abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136358343
Goed idee, eens een uitstapje plannen naar belgie!

Ik kom zeker om de week in kringloopwinkels, laatste tijd niet super veel geluk maar kom in ieder geval geregeld thuis met bloemen kopjes die ik spaar. Daarnaast 4 brabantia stoeltjes gescoord laatst op een rommelmarkt (voor 12 de vier) erg leuk!
pi_136358447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:26 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is bij het Goed ook. Ik zag daar een rok hangen voor 12 euro. Ik heb ooit zo'n zelfde rok gekocht, nieuw, voor 8 euro in de uitverkoop bij de H&M.
Ik sta soms echt verbaast over de idiote prijzen :Y Ze hebben gelukkig nog niet ontdekt hoeveel boeken eigenlijk kosten (denk dat ze zelf nooit boeken kopen :+ ), want die kan ik doorgaans voor 1 euro kopen. Meestal zien ze er dan nog nieuw uit ook. Oh wacht, 1x zag ik een boekje van Joop Braakhekke voor 9,95 :') Nieuw in de winkel geloof ik zo'n 12 euro en op marktplaats 2-3 euro. Dat kennen ze dan van tv hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136358519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sta soms echt verbaast over de idiote prijzen :Y Ze hebben gelukkig nog niet ontdekt hoeveel boeken eigenlijk kosten (denk dat ze zelf nooit boeken kopen :+ ), want die kan ik doorgaans voor 1 euro kopen. Meestal zien ze er dan nog nieuw uit ook. Oh wacht, 1x zag ik een boekje van Joop Braakhekke voor 9,95 :') Nieuw in de winkel geloof ik zo'n 12 euro en op marktplaats 2-3 euro. Dat kennen ze dan van tv hè.
Ja, Dan Brown is ook altijd wat duurder :D Maar een paar jaar geleden heeft een vriendin van me nog een stuk of zes hardcovers van Patricia Cornwell voor me meegenomen voor 1,95 per stuk O+ Meteen de reeks compleet.
Tap tap tap
pi_136359734
Heb je wat tips voor kringloopwinkels in België Taartje?
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:32:43 #205
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136424463
Vandaag bij Wawollie geweest. Vondsten:
5 boeken
3 plantenpotten
1 spijkerrokje
1 broek

Schade: 13 euro (en de broek was 5,50)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 03:44:17 #206
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_136427809
Kringlopen O+
Ben er regelmatig te vinden, vooral in omgeving Tiel :)
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_136428464
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 03:44 schreef LompeWorst het volgende:
Kringlopen O+
Ben er regelmatig te vinden, vooral in omgeving Tiel :)
Zijn er veel in de omgeving van Tiel? Wil daar binnenkort een keer heen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136440630
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn er veel in de omgeving van Tiel? Wil daar binnenkort een keer heen :)
http://www.secunda.nl

Niet echt een kringloop, maar wel leuk om te kijken, in Geldermalsen: http://www.snuffelhal.com (niet iedere dag open)
pi_136440782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

http://www.secunda.nl

Niet echt een kringloop, maar wel leuk om te kijken, in Geldermalsen: http://www.snuffelhal.com (niet iedere dag open)
*O* Had nog op google maps gekeken, maar die info is niet altijd meer juist, vandaar dat ik 't hier vroeg. Is iemand bekend met de kringloop in Uden? Die is echt heel groot, zeker als je platen zoekt (ze zullen er rond de 50.000-100.000 hebben volgens mij), heb er daar veel gevonden. Kom zelf uit Den Bosch dus rijd daar weleens een rondje kringlopen met wat vrienden :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136441135
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

*O* Had nog op google maps gekeken, maar die info is niet altijd meer juist, vandaar dat ik 't hier vroeg. Is iemand bekend met de kringloop in Uden? Die is echt heel groot, zeker als je platen zoekt (ze zullen er rond de 50.000-100.000 hebben volgens mij), heb er daar veel gevonden. Kom zelf uit Den Bosch dus rijd daar weleens een rondje kringlopen met wat vrienden :)
In Tiel hebben ze ook aardig wat lp's. Ik weet niet precies hoeveel. In Geldermalsen ook een hoekje met lp's.
pi_136441220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Mylene het volgende:

[..]

In Tiel hebben ze ook aardig wat lp's. Ik weet niet precies hoeveel. In Geldermalsen ook een hoekje met lp's.
Meestal hebben ze wel een hoekje ja :) Ben gelukkig nooit op zoek naar platen, koop er nooit veel. Heb al een dure tijd achter de rug gehad :9
pi_136443825
Bij het goed weten ze over het algemeen ook echt wel wat normaal dure merken zijn, die kleding is ook altijd een stuk duurder ook al is het in minder goede staat.
Maar soms kun je toch wel mazzel hebben, hoorde van iemand die een goede cameralens vond voor een schijntje. Zelf wel eens een jas gekocht die nog zo goed als nieuw was, in de winkel rond de 150 euro en daar voor 15. Dus soms zitten ze er wel eens naast :P

De boeken zijn hier ook wel duurder geworden. Eerder lagen ze er nog wel voor 50 cent, nu gaan ze richting 1,75 a 2 euro. Toch jammer.. al heb ik op dit moment eigenlijk niet eens meer plek voor meer boeken _O-

Wat ik altijd leuk vind, aparte of rare kunstwerkjes scoren :D heb al een hele collectie!
En als je een keer mazzel hebt en iets scoort wat je echt graag wil. Ik kwam een keer bij het goed net nadat er een hele lading star trek boeken in de winkel gezet was. Als liefhebber is dat geweldig O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_136969492
Ha, ging vandaag kijken bij kringloop en winkel voor tweedehands kantoorartikelen voor een goede bureaustoel die me niet teveel zou kosten. Stond bij de 1e kringloop winkel meteen eentje die er nog echt goed uitzag en op allerlei manieren te verstellen was, voor 20 euro. Meegenomen en thuis op google gezocht naar dat merk, blijkt ie nieuw 450 euro te kosten :o

Het is wel mooi, maandag was ik met mijn moeder bij een andere kringloopwinkel en toen zag ik daar eentje. Maar omdat ik niet wist of mijn vader die op zou kunnen halen nog niet gekocht. De volgende dag was ie weg... maar deze is veel beter/mooier :D

Kan dat oncomfortabele ikea ding iig mooi weg nu *O*
pi_136969588
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Ha, ging vandaag kijken bij kringloop en winkel voor tweedehands kantoorartikelen voor een goede bureaustoel die me niet teveel zou kosten. Stond bij de 1e kringloop winkel meteen eentje die er nog echt goed uitzag en op allerlei manieren te verstellen was, voor 20 euro. Meegenomen en thuis op google gezocht naar dat merk, blijkt ie nieuw 450 euro te kosten :o

Het is wel mooi, maandag was ik met mijn moeder bij een andere kringloopwinkel en toen zag ik daar eentje. Maar omdat ik niet wist of mijn vader die op zou kunnen halen nog niet gekocht. De volgende dag was ie weg... maar deze is veel beter/mooier :D

Kan dat oncomfortabele ikea ding iig mooi weg nu *O*
Heerlijk he, dat soort dingen? :D

Ik vond vorige week een onwijs leuk Blond Amsterdam bordje. kreeg hem mee voor 20 cent omdat er van de achterkant 2 stukjes uit waren, prima O+
Mokkel met stuntstok
pi_136971378
Ik heb bij ons weer eens 15 boeken gekocht voor 6 euro :')
pi_136971488
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb bij ons weer eens 15 boeken gekocht voor 6 euro :')
^O^ das wel heel goedkoop, ik betaal meestal 1 of 2 euro per stuk!
pi_136971545
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

^O^ das wel heel goedkoop, ik betaal meestal 1 of 2 euro per stuk!
Hier zijn ze standaard 50 cent, en elke vijfde is gratis. Moet wel zeggen dat, wanneer ik om de week ga, niet zoveel leuks kan vinden. Het aanbod ververst niet snel. Binnenkort maar eens naar andere kringlopen gaan :9
pi_136976130
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Heerlijk he, dat soort dingen? :D

Ik vond vorige week een onwijs leuk Blond Amsterdam bordje. kreeg hem mee voor 20 cent omdat er van de achterkant 2 stukjes uit waren, prima O+
Yep, dat zijn toch de leukste kringloop momentjes :D al dat andere is ook wel leuk, maar zoiets als dit is geweldig!

De stoel blijkt zelfs een nog duurder model te zijn, nieuw op zijn laagst 680 euro :o. Is echt vanalles aan te verstellen, in tegenstelling tot deze _O-

En er is voor zover mijn vader het kon beoordelen (heeft alles uit elkaar gehad) niets mis mee!

@bijdehand: Nice! Goedkope boekjes zijn altijd fijn :)
pi_136976683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef VixenFromHell het volgende:
@bijdehand: Nice! Goedkope boekjes zijn altijd fijn :)
:D Heb er een groot deel van m'n Stephen King-boekjes gekocht (bijna compleet dacht ik), veel geschiedenisboeken en wat boeken over filosofie. Alleen heb ik nog geen goed introductieboek voor filosofie en dat vind ik toch wel fijn om mee te beginnen.

Mijn vriendin heeft trouwens een groot deel van haar meubels bij de kringloop gekocht, in de achterhoek O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:32:14 #220
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_136976739
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:D Heb er een groot deel van m'n Stephen King-boekjes gekocht (bijna compleet dacht ik), veel geschiedenisboeken en wat boeken over filosofie. Alleen heb ik nog geen goed introductieboek voor filosofie en dat vind ik toch wel fijn om mee te beginnen.

Mijn vriendin heeft trouwens een groot deel van haar meubels bij de kringloop gekocht, in de achterhoek O+
Waar in de Achterhoek?
reset
pi_136976834
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Spaar je Stephen King boeken?
Mokkel met stuntstok
pi_136976898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:
De boeken zijn hier ook wel duurder geworden. Eerder lagen ze er nog wel voor 50 cent, nu gaan ze richting 1,75 a 2 euro. Toch jammer.. al heb ik op dit moment eigenlijk niet eens meer plek voor meer boeken
Als ik boeken haal bij de kringloopwinkel dan neem ik ook een stapel van huis mee die ik weer inlever :7
Anders zouden mijn kasten (nog meer) uitpuilen, en ik hèb al 1 kamer vol boekenplanken die vol zijn (naast boekenkasten in de woonkamer, slaapkamer en logeerkamer :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136977628
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Waar in de Achterhoek?
Ehm rondom Groenlo zitten er een aantal. Daar zijn we er een paar afgegaan omdat we toch in de buurt waren ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Spaar je Stephen King boeken?
Ja :) Ik heb er nu al best veel, ben ook redelijk bij met lezen. Die vent heeft ervoor gezorgd dat ik het lezen weer heb opgepakt _O_
pi_136977663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik boeken haal bij de kringloopwinkel dan neem ik ook een stapel van huis mee die ik weer inlever :7
Anders zouden mijn kasten (nog meer) uitpuilen, en ik hèb al 1 kamer vol boekenplanken die vol zijn (naast boekenkasten in de woonkamer, slaapkamer en logeerkamer :') )
Zoveel boeken heb ik nog niet :P Heb je wel alles gelezen? Ik merk dat ik sommige boeken (bijvoorbeeld een mooi dik boek over de Amerikaanse Burgeroorlog à 50 ct :7) in de kast zet en niet serieus ga lezen.
pi_136977670
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ehm rondom Groenlo zitten er een aantal. Daar zijn we er een paar afgegaan omdat we toch in de buurt waren ;)

[..]

Ja :) Ik heb er nu al best veel, ben ook redelijk bij met lezen. Die vent heeft ervoor gezorgd dat ik het lezen weer heb opgepakt _O_
Welke mis je nog? Ik heb hier ergens ook een stapel slingeren.
Mokkel met stuntstok
pi_136977721
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Welke mis je nog? Ik heb hier ergens ook een stapel slingeren.
Dat weet ik zo niet, zou ik thuis moeten kijken. Heb vooral de Poema boekjes en ook nog wat grotere uitgaven. Zal eens een lijstje op internet opzoeken en wegstrepen :P

Edit: ik zal toch thuis moeten kijken, nu ik de lijst met titels zie begin ik te twijfelen. Het zijn er ook zo veel :)
pi_136977869
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik zo niet, zou ik thuis moeten kijken. Heb vooral de Poema boekjes en ook nog wat grotere uitgaven. Zal eens een lijstje op internet opzoeken en wegstrepen :P

Edit: ik zal toch thuis moeten kijken, nu ik de lijst met titels zie begin ik te twijfelen. Het zijn er ook zo veel :)
Laat maar weten. Ik heb hier van die hele dikke boeken
Mokkel met stuntstok
pi_136977933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:02 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Laat maar weten. Ik heb hier van die hele dikke boeken
Cool, dan zou ik er wel een aantal over willen nemen :D Stephen King schrijft zo geniaal!
pi_136978095
Ik wil ook zo'n goedkope kringloopwinkel -O- ik ga meestal naar la poubelle in Tilburg en daar zijn de boeken echt minimaal 1,50!
(Of ik heb gewoon een dure smaak...)
pi_136978131
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Cool, dan zou ik er wel een aantal over willen nemen :D Stephen King schrijft zo geniaal!
Zeker wel ^O^ ik heb ze (bijna) allemaal gelezen.
pi_136978141
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook zo'n goedkope kringloopwinkel -O- ik ga meestal naar la poubelle in Tilburg en daar zijn de boeken echt minimaal 1,50!
(Of ik heb gewoon een dure smaak...)
Kom een keer naar die in Rosmalen, zou ik zeggen ;) In Den Bosch zit er ook eentje en daar moet je per gewicht betalen, maar dat kan oplopen als je een paar dikke boeken hebt!
pi_136978168
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:09 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Zeker wel ^O^ ik heb ze (bijna) allemaal gelezen.
Pas Dodenwake, Razernij en Cujo uitgelezen _O_
pi_136978327
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef bijdehand het volgende:

Zoveel boeken heb ik nog niet :P Heb je wel alles gelezen? Ik merk dat ik sommige boeken (bijvoorbeeld een mooi dik boek over de Amerikaanse Burgeroorlog à 50 ct :7) in de kast zet en niet serieus ga lezen.
:Y ik heb eerst besloten alles te lezen wat ik in huis had voor ik ging kopen in de kringloopwinkel.
Ik heb hier niets meer wat ik niet heb gelezen.
pi_136978362
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooh dat kan ik echt niet :P ik lees ze ook vaak wel weer opnieuw. Al zitten er wel wat bij die ik minder vind, die kunnen natuurlijk wel weg ;). Heb nu ook nog niet echt de ruimte voor een boekenkast oid, maar dat komt hopelijk nog. Dan kan ik wel weer even vooruit.

