quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat ernstigEn dan luister ik het nog af ook
Wat een keiharde disssssquote:Ik had al een tijd een relatie met jou
Maar dat is nu over en uit
Je had me beloofd dat je lang komen zou
Maar jij liegt nog zelfs als je fluit
Nee is niet erg. Maar is niet iets dat ik snel zou doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ja, is dat erg?Hij wist sowieso dat ik afgelopen zaterdag iemand ging meeten. Maar ja, ik kwam zondag pas thuis.
Ik heb hem heus niet alles verteld hoor, gaat hem niks aan.
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Trouwens Kaneel zouden wij ook moeten doen.
Ja, het stond al gepland. Omdat we verder gewoon goed met elkaar overweg kunnen hebben we het niet afgelast. Mijn verjaardag vier ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Trouwens Kaneel zouden wij ook moeten doen.
Niet persoonlijk hoop ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat een keiharde disssss
Nee, verder weet ook niemand het. Maar soms moet je wel het een en ander prijsgeven als je samen woont. Hij is ook niet achterlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee is niet erg. Maar is niet iets dat ik snel zou doen.
[..]
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.
Maar ik ben er wel voor in.
Ja maar dan cash ik gratis bier en vier vooral jouw verjaardag. Win-win.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister wilde je je verjaardag nog helemaal niet vieren.
Maar ik ben er wel voor in.
Als je maar 'Knaks' krijgt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan cash ik gratis bier en vier vooral jouw verjaardag. Win-win.
Op andere mensen hun verjaardagsfeestjes verschijn ik graag. Wel jammer dat je tegenwoordig geen snoepzak meer krijgt en wordt thuisgebracht. Ik mis die goede oude tijden.
Ik heb ooit een Spice Girls theme als kinderfeestje gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Op andere mensen hun verjaardagsfeestjes verschijn ik graag. Wel jammer dat je tegenwoordig geen snoepzak meer krijgt en wordt thuisgebracht. Ik mis die goede oude tijden.
Kaasknaks.quote:
Hehe, nee ok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, verder weet ook niemand het. Maar soms moet je wel het een en ander prijsgeven als je samen woont. Hij is ook niet achterlijk.
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef 'm een voetbal met jouw handtekening erop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee ok.
[..]
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee ok.
[..]
Kenneth Vermeer is dan ook jarig. Zullen we ook zijn verjaardag vieren?
Hoe was de seksquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Spice Girls theme als kinderfeestje gehad.
Ja, straks laat hij die ook weer vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef 'm een voetbal met jouw handtekening erop.
Hihi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, je bent verder mijn geheimpje.
quote:
Nee joh, hij kopt hem in de loop van Finnbogasson.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, straks laat hij die ook weer vallen.
Verwend nest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.
[ afbeelding ]
Een keer zijn we gaan voetballen in de Arena op mijn verjaardag.
Nouja Samzzquote:
Wat een bazenteam hadden we toch toen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verjaardagkaarten hadden meestal dit aan de voorkant.
[ afbeelding ]
Een keer zijn we gaan voetballen in de Arena op mijn verjaardag.
Ik was wel verwend jaquote:
Vertrouw je me soms niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Was kaneel een beetje lief voor je Fera?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |