig.
Uit DNA onderzoek is gebleken dat de dader gewoon blank en West-Europees is. Echter, sommgie mensen daar denken dat hiermee gerommeld is omdat de politiek daar het AZC wil beschermen. Er zijn zelfs mensen die een meisje dat dezelfde nacht verkracht is door iemand uit het AZC jarenlang op zieke wijze hebben gestalkt omdat hij de dader zou zijn en zij zou dat weten. Echt om te kotsen zulke internet'detectives'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
Wat is nu de complottheorie?
Een verstandelijk beperkte asielzoeker heeft een roofmoord gepleegd en men wil dat niet bewezen hebben omdat anders zo'n verschillig centrum de deuren kan sluiten?
Marjetta.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Zij klinkt echt zoals al die dispuutmeisjes
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt het liever over de maximale snelheid op de snelwegen en de hoge brandstofprijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |