Nee de derde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef rival het volgende:
Leiden is in oktober toch ontzet? is dat de 5e?
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.quote:
Evie haar verzekering dekt maar 2 keer per maand het uit haar huis takelen door de brandweer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.
DAAR ZOUDEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG EENS WAT AAN MOETEN DOEN!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie haar verzekering dekt maar 2 keer per maand het uit haar huis takelen door de brandweer.
Denk het niet neequote:
Ben ik zeker doodsbang voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat we bij de eerste blikken in elkaars ogen hopeloos verliefd worden, en dat dat qua afstand problemen zal geven he? Snap ik.
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet nee
[..]
Ben ik zeker doodsbang voor![]()
[..]
Whut?
Begrijpelijk hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb een beetje een vol programma tegenwoordig
Drommel!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb een beetje een vol programma tegenwoordig
Ja, prima x2quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigen
Maar alles wel goed?En met je meisje?
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drommel!!!!
Durf je inmiddels al uit Groningen te komen?
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdam
OMGquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat durfde ik altijd al. Jij wil graag vragen of ik ook daadwerkelijk Groningen uitga. Het antwoord is ja Kaneel, ik kan niet langer zonder je en wil een keer met je afspreken in Amsterdam
Moet drom wel eerst pedopasjes meenemen voor de vrouwen die je probeert te hosselen he?! just in casequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.
Ik houd mijn wingkunsten aanbevolen in Groningenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de leiden meet, kan je me daarna wingen als de baas die je bent.
Ik zal je eens laten trillenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik sta te trillen op mijn benen.
Hey magnetron!quote:
Sorry yvonne, maar ik heb niet dezelfde voorkeuren als jij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet drom wel eerst pedopasjes meenemen voor de vrouwen die je probeert te hosselen he?! just in case
Wat moet ik met groningse wijven dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik houd mijn wingkunsten aanbevolen in Groningen
Je weet mijn D&D naam nooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry yvonne, maar ik heb niet dezelfde voorkeuren als jij.
Je probeert me te pakken op mijn bromance met drommel, dat is erg kinderachtig en hier wens ik dan ook niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet mijn D&D naam noooo![]()
Val jij niet op bloedmooie blonde mannen dan?
Mooiste studentes van Nederland Gquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat moet ik met groningse wijven dan.
quote:
Daar ga ik echt niet elke keer dat kutend voor reizen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooiste studentes van Nederland G
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je probeert me te pakken op mijn bromance met drommel, dat is erg kinderachtig en hier wens ik dan ook niet op in te gaan.
Ik niet iigquote:
Weet niet of dat mijn kant uit isquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet als ik je zeg dat ik in de middag in Ermelo moet zijn? Dat is jouw kant uit toch?
Die moet je dan idd beter opleiden,, lijkt nergens op zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik mijn agenten eens beter trainen.
Dat kan geregeld worden, maar je wilt niet naar de meet komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet iig![]()
[..]
Weet niet of dat mijn kant uit is
Mur wil me toch nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden, maar je wilt niet naar de meet komen
veel te ver weg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden, maar je wilt niet naar de meet komen
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah weet het nog zo net niet.,.. houdt niet van fietsengooien enzo
Muhahaha!quote:
Ok, ik moet dus -nooit- iets aan Muhahaha uitlenen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha!Hoe is het??
Hee, als jij mijn headset niet gebruikt hé, zou ik em dan terug mogen? Ik wil em nl wel weer veel gaan gebruiken. Krijg je wel een biertje terug als je wilt
Hoi Mohmi. Kom je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha!Hoe is het??
Hee, als jij mijn headset niet gebruikt hé, zou ik em dan terug mogen? Ik wil em nl wel weer veel gaan gebruiken. Krijg je wel een biertje terug als je wilt
Drom:quote:
Ik had hem gekregenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik moet dus -nooit- iets aan Muhahaha uitlenen!
Ik had em uit eigen beweging geschonken toen de Diablo III fase de oude SC overnamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik moet dus -nooit- iets aan Muhahaha uitlenen!
Hi KS! Neen, mij te ver weg, misschien haak ik een keer aan als het wat dichterbij isquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Mohmi. Kom je ook naar de meet?
[..]
Drom:
Eerlijk zeggen als je em wel nog gebruikt, hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had hem gekregen
@mohmi, kom je morgen langs?
Je zag mij niet huilenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Mohmi. Kom je ook naar de meet?
[..]
Drom:
Ragnarokquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
Mohmi aan het gamen? Moet niet gekker worden. Welk spel ga je spelen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had hem gekregen
@mohmi, kom je morgen langs?
Ow, zo!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had em uit eigen beweging geschonken toen de Diablo III fase de oude SC overnamMaar stel dat ie em nou niet meer gebruikt en hij ligt in de weg, dan wil ik em best helpen en em opruimen
Ben van plan weer te gaan gamen nou het weer kloteweer is/wordt
Ik heb hem niet gebruiktquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen als je em wel nog gebruikt, hoorEn dat wordt dan pas na het weekend, tot die tijd leren voor mijn theorie en het weekend zit ik voornamelijk in Soest.
Oh wacht, misschien zaterdag overdag even..? Weet niet of dat uitkomt?
Jammer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hi KS! Neen, mij te ver weg, misschien haak ik een keer aan als het wat dichterbij is
Klopt.quote:
Hmm, volgende week dan ergens?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gebruikt. Diablo stierf een stille dood
.
Zaterdag kan ik niet. Je kunt meerijden naar de meet
. Terug word lastig
. Ik heb een verjaardag in Ermelo.
Komt wel goed, schatjequote:
Is goed lieverd, ma/wo kan ik meestal welquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, volgende week dan ergens?Moeten we maar even appen. En thanks voor de lift maar vind een meet in Leiden nog steeds te ver weg
[..]
Komt wel goed, schatje
Zo ver is het niet hoor miet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, volgende week dan ergens?Moeten we maar even appen. En thanks voor de lift maar vind een meet in Leiden nog steeds te ver weg
Dat is wel echt luiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, kut-uien![]()
Volgende keer haal ik voorgesneden
Ben maar drie uur onderweg, stelt niks voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leiden is heul niet ver. Centraal punt jonguh!
Maar jij krijgt sowieso een beurt, dus dat is anders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben maar drie uur onderweg, stelt niks voor.
Dan moet ik ook maar bij een patatboer gaan werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel echt lui
Ik ben door mijn werk immuun voor uiengeur en het ervan huilen.
Is dat zo? Dan weet je meer dan ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij krijgt sowieso een beurt, dus dat is anders.
Alhoewel moh?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gewoon de tijd efficiënt benutten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
3 uur is niet zo enorm veel toch
Ik moet sowieso elke dag 2 uur heen en 2 uur terug
Trein ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goed boek en wat te kanen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gewoon de tijd efficiënt benutten.
Bus, trein, trein. En dan ook geluk hebben dat alles beetje aansluit. Meestal niet.quote:
Lezen in de trein. Ik zou bijna voor de lol de trein pakken.quote:
Da's wel flink kutquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Bus, trein, trein. En dan ook geluk hebben dat alles beetje aansluit. Meestal niet.
De helft is wel fietsen, ik haat fietsenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gewoon de tijd efficiënt benutten.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Lezen in de trein. Ik zou bijna voor de lol de trein pakken.Misschien een keer doen, van Groningen naar Maastricht of zo.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Wil je leren vanaf Groningen heb je zo'n figuur tegenover je zitten die steeds vraagt of je ook squat
Ik vind fietsen op zich wel leuk, mits mooi weer. Maar het is me niet gegund, mijn fiets werd de eerste schooldag al gejat van het station.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De helft is wel fietsen, ik haat fietsen
Maar in de trein leren is wel superchill, geen enkele vorm van afleiding beschikbaar
Klap geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Wil je leren vanaf Groningen heb je zo'n figuur tegenover je zitten die steeds vraagt of je ook squat
Je weet, de truuk is om je fiets beter op slot te zetten dan de fietsen die ernaast staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind fietsen op zich wel leuk, mits mooi weer. Maar het is me niet gegund, mijn fiets werd de eerste schooldag al gejat van het station.Ik heb nog geen andere kunnen kopen.
Ik heb een lelijke fiets, als ze kunnen kiezen jatten ze liever een andere denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind fietsen op zich wel leuk, mits mooi weer. Maar het is me niet gegund, mijn fiets werd de eerste schooldag al gejat van het station.Ik heb nog geen andere kunnen kopen.
Broek uitdoen en rustig doorleren. Lijkt mij logisch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Maar het was een oude barrel ... De voorste lamp was er af, m'n kettingkast hing met touwtjes en plakband aan elkaar en ik had geen bagagedrager elastieken meer. Ook werkten mijn versnellingen niet meer en had ik geen bel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet, de truuk is om je fiets beter op slot te zetten dan de fietsen die ernaast staan.
En zorg ervoor dat je fiets er als een ouwe barrel uit ziet!
Die heb ik meestal al uit. Broek uit en dan ga ik in een stiltecoupe zitten, dan kan er namelijk niemand iets van zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broek uitdoen en rustig doorleren. Lijkt mij logisch?
Gewoon 1 of 2 bromfietssloten erop!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het was een oude barrel ... De voorste lamp was er af, m'n kettingkast hing met touwtjes en plakband aan elkaar en ik had geen bagagedrager elastieken meer. Ook werkten mijn versnellingen niet meer en had ik geen bel.
Maar het schijnt dat ze liever een oude fiets jatten omdat het minder opvalt of zo.
Een mooie gloednieuwe is snel te herkennen ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het was een oude barrel ... De voorste lamp was er af, m'n kettingkast hing met touwtjes en plakband aan elkaar en ik had geen bagagedrager elastieken meer. Ook werkten mijn versnellingen niet meer en had ik geen bel.
Maar het schijnt dat ze liever een oude fiets jatten omdat het minder opvalt of zo.
Die hadden ze bij iemand anders zelfs doorgeknipt. Was ook een oudje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon 1 of 2 bromfietssloten erop!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik meestal al uit. Broek uit en dan ga ik in een stiltecoupe zitten, dan kan er namelijk niemand iets van zeggen
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij is vrij nieuw, maar lelijk omdat slachtoffer geworden van spuitpraktijken
Geil.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij is vrij nieuw, maar lelijk omdat slachtoffer geworden van spuitpraktijken
Gadverdammequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hihihi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
all gonequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
En weg waren de tieten, bier, geiligheid, erotiek en fietsen.
Wat een faal weer, MohMi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hi KS! Neen, mij te ver weg, misschien haak ik een keer aan als het wat dichterbij is
Scherpquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer je broek toch maar aanhouden dan, mur.
Vaste prik bij jou lijkt het wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
'cause I drank it.. oef net weer wakker
tussendoor tukken hoe durf ik?
Wij zoenen toch niet op die Leiden meet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen die uit de bek stinken naar chipito's
Valt reuze meequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaste prik bij jou lijkt het wel.
Niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wij zoenen toch niet op die Leiden meet.
quote:
ghehehe komt lekker willekeurig overquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jou zou ik ook wel zoenen
Kom je ook naar de meet?
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
ghehehe komt lekker willekeurig over
Dit is de waarheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereen
Heb je plannen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje-lepeltje tijdens een privé-meet.
is faxie zo groot dan...?:Pquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn allemaal leuke dames en er is genoeg Faxie voor iedereen
ghehequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar mag je zelf achterkomen
(ojee ik ben weer goed bezig)
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.
Verassingsplannenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier laat ik mij niet over uit, dan is de verrassing er af.
Niet als je zo overdrijft neequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet erg goed in wingen, niet?
Ik herken dat probleem.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van de seksshop-eigenaren in Brabant en Zeeland dat de replica van Faxie zijn penis het best verkochte item is.
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te makenquote:
Jongen hij moest een extra zak kopen zelfs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te maken
Nothing beats the originalquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik zag t gewoon even voor me, dat er zoooooo over je opgeschept werd dat de baas van de seksshop met een bak gips naar buiten kwam rennen om een afgietsel te maken
WT! Kom je naar de meet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongen hij moest een extra zak kopen zelfs.
denk dat fax m direct in de cement molen mocht hangenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jongen hij moest een extra zak kopen zelfs.
Kliekjesmeets?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Hey, ik heb je DM heus gekregen!
Zat wel een beetje klem, gelukkig kon dat ding draaien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat fax m direct in de cement molen mocht hangen
Je was al 30 seconden online en ik had nog geen antwoord!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow denk jij dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat fax m direct in de cement molen mocht hangen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ander potje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]Whut ik dacht dat we volgende week gingen bieren!
Goed plan! Ik heb nog een hele stapel dollars liggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi jou willen ze ook niet![]()
CLUBJE oprichten?
(gaan wij wel naar de striptent
)
Lijkt er wel opquote:
Ik heb nog wel ergens wat roebels leggen voor het complement.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan! Ik heb nog een hele stapel dollars liggen
Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]geeft niet hoor.. is wederzijds
![]()
![]()
![]()
doe ik vaak zat mensen aan anders
hmm, in deze tijd is de Russische economie stabieler dan de Amerikaanse lijkt het.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens wat roebels leggen voor het complement.
Mag ik er een paar van je hebben? Kan ik straks communiststyle kroegdarten..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens wat roebels leggen voor het complement.
Vodka wordt wel steeds duurder, al die nare belastingen en minimumprijzen. Dat samogon is ook niet te zuipen (afhankelijk van de stoker natuurlijk), leuk om de BBQ mee aan te steken maar dat is het dan ook wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk
[..]
hmm, in deze tijd is de Russische economie stabieler dan de Amerikaanse lijkt het.
Wingmannen is prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het wel niet meer dan.
Een kinderarm die een appel vast houd zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wingmannen is prima.
Maar niet als je ondertussen doet alsof ik een kinderarm in mijn broek heb, al die meisjes worden er bang van.
Ik vind dat nog moeilijk he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wingmannen is prima.
Maar niet als je ondertussen doet alsof ik een kinderarm in mijn broek heb, al die meisjes worden er bang van.
ik volgens mijn rooster ook niet, maar vraag toch ernstig af waar ze de toets gaan houdenquote:
Ja. Ik kan het hondje niet alleen laten als hij zo vaak moet. Dat is gewoon zielig. Ook moet hij genoeg kunnen drinken de hele dag, hij verliest zo wel erg veel vocht.quote:
Dat is helemaal kut ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
ik volgens mijn rooster ook niet, maar vraag toch ernstig af waar ze de toets gaan houden![]()
Kneuzen weer...
Ahhquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het hondje niet alleen laten als hij zo vaak moet. Dat is gewoon zielig. Ook moet hij genoeg kunnen drinken de hele dag, hij verliest zo wel erg veel vocht.
Ach ga gewoon naar waar ik denk.. zo niet dan ga ik nietquote:
Dank je.quote:
Ik hoop het niet, ze kunnen je er toch aardig op afrekenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ga gewoon naar waar ik denk.. zo niet dan ga ik nietEn dan is het ook niet mijn verantwoordelijkheid als ik het nergens kan vinden
mwoah moet ik er later een extra makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ze kunnen je er toch aardig op afrekenen.
Oké.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah moet ik er later een extra maken
Ik ga denk ik voor de 30% goed oid.. iets met voortgangstoetsen wat je niet serieus kan nemen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Zie deze meid eens cassettebandjes gebruiken en de functie van een equalizer niet begrijpen
Kweetniet, heb eigenlijk alleen het begin gekeken en de rest geluisterd zonder beeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]WT..
Ik snap dat ze leuk huppelt als een hertje, maar dat kan toch ook met het geluid uit?
Zo ietsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een kinderarm die een appel vast houd zeker?
Begrijp ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat nog moeilijk he.
Zij is wel afgevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Zie deze meid eens cassettebandjes gebruiken en de functie van een equalizer niet begrijpen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, heb eigenlijk alleen het begin gekeken en de rest geluisterd zonder beeld.
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.
Hij klinkt gewoon als mijn deurbel.quote:
Ik lach je nu een beetje uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De deurbel ging in de clip en ik keek hier naar buiten wie er was.
* Fera belt aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt gewoon als mijn deurbel.
En omdat ik nakend rondloop, doe ik niet direct open.
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.quote:
Ja, door het ultraeffectieve palingdieet.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
* Kaneelstokje doet open![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.
Heeft me 10 keer naar de deur lopen gekost voordat ik het doorhad.
Ik vond haar koppie wel wat leuker toen ze voller was.quote:
Ik heb laatst haar plastic schijfje weer eens in de cd-speler gemikt en dat eerste nummer is ook best lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Maar WT weet ook, ER GAAT NIKS BOVEN DEZE DAME
Wat, nu al een nieuwe vlamquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex neemt zijn nieuwe vlam mee naar onze verjaardag.
Beetje lomp wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind haar sowieso niet zo leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond haar koppie wel wat leuker toen ze voller was.
I don't really care ... Maar om haar nou mee te nemen naar de verjaardag waar onze ouders enz. komen.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Maar WT weet ook, ER GAAT NIKS BOVEN DEZE DAME
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb laatst haar plastic schijfje weer eens in de cd-speler gemikt en dat eerste nummer is ook best lekker!
Hij vroeg of jij ook kwam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje lomp wel.
[..]
Vind haar sowieso niet zo leuk.
Haha heb ik ook af en toequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens in een NOFX-album hoor je door de muziek opeens een klopje wat ook nog zo geschoven is dat het achter je lijkt.
Heeft me 10 keer naar de deur lopen gekost voordat ik het doorhad.
Dat is wel heel lomp, ja. En voor dat meisje ook heel ongemakkelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't really care ... Maar om haar nou mee te nemen naar de verjaardag waar onze ouders enz. komen.
Wat? Hij weet van mij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vroeg of jij ook kwam.
Ze is wel schattig, maar niet heel aantrekkelijk of zo.
Lijkt me echt een rare situatie, maar hij doet lekker. Mij zal het echt weinig kunnen schelen verder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel lomp, ja. En voor dat meisje ook heel ongemakkelijk lijkt me.
Ligt het aan mij, maar hoe kan je over "onze verjaardag" spreken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, is dat erg?quote:
Wat ernstigquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En deze moet ik zeggen is toch beter dan van die Simon en Garfunkel.
Omdat we onze verjaardagen samen vieren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, maar hoe kan je over "onze verjaardag" spreken?
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat we onze verjaardagen samen vieren.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat ernstigEn dan luister ik het nog af ook
Wat een keiharde disssssquote:Ik had al een tijd een relatie met jou
Maar dat is nu over en uit
Je had me beloofd dat je lang komen zou
Maar jij liegt nog zelfs als je fluit
Nee is niet erg. Maar is niet iets dat ik snel zou doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, is dat erg?Hij wist sowieso dat ik afgelopen zaterdag iemand ging meeten. Maar ja, ik kwam zondag pas thuis.
Ik heb hem heus niet alles verteld hoor, gaat hem niks aan.
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Trouwens Kaneel zouden wij ook moeten doen.
Ja, het stond al gepland. Omdat we verder gewoon goed met elkaar overweg kunnen hebben we het niet afgelast. Mijn verjaardag vier ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Trouwens Kaneel zouden wij ook moeten doen.
Niet persoonlijk hoop ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat een keiharde disssss
Nee, verder weet ook niemand het. Maar soms moet je wel het een en ander prijsgeven als je samen woont. Hij is ook niet achterlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee is niet erg. Maar is niet iets dat ik snel zou doen.
[..]
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.
Maar ik ben er wel voor in.
Ja maar dan cash ik gratis bier en vier vooral jouw verjaardag. Win-win.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.
Maar ik ben er wel voor in.
Als je maar 'Knaks' krijgt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan cash ik gratis bier en vier vooral jouw verjaardag. Win-win.
Op andere mensen hun verjaardagsfeestjes verschijn ik graag. Wel jammer dat je tegenwoordig geen snoepzak meer krijgt en wordt thuisgebracht. Ik mis die goede oude tijden.
Ik heb ooit een Spice Girls theme als kinderfeestje gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Op andere mensen hun verjaardagsfeestjes verschijn ik graag. Wel jammer dat je tegenwoordig geen snoepzak meer krijgt en wordt thuisgebracht. Ik mis die goede oude tijden.
Kaasknaks.quote:
Hehe, nee ok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, verder weet ook niemand het. Maar soms moet je wel het een en ander prijsgeven als je samen woont. Hij is ook niet achterlijk.
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef 'm een voetbal met jouw handtekening erop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee ok.
[..]
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee ok.
[..]
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?
Hoe was de seksquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Spice Girls theme als kinderfeestje gehad.
Ja, straks laat hij die ook weer vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef 'm een voetbal met jouw handtekening erop.
Hihi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.
quote:
Nee joh, hij kopt hem in de loop van Finnbogasson.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, straks laat hij die ook weer vallen.
Verwend nest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.
[ afbeelding ]
Een keer zijn we gaan voetballen in de Arena op mijn verjaardag.
Nouja Samzzquote:
Wat een bazenteam hadden we toch toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.
[ afbeelding ]
Een keer zijn we gaan voetballen in de Arena op mijn verjaardag.
Ik was wel verwend jaquote:
Vertrouw je me soms niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Was kaneel een beetje lief voor je Fera?
Ik ken ze ook allemaal nog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een bazenteam hadden we toch toen.
Meer dan een beetje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Was kaneel een beetje lief voor je Fera?
Er was een verjaardagsfeest, toen had ik 3 mensen uitgenodigd die allemaal niet konden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn kinderfeestjes waren soms echt zwaar drama
Filmpjes ervan terugkijken
Awww. Ik heb daar altijd wel bewondering voor, zulke mama's.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wel verwend jaOndanks dat mijn moeder me alleen heeft opgevoed.
Een meisje uit mijn klas had ooit iedereen uitgenodigd behalve ik. Beetje kut.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was een verjaardagsfeest, toen had ik 3 mensen uitgenodigd die allemaal niet konden.
Ik ben een keer totaal geflipt toen ze mijn gezicht blauw hadden geschminkt en ik mijn hoofd in de spiegel zagquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was een verjaardagsfeest, toen had ik 3 mensen uitgenodigd die allemaal niet konden.
Ahhh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
quote:
Als ik het niet doe, doet een ander het welquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja Samzz
[..]
Wat een bazenteam hadden we toch toen.
Oh ja dat gebeurde bij ons ook wel eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas had ooit iedereen uitgenodigd behalve ik. Beetje kut.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer totaal geflipt toen ze mijn gezicht blauw hadden geschminkt en ik mijn hoofd in de spiegel zag
Was wel een stom kind, maar ik had dus ook niemand meer om mee te spelen toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat gebeurde bij ons ook wel eens.
Ibra, Pienaar, Galasek, VDV, De Jong, Sonck, Trabelsi, Lobont, Bergdolmo, Chivu, van der Meyde, Sneijderquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik zie geloof ik John O'Brien.Jezus, wat een baas was dat.
Ik kan me weinig herinneren van dat soort feestjes, behalve dat we altijd friet aten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik moest dan ouderwetsch koekhappen en met je smoel in zo'n bak met water voor een appel of snoepgoedje ofzow.
Pokemon Blue, zoveel gespeeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Was wel een stom kind, maar ik had dus ook niemand meer om mee te spelen toen.
Gelukkig had ik een GBC.
Ik had Red en Yellow.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pokemon Blue, zoveel gespeeld.
Lees/slaap ze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Tijd om onder de wol te kruipen met een uitstekend boek.
Wij hadden elk jaar op school dan allemaal van die spelletjes in elk lokaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik moest dan ouderwetsch koekhappen en met je smoel in zo'n bak met water voor een appel of snoepgoedje ofzow.
Ik had ook Yellow en Silver. Zusje had Red en Gold.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Red en Yellow.Later ook Gold en Crystal.
Hihi, mijn broertje had ook Silver.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Yellow en Silver. Zusje had Red en Gold.
Iedere keer tegen elkaar battelen en Mystery Gift
Spijkerpoepenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hadden elk jaar op school dan allemaal van die spelletjes in elk lokaal.
Spijkerpoepen
Bingo
Ezeltje prik
Eierlopen
Dat is zo cute.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef xFriendx het volgende:
Bij één van die feestjes gingen we op van die zwijmelmuziek dansen. Maar dan op een speciale manier. Tussen jongen en meisje in een ballon en die moest er dan tussen blijven. En dat lukte alleen als je elkaar redelijk stevig omarmde. Groep 8. The days
In groep 8 hadden we een feestje waar alle meisjes wilden slowen. Jongens wilden niet echt of waren te bang het toe te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef xFriendx het volgende:
Bij één van die feestjes gingen we op van die zwijmelmuziek dansen. Maar dan op een speciale manier. Tussen jongen en meisje in een ballon en die moest er dan tussen blijven. En dat lukte alleen als je elkaar redelijk stevig omarmde. Groep 8. The days
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In groep 8 hadden we een feestje waar alle meisjes wilden slowen. Jongens wilden niet echt of waren te bang het toe te geven.
Moesten we allemaal een nummertje uit de hoed trekken en dan dansen met degene die jouw nummertje had.