Wel laatst een hele stapel andere spullen er heen gebracht, opgeruimd staat netjes!
pi_136978408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y ik heb eerst besloten alles te lezen wat ik in huis had voor ik ging kopen in de kringloopwinkel.
Ik heb hier niets meer wat ik niet heb gelezen.
Respect! Ik kom nog niet toe aan het lezen van zwaardere stof, zoals dat boek over die burgeroorlog, maar als ik straks klaar ben met studeren wel, hoop ik :)
pi_136978627
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:18 schreef bijdehand het volgende:
Respect! Ik kom nog niet toe aan het lezen van zwaardere stof, zoals dat boek over die burgeroorlog, maar als ik straks klaar ben met studeren wel, hoop ik :)
Sommigen heb ik niet uitgelezen hoor, niet door te komen :') Maar die staan dan ook niet meer in de kast, die heb ik naar de kringloopwinkel gebracht. Voor de boekenkringloop :+

Vixen, mijn kasten staan dan ook vol met boeken die ik nog wel een tweede keer zou willen lezen O+
Die gaan natuurlijk niet weg! Wat ik weg doe dat ga ik echt niet nog een keer lezen.
pi_136978921
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kom een keer naar die in Rosmalen, zou ik zeggen ;) In Den Bosch zit er ook eentje en daar moet je per gewicht betalen, maar dat kan oplopen als je een paar dikke boeken hebt!
Boeken kopen is gewoon altijd leuk, het is zonde dat ze nieuw vaak zo duur zijn. Ik koop bijna nooit nieuwe boeken meer, vroeger wel heel veel. Als ik ze uit heb geef ik ze ook vaak weg.
Verder koop ik niet veel bij de kringloop, ik ga echt voor boeken.
pi_136979051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sommigen heb ik niet uitgelezen hoor, niet door te komen :') Maar die staan dan ook niet meer in de kast, die heb ik naar de kringloopwinkel gebracht. Voor de boekenkringloop :+

Vixen, mijn kasten staan dan ook vol met boeken die ik nog wel een tweede keer zou willen lezen O+
Die gaan natuurlijk niet weg! Wat ik weg doe dat ga ik echt niet nog een keer lezen.
Zou ook dom zijn, boeken die je nog wil lezen weggeven :D Ik wil later wel een fatsoenlijke werk/studiekamer met veel boekenkasten O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Boeken kopen is gewoon altijd leuk, het is zonde dat ze nieuw vaak zo duur zijn. Ik koop bijna nooit nieuwe boeken meer, vroeger wel heel veel. Als ik ze uit heb geef ik ze ook vaak weg.
Verder koop ik niet veel bij de kringloop, ik ga echt voor boeken.
Boeken kopen is altijd leuk ja! Er is pas nog een geschiedenisboek uitgekomen die ik wil, maar ik wacht wel totdat ik 'm tweedehands kan kopen. Ik kijk ook altijd voor platen, en kijk altijd wel tussen de cd's en dvd's al koop ik die bijna nooit.
pi_136979158
Je kan beter naar de kringloop in wat kleinere steden. In grotere steden heb je vaak van die vintage zaken die echt hufterige prijzen vragen voor de troep die ze hebben. :')
pi_137002443
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef n8n het volgende:
In 4 steden naar verschillende kringlopen geweest en alleen een blik gekocht :') ;(

[ afbeelding ]
Ik doe het je niet na! :D _O_
Mooi blik trouwens. :s)
  zaterdag 22 februari 2014 @ 07:55:51 #241
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137005670
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Kijk! Nieuw concept in Drachten, Friesland;

http://waldnet.nl/wn/nieu(...)n_uniek_concept.html

Soort rommelmarkt/kringloop, lijkt me erg leuk.
Echt een leuk concept, als het in de buurt was zou ik er zeker gebruik van maken.
Rayen 2½ jaar!
pi_137005707
Afgelopen dinsdag weer even geweest bij m'n favoriete: top van Tommy hilfiger, blousje van maison scotch en een merkloos shirt: 11 ¤ in totaal *) nog een mooie weckpot voor 50 cent, ik was weer blij
pi_137005774
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Afgelopen dinsdag weer even geweest bij m'n favoriete: top van Tommy hilfiger, blousje van maison scotch en een merkloos shirt: 11 ¤ in totaal *) nog een mooie weckpot voor 50 cent, ik was weer blij
Bij onze kringloop is een aparte hoek met 'Merkkleding'. En alles wat daar hangt, al is het zo vaal als maar kan kost minimaal 10 euro _O- Als ik vroeger met een vriendin ging shoppen naar kleding in de kringloop, dan speurde zij echt naar de merken. Maar toen hadden die nog dezelfde prijs als de rest.
pi_137005799
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dat is netjes!
Bij de kringloop in hoograven (grote versie van de arm), vertelden de medewerkers dat ze ook wel googlen naar richtprijzen. Zo was een prachtige jaren '70 lamp 150 ¤, tot mn volgende bezoek toen was ie ¤15 en kapot -O-

Onze buit van de laatste tijd: boek cadeau, een powerball voor lief voor 1 euro, een scanner voor 6, een mac mini voor 75 en voor mij een tasje van diesel met houten sluiting voor 12 euro.

Ohja en studenten krijgen 10% korting!
pi_137006429
Gister Mini Loco + 3 complete boekjes gekocht voor 2,50 :D O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:21:28 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137008390
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Gister Mini Loco + 3 complete boekjes gekocht voor 2,50 :D O+
O+ O+ O+

Weet je nog die leuk rode dopjespuzzels en die plaatjes Lotto in houten doos die ik had gescoord op de Koninginnedag rommelmarkt?

Die kan ik binnenkort zelf gebruiken *;
Er is hier ook een klein kuikentje op komst :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137008433
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Weet je nog die leuk rode dopjespuzzels en die plaatjes Lotto in houten doos die ik had gescoord op de Koninginnedag rommelmarkt?

Die kan ik binnenkort zelf gebruiken *;
Er is hier ook een klein kuikentje op komst :)
Gefeliciteerd! Dat er nog maar vele mooie kringloop vondsten mogen volgen voor de kleine *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:52:58 #248
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137009168
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:22 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dat er nog maar vele mooie kringloop vondsten mogen volgen voor de kleine *O*
Dank je wel!! :)
Ik zal snel een foto van bovenstaande plaatsen!

Ik haal het merendeel van mijn spulletjes van / op rommelmarkten! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Rijstebuiltje op 22-02-2014 14:53:29 ]
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:35:57 #249
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_137010239
Hallo allemaal, ik heb even een vraag: gaan de prijzen zelfs bij de Kringloop sinds kort omhoog?

Ik wilde van de week een boek kopen maar er stond geen prijs in (alleen een sticker met een aanbiedingsprijs van - naar ik dacht - de boekwinkel: van ¤15 voor ¤3,50 ongeveer).

Ervan uitgaande dat het boek wel niet meer dan zo'n 2 euro zou kosten, liep ik met dit boek naar de kassa. Daar zeiden ze dat de prijs van de sticker de juiste was. Ik heb het boek maar niet meegenomen.
pi_137012344
Mijn Stephen King kringloop-aanwinsten _O_ Ook hier een gebrek aan kastruimte.

pi_137014245
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie collectie ^O^
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:09:16 #252
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137014538
Hulde Bijdehand, leuke stapel zo :)

Hier een kiekje naar mijn tzt in gebruik te nemen stuffies!
LIF / De Kringloopwinkel #5 :)
Wel ff wat naar beneden scrollen..
pi_137020657
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers O+
Daar heb ik ik bijna twintig jaar vrijwel steeds de volle mep voor betaald :')
Tap tap tap
pi_137020737
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jaloers O+
Daar heb ik ik bijna twintig jaar vrijwel steeds de volle mep voor betaald :')
Ik ook voor een paar. Maar meerderheid gelukkig van een kringloop :P
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:10:37 #255
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_137022975
Ik ben sinds afgelopen week om. Ivm afvallen zocht ik een goedkope broek. In Houten gevonden voor 5 euro, van Miss Etam. Ook in IJsselstein en Nieuwegein gekeken en vandaag een rondje gedaan in Utrecht, Zeist en Driebergen. Buit: 3 boeken, een spijkerbroek, een colbertje en een overhemdjurk voor 17 euro totaal :)
Binnenkort even de weggeefwinkel checken in Utrecht en ook maar eens naar De Bilt en Bilthoven.
Ik spaar niks, gaat mij puur om kleding en boeken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_137172247
Maria, in jouw regio heb je er ook een in Bunnik (Ecokring, heeft ook een vestiging in Houten) en in Odijk, daar hebben ze heeeel veel boeken. Qua kleding kun je ook nog de Tweedekanswinkel van het Leger des Heils in Overvecht proberen. Verder heb je nog het Kraayenest in Zuilen (bij de brug naar Overvecht-Noord) en Terre des Hommes aan de Amsterdamsestraatweg bij de watertoren, beide hebben een redelijk aanbod van kleding en boeken. Mocht je in die hoek zijn dan kun je ook doorrijden naar Maarssen, bij de Aldi zit ook een prima kringloop.

Ik heb de laatste tijd aardig wat vintage Tupperware, een paar kinderboekjes (Gouden boekjes en Dick Bruna) en leuke kleding gescoord.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:47:55 #257
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_137190376
Bedankt voor de tips! Ik kan niet op je DM reageren, FOK! doet raar de laatste tijd.
Maar super, ik ben deze zaterdag vrij dus dat wordt een Kringloopdagje :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:31:02 #258
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_137194819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week om. Ivm afvallen zocht ik een goedkope broek. In Houten gevonden voor 5 euro, van Miss Etam. Ook in IJsselstein en Nieuwegein gekeken en vandaag een rondje gedaan in Utrecht, Zeist en Driebergen. Buit: 3 boeken, een spijkerbroek, een colbertje en een overhemdjurk voor 17 euro totaal :)
Binnenkort even de weggeefwinkel checken in Utrecht en ook maar eens naar De Bilt en Bilthoven.
Ik spaar niks, gaat mij puur om kleding en boeken.
Wijk bij Duurstede heeft ook een leuke kringloop :Y
Eeeeeerg veel boeken :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:05:56 #259
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_137197971
Ik ben net even in Nieuwegein geweest. Mijn man had een boekje van Lonely Planet voor 70 cent, ik een dikke roman voor 2,50 en een wollen jurkje voor 4,50 :)
pi_137204216
Ik was onlangs bij Ot en Sien in Oudewater, zelden zo'n ongeorganiseerde bende gezien. Van het servies was het grootste deel beschadigd en rijp voor de kliko en bij de boeken zag je voornamelijk boeken die al tig jaar door niemand worden gekocht. Maar voor de echte snuffelaar zit er vast iets tussen, het is echt schatgraven daar.

Ik vind de prijzen bij Kringloop Midden-Holland trouwens aan de hoge kant, je hebt echt geluk met het jurkje voor ¤4,50, ik kom eigenlijk alleen maar jurkjes voor ¤6 en ¤7,50 tegen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:35:36 #261
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_137236361
Ohja? Ik toch wel regelmatig jurkjes tot 5 euro eigenlijk. Ik hoor wel dat het aan de hoge kant is ja maar ik vind het tot nog toe meevallen, behalve de boeken dan.
  roze vrijdag 28 februari 2014 @ 14:09:58 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137237621
De OP klopt niet meer :@ Nu staat er bij Drenthe dat Het Goed in Emmen zit en DeWaar in Emmen & Assen maar dat is juist andersom
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:41:21 #263
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137238674
Gisteren naar Hergebruik Plus in Appingedam geweest. Was tot voor kort de goedkoopste kringloopwinkel van het noorden. Maar wat duur nu, vies stoffen bankstel (2+3 zits) 90 euro. Een pan (zelfde als die bij Action 3,99 kost) voor 6 euro.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:43:06 #264
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137238760
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
De OP klopt niet meer :@ Nu staat er bij Drenthe dat Het Goed in Emmen zit en DeWaar in Emmen & Assen maar dat is juist andersom
Het goed zit inderdaad in Emmen en Assen. Vanuit de kantine op mijn vorige werkplek (Philips Lighting Emmen, zit recht tegenover het Goed in de Kapitein Grantstraat) vaak gelachen om hoe sommige mensen spullen vervoeren die eigenlijk iets te groot zijn :P .
  roze vrijdag 28 februari 2014 @ 14:45:58 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137238900
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Het goed zit inderdaad in Emmen en Assen. Vanuit de kantine op mijn vorige werkplek (Philips Lighting Emmen, zit recht tegenover het Goed in de Kapitein Grantstraat) vaak gelachen om hoe sommige mensen spullen vervoeren die eigenlijk iets te groot zijn :P .
Het Goed vind ik de enige leuke kringloopwinkel van Emmen. Die andere 2 zijn duur vergeleken met Het Goed
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 15:00:49 #266
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_137239556
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het Goed vind ik de enige leuke kringloopwinkel van Emmen. Die andere 2 zijn duur vergeleken met Het Goed
Vele ex-collega's van Philips gaan bijna elke pauze even naar de overkant, niet om spullen te kopen maar voor een gehaktbal :P Schijnen daar lekkerder te zijn dan in de bedrijfskantine haha.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:57:24 #267
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_137244960
Ik vind Het Goed anders ook best aan de prijs. Gelukkig hebben we er iig nog 1 in Hengelo en de ex-weggeefwinkel.
pi_137246378
Vandaag weer bij de Cirkel in Deventer geweest, waar ook mijn stoel vandaan kwam. Dit keer om te snuffelen :P toch mooi weer een stapeltje boeken gescoord en nog wat kaarshoudertjes. Wel een tikkeltje onoverzichtelijk, dat is dan wel weer beter bij Het Goed ;)

Kan ondertussen denk ik wel een compleet huis vullen met van die dingen :@

Maar wel een leuke winkel :Y hoorde dat er nog weer een andere (nieuwe) kringloop winkel is in de buurt, die binnenkort ook maar eens bekijken!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:19:09 #269
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_137265015
Vandaag naar De Bilt en Bilthoven. Kijken voor kleding, boeken en ik zoek leuke waxinelichthoudertjes. Ben benieuwd :)
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:21:37 #270
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_137265073
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag naar De Bilt en Bilthoven. Kijken voor kleding, boeken en ik zoek leuke waxinelichthoudertjes. Ben benieuwd :)
een van de kringloopwinkels in Bilthoven heeft een boekenzolder :9 O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_137265845
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:21 schreef Muck het volgende:

[..]

Die hebben wij ook, en daar kun je gratis boeken meenemen _O_ En hij is GROOT
Mokkel met stuntstok
pi_137274700
De grote kringloop hier is van het industrieterrein naar de binnenstad verhuisd en er is helemaal niks meer aan. Het was al niet zo'n boeiend geheel maar het is nog erger geworden. Te hoge prijzen, rekken vol generiek glaswerk en allerlei dingen die zogenaamd semi-antiek zijn, maar wat gewoon lelijk bejaardenspul is waarmee hele kamers in het bejaardentehuis gevuld zijn.
Gelukkig heb ik in de regio veel keus in andere kringloopwinkels.
pi_137308669
Hier wat aankopen van de laatste tijd

pi_137308965
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:21 schreef Muck het volgende:

[..]

Emmaus ja, maar die zijn duur geworden ;(
pi_137625818
Heeft er iemand nog wat leuks gevonden? Ik heb wat Arcopal gescoord (waaronder een paar Lotusborden). Zaterdag ga ik naar een rommelmarkt, ben benieuwd of ik daar schatten ga ontdekken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 19:05:30 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137626049
leuke dingen heb je gekocht, doedezemaar O+
die naaidoos heb ik in het bruin. ik bewaar er mijn fietsreparatiespullen in :)
en de gouden boekjes zijn jeugdsentiment, hoewel ik er ook een aantal heb
maar misschien ga ik die opruimen, ik heb gewoon teveel zooi :@
pi_137630211
Vandaag even in Tilburg geweest, het boek extreem luid en ongelooflijk dichtbij gescoord voor 50 cent *O*
pi_137630381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag even in Tilburg geweest, het boek extreem luid en ongelooflijk dichtbij gescoord voor 50 cent *O*
Leuk is die!
pi_137658073
Is iemand wel eens bij een van de vele kringloopwinkels in Enschede geweest?
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:12 #280
244933 trovey
Nachtoele
pi_137658359
Vorige week bij een kringloop (Goody's) op het industrieterrein in Dronten gewees, prijzig }:| ....maar wel een aantal oorbellen, 2 kettingen en een haarklem meegenomen die wel betaalbaar waren (van 0,25 tot 1,50). :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:07:46 #281
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_137683697
Ik ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam. Waar zitten daar de beste en leukste? We gaan net onder Duivendrecht wonen in de Bijlmer. O+
O+
pi_137683777
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:07 schreef Saisai het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam. Waar zitten daar de beste en leukste? We gaan net onder Duivendrecht wonen in de Bijlmer. O+
In Amsterdam ken ik er geen een, maar in Amstelveen zit de Boemerang op 2 locaties heel dicht bij elkaar. http://www.deboemerang.net
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:38:02 #283
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_137684000
Welke kringloop in Nijmegen is het meest de moeite waard voor kleding en spullen voor in huis? Er zitten er hier best veel dus ik weet niet waar ik moet beginnen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:52:45 #284
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_137687007
Zijn er buiten de ARM (woon vlak bij hooggraven, die is nog wel okee) nog andere leuke kringloopwinkels in Utrecht? Ik ben wel eens bij Emmaus haarzuilens geweest, dat was O+ , maar net iets te ver weg zonder auto..
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_137692464
Ja hoor, Terre des Hommes aan de Amsterdamsestraatweg voor boeken, kleding en schoenen, verderop in Zuilen het Kraayenest, met vanalles. Beiden klein maar fijn. Voor kleding kun je ook op doordeweekse ochtenden (geloof ik) bij het Leger des Heils in Overvecht kijken. Emmaus heeft ook een paar winkels in Utrecht, kijk maar op de website.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:26:35 #286
370431 drakin
vurig typje
pi_137706690
Leeuwarden heeft een goederenbank waar ik vandaag wat moois heb gehaald, zal even kijken of foto's binnenkort lukken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:29:59 #287
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_137741525
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, Terre des Hommes aan de Amsterdamsestraatweg voor boeken, kleding en schoenen, verderop in Zuilen het Kraayenest, met vanalles. Beiden klein maar fijn. Voor kleding kun je ook op doordeweekse ochtenden (geloof ik) bij het Leger des Heils in Overvecht kijken. Emmaus heeft ook een paar winkels in Utrecht, kijk maar op de website.
dankjewel! ik zal ze eens bekijken :)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_138241323
Op de rommelmarkt hier hadden ze prettige prijzen, dus nog wat dingetjes gescoord: een Tomadoblik met rozen, wat Arcopal, stapeltje boeken voor een vriendin, vintage plakfolie en een stapel LP's en singeltjes. Verder vond ik ergens anders een grote letterbak voor maar ¤3,50, die moet ik even goed schoonmaken en dan kan ik op jacht naar spulletjes om er in te zetten. Volgende week hoop ik weer uitgebreide rondjes langs kringloopwinkels te kunnen doen, voorjaarskleding en misschien zelfs wel schoenen scoren.
pi_139357897
Heeft iemand tips in Zuid-Holland voor kringlopen met een leuk kledingaanbod?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 april 2014 @ 23:39:59 #290
244933 trovey
Nachtoele
pi_139360613
In Zwolle zit nu "Mijn Tafel". het schijnt een Fins concept te zijn, particulieren brengen spullen in (kan een zolderopruiming zijn maar ook spulletjes die door een creatief iemand zijn gemaakt). Men huurt een tafel bij mijn Tafel en bepaalt zelf de prijs. Leuk concept, heb er al wat leuke dingen gevonden voor een zacht prijsje.

http://www.mijntafel.nl
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 06:32:06 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139364324
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:39 schreef trovey het volgende:
In Zwolle zit nu "Mijn Tafel". het schijnt een Fins concept te zijn, particulieren brengen spullen in (kan een zolderopruiming zijn maar ook spulletjes die door een creatief iemand zijn gemaakt). Men huurt een tafel bij mijn Tafel en bepaalt zelf de prijs. Leuk concept, heb er al wat leuke dingen gevonden voor een zacht prijsje.

http://www.mijntafel.nl
wat zijn er een hoop tafels met van die actionmeuk :o
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:17:55 #292
244933 trovey
Nachtoele
pi_139368120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 06:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat zijn er een hoop tafels met van die actionmeuk :o
Ligt er maar aan wat de verkopers inbrengen he , hier vind je dat niet. ;)
Optimist tot in de kist
pi_139381226
Hebben jullie nog leuke dingen gescoord op de vrijmarkt? Ik vond een flink aantal Gouden Boekjes, een paar Dick Bruna's, wat Arcopalservies en een leuk jurkje.
Dat "Mijn Tafel" is hetzelfde idee als Antique Malls in de VS, daar huur je ook een stukje van de grote ruimte.
pi_139381976
Van Dishoeck kookboekjes!
Ik heb besloten dat ik de hele collectie van deze jaren 70 boekjes compleet wil hebben en vond pas 18 verschillende boekjes voor 25 cent per stuk. Op de vrijmarkt heb ik er nog 2 gescoord en bij de kringloop kom ik ze ook regelmatig tegen. Nog 23 te gaan. B-)

Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_139382964
Ik heb zaterdag niks leuks gevonden. Er stonden hier vooral mensen met speelgoed en kinderkleding en ik zoek meer oud servies.
Tap tap tap
pi_139383078
Heb aardig wat gescoord op de vrijmarkt :D
Weer een hoop van dat glasmozaiek spul, 2 vazen, blad om kaarsen oid op te zetten en een windlicht :)
Als ik dat soort spul zie moet ik het gewoon mee nemen!

Ook nog wat leuke kettinkjes en een riem. Ennn.... hm nog wel wat kleine dingetjes maar ik weet al zo niet eens meer wat _O- oh een pillendoosje maar die was niet voor mij ;)

En dit tasje, voor mij toch wel de topper:

O+
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2014 @ 19:35:30 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139385393
ik heb op de vrijmarkt alleen een blikje van douwe egberts gescoord om de punten in te bewaren.
kennelijk van oma's zolder want de punten uit de jaren 70 en 80 zaten er nog in :D
pi_139386545
Ik heb net als vorig jaar gewoon keihard gefeest :P
pi_139470375
In Breda hebben we tegenwoordig 4 kringloop winkels:

1. Vindingrijk
De prijs is een beetje hoger geworden maar nog steeds acceptabel. Hier heb ik heel veel leuke dingen gescoord: een paar nieuwe Via Vai laarzen 12euro, zware kwaliteit wollen rok 4 euro, Bijbel in casset voor 18 euro (Gouden Reeks van AP, oorspronkelijke prijs 80-90euro)
Bijna iedere dag wordt de winkel met nieuwe dingen aangevuld. Heel vaak is het druk in de winkel.

2. Emmaus
Hij is dichtbij Vindingrijk. De kwaliteit is wat minder. Bij Emmaus in Langeweg is het nog leuker.
De volgende foto´s zijn van Emmaus Langeweg:

3. Easy Pawn
Een nieuwe kringloop met jonge medewerkers. Hij is groot en heeft interessante dingen.

4. Terre des Hommes
Heel klein.

In Oosterhout zijn er 3 die dicht bij elkaar zitten. Alle 3 zijn heel leuk met redelijke prijzen (Oosterhout kringloop maakt geen verschil tussen wel/geen merkkleding. Dus hier kun je goedkoop merkkleding kopen)!

In Den Bosch ben ik bij 3 kringloopwinkels geweest:

1. Vindingrijk Den Bosch
Nieuw en mooi interieur maar minder aanbod dan in Breda. De goederen hebben goede kwaliteit maar de prijs is iets hoger vergeleken met de andere 2.

2. SOS rommelmarkt
In het centrum en heel leuk! Een Claudia Sträter jas in nette staat 4,50 euro, Manfield suede pumps nooit gedragen 3,.50 euro, Benetton wollen trui 3,50 euro.

3. Vincentius
Niet zo groot maar af en toe kun je daar wat leuks vinden. De kwaliteit is iets minder dan Vindingrijk en SOS rommelmarkt. De prijs is niet hoog.
pi_139471270
Ik heb soms wel eens bij de kringloop het prijskaartje eraf gehaald en gezegd dat ik niet wist hoeduur het was en dan rekenen de kassamensen vaak veel minder :o !
br@m
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')