Meisje komt naar me toe: "Heb jij nummer 6?![]()
"
Ik draai mijn kaartje om: "Nee, ik heb 9" Ondanks dat er maar 8 jongens en 8 meiden waren, liep ze teleurgesteld terug.
En toen was ze het enige meisje wat niet danste?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In groep 8 hadden we een feestje waar alle meisjes wilden slowen. Jongens wilden niet echt of waren te bang het toe te geven.
Moesten we allemaal een nummertje uit de hoed trekken en dan dansen met degene die jouw nummertje had.
"
Ik draai mijn kaartje om: "Nee, ik heb 9" Ondanks dat er maar 8 jongens en 8 meiden waren, liep ze teleurgesteld terug.
Awww, en waarom wees jij dat meisje af dan? Wat gemeen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"
Iedereen vond me lief en leuk en aardig toen. Ik was als enige op al die feestjes geloof ik.quote:
Dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toen was ze het enige meisje wat niet danste?
wij deden toen gewoon aan dropveterzoenen hoor..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil nogsteeds een grootmeester figuurpoepen worden, maarja, het vereist jarenlange training.quote:
Toen ze onlangs op een Fokmeet voor single werd achtergelaten in een gedoemd parkje dacht ze op zeker nog even terug aan dit momentje in het verledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He dat had ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen vond me lief en leuk en aardig toen. Ik was als enige op al die feestjes geloof ik.
Maar ik vraag me af waarom, ik was echt social awkward als een motherfucker.
Ah wat zielig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toen ze onlangs op een Fokmeet voor single werd achtergelaten in een gedoemd parkje dacht ze op zeker nog even terug aan dit momentje in het verleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was ze wel erg veranderd. Het meisje was namelijk blank met rood-blond haar en sproeten.Ja, dat zal het zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat had ik ook.
Toen kwam ik er achter dat ik een enorme baas was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik leef pas een jaar. Echt leven dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
Ik wil mijn basisschool tijd het liefst vergeten. Pas in 4 havo begon ik te leven.
Dat hele leven is een beetje overrated.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef pas een jaar. Echt leven dan.
How come?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit. Hoewel basisschool nog ging. Maar middelbare. Echt superverlegen. Gelukkig had ik iemand in de klas met dezelfde naam. Dus als de leraar/lerares die naam noemde blijf ik stil net zo lang tot hij z'n mond opentrok. Desondanks liep ik vaak genoeg evengoed rood aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
Ik wil mijn basisschool tijd het liefst vergeten. Pas in 4 havo begon ik te leven.
Dat verlegene is herkenbaar. Ik werd altijd zo rood als een biet. Vaak zelfs zonder echte reden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Hoewel basisschool nog ging. Maar middelbare. Echt superverlegen. Gelukkig had ik iemand in de klas met dezelfde naam. Dus als de leraar/lerares die naam noemde blijf ik stil net zo lang tot hij z'n mond opentrok. Desondanks liep ik vaak genoeg evengoed rood aan![]()
Gelukkig na de middelbare (zeker op de hogere school) schudde ik dat van mij af. Echt flink k*t dat verlegen gedoe.
Ja, ik ken het. Ik was ook heel verlegen, voelde me daardoor geremd. Ik wist dat het een rem was, omdat ik in een vertrouwde omgeving helemaal niet zo was. Gelukkig wordt dat steeds minder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Hoewel basisschool nog ging. Maar middelbare. Echt superverlegen. Gelukkig had ik iemand in de klas met dezelfde naam. Dus als de leraar/lerares die naam noemde blijf ik stil net zo lang tot hij z'n mond opentrok. Desondanks liep ik vaak genoeg evengoed rood aan![]()
Gelukkig na de middelbare (zeker op de hogere school) schudde ik dat van mij af. Echt flink k*t dat verlegen gedoe.
Zelfvertrouwen zo laag als een bodemloze put, verlegen tot en met.quote:
Oh, ik heb nog steeds niet echt een leven hoor. Maar ik ben wel vrij gelukkig nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ook veel mensen ontmoet via een chatsite. Twee vriendjes heb ik daar leren kennen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zo laag als een bodemloze put, verlegen tot en met.
Toen kwam FOK!, toen kwamen er een heel lief meisje van FOK! die me uit mijn zolderkamer haalde. En toen waren we in het nu.
FOK!, connecting people.
Je hebt dan ook een heel lief vriendje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog steeds niet echt een leven hoor. Maar ik ben wel vrij gelukkig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |